Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 55+510 – км 73+000, Миколаївська область
Очікувана вартість
9 107 134,00 UAH
UA-2021-07-20-002392-a ● 1a0d5f1943504aa6815c14406a5cbdad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 9 107 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 535,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше ніж 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 45 535,67 грн. (сорок п’ять тисяч п’ятсот тридцять п’ять гривень 67 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області Код ЄДРПОУ 25878206 вул. Галини Петрової,2-А, м. Миколаїв, 54029 (0512) 53-61-40 UA778201720343251005100014128 Державна казначейська служба України м. Київ, вул. Бастіонна, 6 МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45535.67 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 55+510 – км 73+000, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 16:28 |
ТД ПВР рек М-14 км 55+510-73+000.doc | |
20 липня 2021 16:28 |
Проект договору ПВР РЕК М-14 км 55+510 - км 73+000.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів субпідрядника
Дата подання: 23 липня 2021 17:33
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:41
У розділі 1 додатку № 1 Тендерної документації визначено:
“Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 1 цього додатку на всі потужності (об’єкти), що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю”
У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено:
“Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 2 цього додатку на всіх працівників, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю.”
Чи повинен кожен субпідрядник відповідати всім мінімальним критеріям визначеним Замовником до Учасника у розділі 1, 2, 3 та 4 Додатку № 1 Тендерної документації (зокрема: мати матеріально-технічна базу, працівників, досвід та відповідати критерію наявності фінансової спроможності) одночасно, якщо він залучається Учасником для підтвердження відповідності Учасника лише одному із критеріїв визначених п.1, 2 Додатку № 1 Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно до умов п.1 та п.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник може для підтвердження своєї відповідності відповідному кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 1 та/або 2 цього додатку на всі потужності (об’єкти), що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо відповідності субпідрядників/співвиконавців всім кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, у разі залучення учасником спроможностей останніх для підтвердження своєї відповідності відповідному кваліфікаційному критерію
Відповідно до умов п.1 та п.2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник може для підтвердження своєї відповідності відповідному кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 1 та/або 2 цього додатку на всі потужності (об’єкти), що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо відповідності субпідрядників/співвиконавців всім кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, у разі залучення учасником спроможностей останніх для підтвердження своєї відповідності відповідному кваліфікаційному критерію
Щодо документів працівника залученого на умовах договору цивільно-правового характеру
Дата подання: 23 липня 2021 17:33
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:41
У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації передбачено подання Учасником довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також, що до цієї довідки повинні бути надані: надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.
Просимо надати роз'яснення щодо того, які документи повинні бути надані Учасником на фізичну особу - спеціаліста, якого планується залучити за договором цивільно-правового характеру, а також внести відповідні зміни до ТД.
Чи буде достатнім, якщо Субпідрядник буде відповідати лише тому критерію для підтвердження якого його залучає Учасник?
Чи буде достатнім для Субпідрядників, які будуть залучені до певного виду робіт (наприклад: вишукувань), підтвердити наявність тільки спеціалістів з відповідними сертифікатами (у частині виконання інженерних вишукувань)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не передбачено для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію залучення фізичних осіб на умовах договорів цивільно – правового характеру та замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до тендерної документації в цій частині.
Згідно п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, у разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються п.2 Додатку №1 до тендерної документації на всіх працівників, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю. Тендерною документацією взагалі не вимагається підтвердження відповідності встановленому тендерною документацією кваліфікаційному критерію саме субпідрядників/співвиконавців
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не передбачено для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію залучення фізичних осіб на умовах договорів цивільно – правового характеру та замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до тендерної документації в цій частині.
Згідно п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, у разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються п.2 Додатку №1 до тендерної документації на всіх працівників, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю. Тендерною документацією взагалі не вимагається підтвердження відповідності встановленому тендерною документацією кваліфікаційному критерію саме субпідрядників/співвиконавців
Щодо кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 23 липня 2021 17:34
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:41
У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено:
“ Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом):
- інженер – проектувальник/ провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.”
Згідно Додатку 4 Постанови КМУ від 23 червня 2021 р. № 681 "Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва" кваліфікаційні сертифікати отримані інженерами-проектувальниками до 01.01.2016 року (опір і стійкість, проектування доріг, тощо) до 31.12.2021 року приривнюються до наступних класів наслідків: СС1, СС2, СС3.
Чи буде замовник враховувати зазначені нормативні документи при визначенні відповідності кваліфікаційного сертифікату вимогам Тендерної документації?
Якщо Учасником в складі тендерної пропозиції будуть надани безкатегорійні сертифікати (видані до 01.01. 2016 року та які, згідно вище зазначених нормативних документів, прирівнюються до класу наслідків СС3) то чи буде вважати Замовник такі сертифікати достатніми для підтвердження відповідних вимог щодо кваліфікації Учасника?
Чи буде Замовник вважати такі сертифікати, такими, що відповідають вимогам Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне:
Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом):
- інженер – проектувальник/ провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Також, тендерною документацією визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Таким чином, при перевірці відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовник буде керуватись умовами тендерної документації та документами, які учасник вважає необхідним надати в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом):
- інженер – проектувальник/ провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань;
- провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки);
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Також, тендерною документацією визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Таким чином, при перевірці відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовник буде керуватись умовами тендерної документації та документами, які учасник вважає необхідним надати в складі тендерної пропозиції.
Щодо публікації інформації про доходи працівників
Дата подання: 23 липня 2021 17:35
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:42
У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Вказані документи містять конфіденційну фінансову інформацію, а тому просимо надати роз'яснення: чи буде вважатися порушенням вимог Тендерної документації визначення поданих згідно цієї вимоги документів конфіденційними та проставлення відповідних відміток у системі Prozorro, що забезпечить можливість перегляду вказаної інформації виключно для Замовника та контролюючих органів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці.
Згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої ст. 28 Закону
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці.
Згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої ст. 28 Закону
Щодо порядку підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Дата подання: 23 липня 2021 17:35
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:42
Додатком 5 до Тендерної документації визначено:
“4.3. Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі.”
“5.1. По завершенню виконання робіт Виконавець передає Замовнику по акту здачі-приймання виконаних робіт та накладній:
- проектну документацію, сформовану згідно вимог ДБН А.2.2:3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», у 4 (чотирьох) примірниках на паперових носіях та один примірник – в електронному вигляді (у форматі PDF), записаному на оптичний/цифровий носій інформації,
- позитивний експертний звіт за результатами експертизи проектної документації;
- проектну/ проектно – кошторисну документацію на перенесення/ перевлаштування/ влаштування/ приєднання інженерних мереж (зовнішнє освітлення та/або зовнішнє газопостачання та/або зовнішні мережі каналізації та/або зовнішні мережі водопостачання тощо), погоджену/затверджену відповідно до вимог нормативно – правових актів окремих сфер господарювання.
Замовник зобов’язаний прийняти результати виконаних робіт в завершеному вигляді та підписати акт здачі-приймання виконаних робіт протягом 5-ти робочих днів від дня отримання останніх або надати мотивовану відмову від прийняття виконаних робіт.
5.2. По завершенню кожного етапу, визначеного Календарним планом, Виконавець передає Замовнику по накладній документацію, що підтверджує його виконання. У разі виявлення недоліків в наданій документації (неякісно виконані роботи, некомплектна документація чи супровідні документи, тощо) Замовник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів від дня отримання цієї документації надати мотивовану відмову від її прийняття.”
Просимо надати роз'яснення щодо того чи підписуються акти здачі-приймання виконаних етапів робіт, чи проводиться оплата виконаних етапів робіт до повного завершення робіт за Договором та отримання висновку експертизи без підписання відповідних актів?
За необхідності, просимо внести зміни до Проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно до п. 4.2 Проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації), оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Зазначені умови стосуються, в тому числі оплати етапів виконаних робіт, якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно.
Враховуючи порядок оплати виконаних робіт та інші умови проекту договору, звісно підписуються акти здачі-приймання виконаних етапів робіт (за умови якісного та у відповідності до умов договору виконання робіт), та проводиться оплата виконаних етапів робіт (якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно) до повного завершення робіт за Договором та отримання висновку експертизи, лише з належним оформленням відповідних актів здачі-приймання виконаних робіт
Відповідно до п. 4.2 Проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації), оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Зазначені умови стосуються, в тому числі оплати етапів виконаних робіт, якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно.
Враховуючи порядок оплати виконаних робіт та інші умови проекту договору, звісно підписуються акти здачі-приймання виконаних етапів робіт (за умови якісного та у відповідності до умов договору виконання робіт), та проводиться оплата виконаних етапів робіт (якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно) до повного завершення робіт за Договором та отримання висновку експертизи, лише з належним оформленням відповідних актів здачі-приймання виконаних робіт
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-20-002392-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 23 липня 2021 17:36
Щодо усунення дискримінаційної вимоги, що порушує принципи здійснення публічних закупівель
У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
В статті 22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимогу щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанції №2 щодо прийняття зазначеного звіту для підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, вважаємо дискримінаціною та такою, що порушує права Учасників та принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Вказана вимога ставить Учасника у залежність від рішення його працівників щодо погодження на публікацію фінансової інформації щодо них у відкритому доступі, а від так обмежує права на участь у вказаній закупівлі. Крім того, інформація щодо розміру заробітної плати визначена нашими трудовими договорами є конфіденційною, що також підтверджує неможливість публікації відповідної інформації без окремої згоди на це працівників. Крім того, такі вимоги ставлять нас, як Учасника закупівлі перед вибором між участю у вказаній закупівлі і відкриттям фінансової інформації щодо доходів працівників перед конкурентами, що може призвести до відтоку кваліфікованих працівників.
Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
В статті 22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимогу щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанції №2 щодо прийняття зазначеного звіту для підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, вважаємо дискримінаціною та такою, що порушує права Учасників та принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Вказана вимога ставить Учасника у залежність від рішення його працівників щодо погодження на публікацію фінансової інформації щодо них у відкритому доступі, а від так обмежує права на участь у вказаній закупівлі. Крім того, інформація щодо розміру заробітної плати визначена нашими трудовими договорами є конфіденційною, що також підтверджує неможливість публікації відповідної інформації без окремої згоди на це працівників. Крім того, такі вимоги ставлять нас, як Учасника закупівлі перед вибором між участю у вказаній закупівлі і відкриттям фінансової інформації щодо доходів працівників перед конкурентами, що може призвести до відтоку кваліфікованих працівників.
Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації в частині усунення дискримінаційної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2021 17:29
«Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула вимогу учасника, розміщену в електронній системі закупівель 23 липня 2021 та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Одночасно повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що відповідно до приписів статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема:
«Установити, що комерційну таємницю не становлять:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності».
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Форма «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» затверджена та оприлюднена, та міститься у вільному доступі, та є державною формою звітності.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.».
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п.2 додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Одночасно повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що відповідно до приписів статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Конфіденційна інформація є підвидом комерційної інформації, оскільки наповнена тими ж ознаками, що зазначені вище.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» №611 від 09 серпня 1993 року передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема:
«Установити, що комерційну таємницю не становлять:
установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
інформація за всіма встановленими формами державної звітності».
Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Отже, інформація про заробітну плату працівнику не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи.
Форма «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» затверджена та оприлюднена, та міститься у вільному доступі, та є державною формою звітності.
Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, не є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству, тому замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
5 282 137,00
UAH з ПДВ
|
5 282 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
5 785 000,00
UAH з ПДВ
|
5 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
5 919 637,00
UAH з ПДВ
|
5 919 637,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» |
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
7 686 300,00
UAH з ПДВ
|
7 686 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
5 282 137,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 16:53
|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
5 785 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2023 13:19
|
ДУ 6 22.12.2023 дог.60-Б.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2023 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 17:29
|
Договір 60-Б від 14.09.2021.pdf | укладений |
14 вересня 2021 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування Замовника), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 60-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |