Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумки для інструментів для відбору зразків
Очікувана вартість
31 382,00 UAH
UA-2021-07-19-002452-a 6353de6feda449a49d0907dc3f12ef9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метьолкіна Людмила Олександрівна

+38(06452)6-80-15 (111) finlugdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Метьолкіна Людмила Олександрівна
+38(06452)6-80-15 (111)
finlugdpss@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Закупівля здійснюється за КПКВК 1209040
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Ціна за одиницю: 780UAH без ПДВ
Сумка для інструментів для відбору зразків HIMAWARI Н1681
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
19 штуки
Ціна за одиницю: 1200.1UAH без ПДВ
Сумка для інструментів для відбору зразків TRAUM 7010-17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Покупцем після поставки товару за адресою Замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткових накладних обома сторонами. У разі недостатності коштів на реєстраційних рахунках Покупця, оплата за товар повинна бути здійснена впродовж 10 (десяти) банківських днів після отримання Покупцем на реєстраційні рахунки відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горбульова Людмила Миколаївна
#2376115608
Переможець 31 381,90
UAH
19 липня 2021 14:22

Документи

19 липня 2021 14:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:27
Договір 112 від 19 липня 2021.pdf укладений
19 липня 2021 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 381,90
UAH