Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, орієнтовною площею 1,2000га за адресою м.Чернівці, вул.Олени Пчілки, між кадастровими номерами 7310136600:35:002:0082 та 7310136600:35:002:0023, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту (код 07.02)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-07-19-009006-b 943df4476ef74bd7a03ffcdb7d18061b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Петрик

+380506103689 petrykgalina777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44158575
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівц, вул.Б.Хмельницького, 64-А
Контактна особа: Галина Петрик
+380506103689
petrykgalina777@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2021 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 15:14
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, орієнтовною площею 1,2000га за адресою м.Чернівці, вул.Олени Пчілки, між кадастровими номерами 7310136600:35:002:0082 та 7310136600:35:002:0023, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту (код 07.02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Хмельницького Богдана,64-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-19-009006-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2345704438
Дата подання: 10 серпня 2021 10:39
ВИМОГА про скасування рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b ТОВ «Глобус КО»
19 липня 2021 року Департаментом урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради було оприлюднено оголошено з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, орієнтовною площею 1,2000га за адресою м.Чернівці, вул.Олени Пчілки, між кадастровими номерами 7310136600:35:002:0082 та 7310136600:35:002:0023, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту (код 07.02) (надалі – оголошення UA-2021-07-19-009006-b).
Дана закупівля включає в себе:
Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, орієнтовною площею 1,2000га за адресою м.Чернівці, вул.Олени Пчілки, між кадастровими номерами 7310136600:35:002:0082 та 7310136600:35:002:0023, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту (код 07.02) з очікуваною вартістю 10000,00 грн..
Згідно з умовами проведення закупівлі критерієм визначення переможця є найбільш економічно вигідна ціна виконання робіт за складання передбаченого у оголошенні про проведення закупівлі проекту землеустрою.
За результатами проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b визначений ФОП Маніліч Валентин Михайлович, який запропонував виготовлення проектів землеустрою за нижчу ціну порівняно з пропозиціями іншого учасника електронного аукціону – ТВ «Глобал КО».
В подальшому, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
10.08.2021 року у результаті розгляду пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b, як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону уповноваженою особою з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галиною Василівною були прийняті рішення у формі протоколу про відхилення пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.»
У зв’язку із відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича з наведенням вище вказаних підстав переможцем процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b став другий учасник ТОВ «Глобус КО», який запропонував найменш економічно вигідну пропозицію по виготовленню проектів землеустрою, що було предметом закупівлі.

Проте дане рішення від 10.08.2021 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b та, як наслідок рішення від 10.08.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b та про намір укласти з ним відповідні договори є очевидно безпідставним, необґрунтованим та протиправним з огляду на таке:

І. Процедура проведення спрощених закупівель регламентована статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 2 статті 14 зазначеного закону визначено хронологічний порядок проведення спрощеної закупівлі, який складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема шляхом встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Проте безпосередньо у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b не зазначено жодних вимог відносно кваліфікаційних критеріїв учасників даної процедури, не зроблено посилання або навіть згадування про необхідність дотримання будь-яких кваліфікаційних критеріїв учасниками процедури та не зроблено посилання на додаток № 3 до оголошення, що усуває можливість для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок ненадання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.

ІІ. В додатку № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.
Прошу врахувати, що у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b відсутні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі конкретних найменувань або видів обладнання, перелік необхідної матеріально-технічної бази та технологій, які б перебували у володіння (у власності або на підставі договору оренди). Крім того зміст оголошень про проведення спрощеної закупівлі і додатків до нього жодним чином не визначають терміни «необхідне технічне і технологічне забезпечення» . Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність «необхідного технічного і технологічного забезпечення» не передбачена у якості можливих кваліфікаційних вимог, що можуть бути висунуті до учасника закупівлі, натомість даною нормою спеціального законодавства у сфері публічних закупівель до складу можливих кваліфікаційних критеріїв учасників віднесено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В даному контексті слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника оприлюднити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у випадку встановлення кваліфікаційних критеріїв, які передбачені, зокрема, статтею 16 цього закону.
В додатку № 3 до оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b у якості документу в підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам визначено: «Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.» Як зазначено вище дані оголошення про спрощену закупівлю та додатки до нього не визначають видів, найменування та кількості обладнання чи технологій чи матеріально-технічної бази, або переліків і кількості необхідного технічного і технологічного забезпечення, яке має бути зазначено у передбаченій додатком № 3 до оголошення довідці. Також оголошення і додатки до нього не містять вимоги зазначення у довідці довільної форми на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням вимоги про наведення у будь-якій формі переліку та/або кількості наявного у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій або технічного і технологічного забезпечення.
Відтак надаючи такі довідки в довільній формі, у змісті якої чітко зазначено, що: «Фізична особа-підприємець Маніліч Валентин Михайлович забезпечений досвідом, необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання робіт у сфері землеустрою у визначені строки та у відповідності до законодавства» учасник процедури закупівлі ФОП Маніліч Валентин Михайлович в повному обсязі підтверджує № 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b у відповідності до вимог і форми, що визначені додатком № 3 до даного оголошення про відповідність наявного у нього технічного і технологічного забезпечення вимогам законодавства, а саме Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, які затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 року № 255, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226.
У зв’язку із цим рішення від 10.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни у формі протоколу про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.» є помилковим та таким, що суперечать змісту оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b з додатками до неї та вимогам статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У результаті незаконної дискваліфікації ФОП Маніліча Валентина Михайловича, як учасника закупівлі, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію рішенням від 10.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни переможцем процедури закупівлі безпідставно було визнано ТОВ «Глобус КО», яке надало найменш економічно вигідну пропозицію, що суперечить основному і єдиному критерію визначення переможця даної закупівлі та завдає майнових збитків місцевому бюджету і територіальній громаді міста Чернівці, незаконно надає перевагу одному із учасників даної конкурентної процедури та порушує права і законні інтереси іншого учасника, яким є ФОП Маніліч Валентин Михайлович.
Законним і справедливим усуненням даної помилки та порушення буде скасування рішень про відхилення пропозиції цієї закупівлі учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича і визнання переможцем ТОВ «Глобус КО» або про відміну Замовником даної спрощеної закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, як це передбачено пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника, у тому числі з вимогою скасування рішення від 10.08.2021 року про відхилення пропозиції учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-19-009006-b та скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі по цим лотам ТОВ «Глобус КО» та про намір укласти з ним договір. Вирішення цього питання або прийняття рішення про відміну процедури спрощеної закупівлі за цими лотами в повному обсязі віднесено Законом України «Про публічні закупівлі» до повноважень уповноваженої особи Замовника з питань публічних закупівель.

Не виправлення допущеної помилки, яка виразилася у безпідставному відхиленні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника даної закупівлі у один із вище наведених законних способів, у тому числі шляхом відміни даної процедури в порядку, передбаченому пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», доводитиме відсутність звичайної помилки у прийнятих рішеннях та слугуватиме достатньою підставою для висновку про існування умислу у незаконному і безпідставному усуненні учасника, який надав найбільш економічну вигідну пропозицію, від участі в закупівлі і протиправному наданні переваги іншому учаснику, який надав найменш фінансово вигідну для бюджету і територіальної громади міста Чернівці цінову пропозицію за виконання необхідних для міста проектних робіт, що вимагатиме над
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 серпня 2021 16:07
Причина: ФОП Маніліч Валентин Михайлович відкликає вимогу у зв'язку з новими обставинами.

Документи подані скаржником

10 серпня 2021 10:39
Вимога 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ" 8 199,00
UAH
2 390,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБУС КО" 9 700,00
UAH
2 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 липня 2021 12:11
Електронний підпис
29 липня 2021 12:09
Тех_завдання.pdf
29 липня 2021 12:09
Пропозицiя.pdf
29 липня 2021 12:09
Проект_договору.pdf
29 липня 2021 12:09
Наказ.pdf
29 липня 2021 12:09
Лист.pdf
29 липня 2021 12:09
Довідка х-ка.pdf
29 липня 2021 12:09
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

29 липня 2021 17:54
Електронний підпис
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЯвчукВЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
ПЗ_XPAD.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_СкрипникДЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_КотелкоМД.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЧорногачВП.pdf
29 липня 2021 17:52
Сертифікат_Кулініч.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЦіпіщукЕЗ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ПарфенійВВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом Мотущук.PDF
29 липня 2021 17:52
Трудова_ВакарикВВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_КулінічОМ_з.pdf
29 липня 2021 17:52
Св.про під.кв.Котелко.PDF
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЖукГВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Сертифікат_Котелко.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_Вакарик_бак.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЛазарукАІ.pdf
29 липня 2021 17:52
Зяава на участь.PDF
29 липня 2021 17:52
Трудова_НикифорякМВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ПарфенійВВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Сертифікат_Парфеній.PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_БуженіцаАІ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_Вакарик_маг.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЯвчукВЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
Повірка обладнання.PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_НикифорякМВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_МотущукВВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЛілікВІ_г.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ОленюкММ_б.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом Коватар.PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_СкрипникДЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ОленюкММ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЛілікВІ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом Ціпіщук Е.З..PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_ОленюкММ_с.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_БуженіцаАІ_2.PDF
29 липня 2021 17:52
Сертифікат_Жук.pdf
29 липня 2021 17:52
Довідка про учасника.PDF
29 липня 2021 17:52
Трудова_КулінічОМ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_СкрипникРЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
Сертифікат_Лілік.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_КулінічАО.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_БуженіцаАІ.pdf
29 липня 2021 17:52
Св.про під.кв.Кулініч.PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_КулінічОВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Витяг податкова.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЛілікВІ_з.pdf
29 липня 2021 17:52
Дод 1 Пропозиція.PDF
29 липня 2021 17:52
Диплом_ЯвчукВЮ_тех.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_КулінічОМ_г.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_КоватарАВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Диплом_СкрипникРЮ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЧорногачВП.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_КулінічОВ.pdf
29 липня 2021 17:52
Трудова_ЛазарукАІ.pdf
29 липня 2021 17:52
Ключ_Digitals_19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБУС КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ"
#2345704438
Відхилено 2 390,00
UAH
10 серпня 2021 09:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБУС КО"
#36945702
Переможець 2 400,00
UAH
10 серпня 2021 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБУС КО"
#36945702
2 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 12:31
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 09:38
вул.Олени Пчілки.pdf укладений
16 серпня 2021 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 400,00
UAH