Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
68 634,00 UAH
UA-2021-07-19-009696-b a5d02ce5f63e4af5bca22a7d5211300e
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Васильєва

+380505708076 mv040475@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватний заклад «Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступеня «Гуманітарний профільний ліцей імені Хаї-Мушки Шнеєрсон»
Код ЄДРПОУ: 40603914
Місцезнаходження: 49080, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Шосе Донецьке, буд. 11
Контактна особа: Марина Васильєва
+380505708076
mv040475@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 18:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 18:22
Очікувана вартість: 68 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Бездротові комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Успенська площа, буд. 5-Д, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Успенська площа, буд. 5-Д, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30237000-9 — Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
10 штуки
Веб-камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Успенська площа, буд. 5-Д, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
1 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Успенська площа, буд. 5-Д, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
11 штуки
Флеш-накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Успенська площа, буд. 5-Д, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2021 19:29
Електронний підпис
19 липня 2021 18:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-19-009696-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 липня 2021 10:24
Тема 1
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.

Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 14:18
З метою запобігання антиконкурентних дій технічні вимоги до продукції, що вимагаються тендерною документацією відповідають товару, який виготовляється щонайменше двома виробниками.
Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати у складі пропозиції авторизаційний лист. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення – як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Крім цього, подані у складі Пропозиції листи підтверджують можливість поставки офіційної продукції саме на даний тендер даному Замовнику.
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації. У разі невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації така пропозиція буде відхилена.
З огляду на вищезазначене, Вашу вимогу не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 18:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 68 058,00
UAH з ПДВ
68 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2021 10:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
Переможець 68 058,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 11:13

Документи

29 липня 2021 11:13
Електронний підпис
29 липня 2021 11:12
Рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
68 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 11:13
Електронний підпис
29 липня 2021 11:12
Рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 12:13
Договір № 18246 від 30.07.2021р..pdf укладений
30 липня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:21
Доп.угода.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 16:19
Специфікація.PDF зміни до договору
03 серпня 2021 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування договору
Номер договору про закупівлю: 18246
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 058,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 343,00 UAH)