Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термометр щуповий - інфрачервоний цифровий
Очікувана вартість
36 611,00 UAH
UA-2021-07-20-000213-a b7076e1b1a2b40f9827b400dc7fa69f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метьолкіна Людмила Олександрівна

+38(06452)6-80-15 (111) finlugdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Метьолкіна Людмила Олександрівна
+38(06452)6-80-15 (111)
finlugdpss@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38410000-2: Лічильні прилади


Закупівля здійснюється за КПКВК 1209040
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Ціна за одиницю: 5230UAH з ПДВ
Термометр щуповий - інфрачервоний цифровий «DUALTEMP PRO»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38410000-2 — Лічильні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Покупцем після поставки товару за адресою Замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткових накладних обома сторонами. У разі недостатності коштів на реєстраційних рахунках Покупця, оплата за товар повинна бути здійснена впродовж 10 (десяти) банківських днів після отримання Покупцем на реєстраційні рахунки відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 липня 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТЛАБ" (ТОВ "ІНВЕСТЛАБ")
#38833503
Переможець 36 610,06
UAH з ПДВ
20 липня 2021 09:24

Документи

20 липня 2021 09:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 09:41
Д У 1 від 21 вересня 2021.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 09:26
Договір 115 від 20 липня 2021.pdf укладений
20 липня 2021 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін викладений у Д/у №1
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 610,05
UAH (в тому числі ПДВ 6 101,67 UAH)