Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Дверні блоки металеві протипожежні – 44221220-3)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-07-19-003419-a cd77bad0c8f54392baf18d06bd22b981
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА

0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА
0682471534
LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі на поставку дверних блоків металевих протипожежних для Національного університету імені Юрія Кондратюка у 2021 році застосовується на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 17:58
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Дверні блоки металеві протипожежні - 3 шт. Місце поставки товару: за адресою Замовника Термін поставки товару: до 20.12.2021 року. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Дверний блок металевий протипожежний 2,42*1,22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 шт.
Дверний блок металевий протипожежний 2,17*0,81
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 шт.
Дверний блок металевий протипожежний 2,06*1,10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне Підприємство "Магнетто"
#35360336
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 17:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне Підприємство "Магнетто" #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 липня 2021 17:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 17:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Магнетто"
#35360336
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 17:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 13:06
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 19:35
Договір №592.pdf укладений
06 серпня 2021 19:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність подальшої потреби.
Номер договору про закупівлю: 592
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відсутність подальшої потреби