Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дорожнього покриття в с. Кожухівка Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
929 072,00 UAH
UA-2021-07-19-002406-a ● 14f34180f13e471bb694cdf54f4cd97e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43979138 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380962401164 ykb43979138@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 929 072,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 839,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 3% очікуваної вартості закупівлі і становить: 27 872 гривень 16 копійок. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії тендерного забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27872.16 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: УПРАВЛІННЮ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття в с. Кожухівка Фастівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08623, Україна, Київська область, Фастівський р-н, дорожне покриття в с. Кожухівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), та отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2021 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2021 14:48 |
Оголошення_відкриті торги_Кожухівка_27.07.21.pdf | |
19 липня 2021 14:13 |
ТД Поточ_рем_дорож_покри_Кожухівка.pdf |
27 липня 2021 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2021 14:48 |
Оголошення_відкриті торги_Кожухівка_27.07.21.pdf
|
|||
19 липня 2021 14:13 |
ТД Поточ_рем_дорож_покри_Кожухівка.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-19-002406-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1", Код ЄДРПОУ:41983949
Дата подання: 22 липня 2021 14:26
зміни до оголошення
Вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: Розділом 5 Умови оплати Змовником передбачено: «Розрахунки проводяться Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів…». Звертаємо Вашу увагу, що розрахунки повинні проводитися ЗАМОВНИКОМ!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 14:32
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянуто Вашу вимогу від 22 липня 2021 року щодо:
«зміни до оголошення
Вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: Розділом 5 Умови оплати Змовником передбачено: «Розрахунки проводяться Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів…». Звертаємо Вашу увагу, що розрахунки повинні проводитися ЗАМОВНИКОМ!!!», та повідомляємо наступне: в оголошені була пропущена лише одна буква «з», що є формальною/технічною помилкою та відповідно умови оплати повинні залишитись без змін. – «Розрахунки проводяться з Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), та отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.». Додатково повідомляє, що допущена технічна помилка не змінює умов участі в закупівлі для учасників, які виявлять бажання прийняти участь. Крім того, повідомляємо, в оголошення буде внесено зміни щодо уточнення про умови оплати, а саме: щодо термінів по оплаті.
З повагою,
Уповноважена особа.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянуто Вашу вимогу від 22 липня 2021 року щодо:
«зміни до оголошення
Вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: Розділом 5 Умови оплати Змовником передбачено: «Розрахунки проводяться Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів…». Звертаємо Вашу увагу, що розрахунки повинні проводитися ЗАМОВНИКОМ!!!», та повідомляємо наступне: в оголошені була пропущена лише одна буква «з», що є формальною/технічною помилкою та відповідно умови оплати повинні залишитись без змін. – «Розрахунки проводяться з Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), та отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.». Додатково повідомляє, що допущена технічна помилка не змінює умов участі в закупівлі для учасників, які виявлять бажання прийняти участь. Крім того, повідомляємо, в оголошення буде внесено зміни щодо уточнення про умови оплати, а саме: щодо термінів по оплаті.
З повагою,
Уповноважена особа.
Номер вимоги: UA-2021-07-19-002406-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1", Код ЄДРПОУ:41983949
Дата подання: 22 липня 2021 14:26
Видалити дискримінаційні вимоги
Вимагаємо внести зміни до тендерної пропозиції Замовника, що містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Розділом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником передбачено: «Учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та «Учасники подають в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків».
Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежую коло учасників, в яких відсутній небюджетний рахунок в ДКСУ. Окрім того небюджетний рахунок в ДКСУ є необов’язковим, так як умовами Проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачена післясплата протягом 15 банківських днів. Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 перерахування бюджетних коштів передбачено лише у випадку ПОПЕРЕДНЬОЇ оплати.
Вимагаємо: видалити вище перелічені вимоги з тендерної документації.
2. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає надати аналогічний договір, що відповідає вимогам «Під аналогічними договорами розуміється виконання будівництва/капітального ремонту тротуару…». Нагадуємо, що предметом закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРТИТТЯ. Отже кваліфікаційна вимога Замовника НЕ відповідає предмету закупівлі та технічному завданню, що передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг.
Вимагаємо: Предмет закупівлі аналогічного договору привести у відповідність до технічного завдання.
3. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі інженерно-технічних працівників обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво» у кількості не менше 4 фахівців».
Дана вимога є дискримінаційною та безглуздою, так як вимагаєма спеціалізація/кваліфікація передбачає працівників для будівництва будинків. Нагадуємо, що предметом закупівлі є ремонт доріг, отже кваліфікація працівників повинна бути інженер-будівельник за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми».
Вимагаємо: привести у відповідність вимогу щодо освіти та кваліфікації інженерно-технічних працівників.
4. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі працівників робітничої професії обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту/присвоєну робітничу кваліфікацію з набутої професії бетоняра».
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає предмету закупівлі, так як роботи відповідно до Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) не передбачають використання бетону, а також послуг бетоняра.
Вимагаємо: видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником передбачено: «Учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та «Учасники подають в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків».
Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежую коло учасників, в яких відсутній небюджетний рахунок в ДКСУ. Окрім того небюджетний рахунок в ДКСУ є необов’язковим, так як умовами Проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачена післясплата протягом 15 банківських днів. Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 перерахування бюджетних коштів передбачено лише у випадку ПОПЕРЕДНЬОЇ оплати.
Вимагаємо: видалити вище перелічені вимоги з тендерної документації.
2. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає надати аналогічний договір, що відповідає вимогам «Під аналогічними договорами розуміється виконання будівництва/капітального ремонту тротуару…». Нагадуємо, що предметом закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРТИТТЯ. Отже кваліфікаційна вимога Замовника НЕ відповідає предмету закупівлі та технічному завданню, що передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг.
Вимагаємо: Предмет закупівлі аналогічного договору привести у відповідність до технічного завдання.
3. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі інженерно-технічних працівників обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво» у кількості не менше 4 фахівців».
Дана вимога є дискримінаційною та безглуздою, так як вимагаєма спеціалізація/кваліфікація передбачає працівників для будівництва будинків. Нагадуємо, що предметом закупівлі є ремонт доріг, отже кваліфікація працівників повинна бути інженер-будівельник за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми».
Вимагаємо: привести у відповідність вимогу щодо освіти та кваліфікації інженерно-технічних працівників.
4. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі працівників робітничої професії обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту/присвоєну робітничу кваліфікацію з набутої професії бетоняра».
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає предмету закупівлі, так як роботи відповідно до Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) не передбачають використання бетону, а також послуг бетоняра.
Вимагаємо: видалити дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 17:11
Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянуто Вашу вимогу від 22 липня 2021 року щодо:
«видалити дискримінаційні вимоги
Вимагаємо внести зміни до тендерної пропозиції Замовника, що містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Розділом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником передбачено: «Учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та «Учасники подають в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків».
Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежую коло учасників, в яких відсутній небюджетний рахунок в ДКСУ. Окрім того небюджетний рахунок в ДКСУ є необов’язковим, так як умовами Проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачена післясплата протягом 15 банківських днів. Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 перерахування бюджетних коштів передбачено лише у випадку ПОПЕРЕДНЬОЇ оплати.
Вимагаємо: видалити вище перелічені вимоги з тендерної документації.
2. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає надати аналогічний договір, що відповідає вимогам «Під аналогічними договорами розуміється виконання будівництва/капітального ремонту тротуару…». Нагадуємо, що предметом закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРТИТТЯ. Отже кваліфікаційна вимога Замовника НЕ відповідає предмету закупівлі та технічному завданню, що передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг.
Вимагаємо: Предмет закупівлі аналогічного договору привести у відповідність до технічного завдання.
3. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі інженерно-технічних працівників обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво» у кількості не менше 4 фахівців».
Дана вимога є дискримінаційною та безглуздою, так як вимагаєма спеціалізація/кваліфікація передбачає працівників для будівництва будинків. Нагадуємо, що предметом закупівлі є ремонт доріг, отже кваліфікація працівників повинна бути інженер-будівельник за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми».
Вимагаємо: привести у відповідність вимогу щодо освіти та кваліфікації інженерно-технічних працівників.
4. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі працівників робітничої професії обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту/присвоєну робітничу кваліфікацію з набутої професії бетоняра».
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає предмету закупівлі, так як роботи відповідно до Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) не передбачають використання бетону, а також послуг бетоняра.
Вимагаємо: видалити дану вимогу з тендерної документації.»,
та повідомляємо наступне.
До пункту 1 Вимоги:
За умовами Тендерної документації встановлено надання учасниками в складі пропозиції повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків, що не є дискримінацією по відношенню до учасників, з наступних причин:
1. Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 передбачено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за поточними видатками на строк не більше трьох місяців;
2. Під час укладання договору з переможцем до проекту договору можуть бути внесенні зміни, крім змін істотних умов договору. Статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік істотних умов. Крім того, частиною 1 статті 41 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Цивільним та Господарськи кодексом України не заборонено стороні договору, що виступає Виконавцем/Підрядником звернутись за отриманням авансу та відповідно відсутня заборона вносити зміни до договору щодо виплати авансу на закупівлю матеріалів.
Виходячи із вищезазначеного, дана норма Тендерної документації, не є дискримінаційною по відношенню до учасників, а лише надає розуміння Замовнику про наявність чи відсутність в учасника відкритого небюджетного рахунку в органах ДКСУ та можливість задоволення його звернення/прохання про надання авансу чи відмови в наданні (у разі звернення).
До пункту 2 Вимоги:
Поточний ремонт дорожнього покриття передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2.
Асфальтобетонне покриття - штучний будівельний матеріал, отриманий в результаті змішування і ущільнення підібраною в необхідних співвідношеннях і спеціально приготовленою суміші (асфальтобетонної суміші (АБС)) мінерального матеріалу (щебеню, піску, мінерального порошку) і бітуму.
Ямковий ремонт призначений для усунення вибоїн, закладення виникли тріщин, випрасовування різного виду нерівностей.
Ямковий ремонт включає в себе: очищення поверхні; розмітка кордонів ремонту вибоїн; вирізка або холодне фрезерування матеріалу на відремонтованому місці за наміченим контуру; частка дна ями (від дрібних фрагментів); обмазка дна і стінок тонким шаром гарячого бітуму. Потім заповнюється все обраної сумішшю, і розподіляється як правило вручну лопатами або спеціальними гладілкамі.
Тротуар це - елемент облаштування доріг, призначений для руху пішоходів, бруківка для пішоходів, з боків вулиці. Зазвичай споруджується з АСФАЛЬТУ, БЕТОНУ або тротуарної плитки, відділений від проїжджої частини доріг бордюром. В той же час, роботи з ремонту тротуару чи нового будівництва включають схожі етапи (очищення поверхні; розмітка кордонів ремонту вибоїн в тротуарі чи розмітка при будівництві нового тротуару; розбирання або вирізка або холодне фрезерування матеріалу на відремонтованому місці за наміченим контуром; частка дна ями (від дрібних фрагментів); обмазка дна і стінок тонким шаром гарячого бітуму, але при цьому роботи з капітального ремонту тротуару є більш детальними та чіткими в межах. Тому, поточний ремонт дорожнього покриття та капітальний ремонт тротуару є схожим за природою та закуповується за єдиним кодом 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь чи за кодом ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг.
В той же час, ямковий ремонт є більш простішим ремонтом. Тому, встановлені вимоги в закупівлі до учасників, які забезпечать наявність досвіду виконання більш відповідальніших та чітких робіт з ремонту, що є схожими за природою.
До пункту 3 Вимоги:
Дана норма не є дискримінаційною щодо наявності працівників з відповідною освітою, з наступних підстав:
- Дана закупівля не є будівництвом нової дороги, а лише ремонт певного відрізку у вигляді тріщин та ям, тому для надання таких послуг достатньо буде мати спеціалістів з загальним будівництвом чи промисловим будівництвом за спеціальністю «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво».
- Цивільне будівництво передбачає створення об'єктів цивільного призначення, включає такі об'єкти як мости, шосейні ДОРОГИ, залізниці та вокзали, швидкісні системи міського транспорту, тунелі, аеропорти, промислові підприємства, житлові будинки і адміністративні будівлі, готелі, гаражі, монументи, греблі, причали, канали, водні шляхи, іригаційні системи, водоводи і установки для обробки води, системи переробки сміття, промислових і комунальних стічних вод, берегоукріплювальні споруди, лінії електропередач і ТОЩО. До галузі цивільного будівництва примикають такі дисципліни, як архітектура, іригація, ТРАНСПОРТ, ґрунтознавство, геодезія, гідрологія, а також ТЕХНОЛОГІЯ будівництва в різних умовах експлуатації, включаючи сейсмонебезпечні зони.
- Будівництво – це - галузь матеріального виробництва, в якій створюються основні фонди виробничого і невиробничого призначення: готові до експлуатації будівлі, споруди, їх комплекси. В термінології профільного міністерства Мінрегіон «будівництво» — це нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об'єктів будівництва.
Термін «будівництво» охоплює: будівельні роботи, серед них земляні роботи і спорудження, конструктивні зміни, реставраційні роботи, капітальний і ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ (куди входять чистка й пофарбування) та знесення усіх видів будинків чи будівель; цивільне будівництво, куди входять земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, капітальний і ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ та знесення, наприклад, аеропортів, доків, гаваней, внутрішніх водних шляхів, гребель, захисних споруд на берегах річок і морів поблизу зон обвалів, автомобільних ДОРІГ І ШОСЕ, залізниць, мостів, тунелів, віадуків та об'єктів, пов'язаних з наданням послуг, дренаж, каналізація, водопостачання й енергопостачання.
Отже, виходячи із вищезазначеного, встановлена норма дозволяє прийняти участь будь-якій будівельній компанії, яка має в складі інженерно-технічних працівників – інженерів зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво».
При встановлені такої вимоги, як наявність у штаті працівників зі спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» звузить коло учасників в даній закупівлі, так як це більш вузька спеціальність та буде відповідно дискримінаційною умовою. Дана закупівля не передбачає будівництво нової дороги, а лише ямковий ремонт наявних доріг. Тому і не потребує спеціалістів вузьконаправленої спеціалізації з розумінням технології будівництва доріг різних видів (загального користування (дороги державного значення (міжнародні, національні та регіональні дороги), дороги місцевого значення (територіальні, обласні та районні дороги) та інших видів доріг). В даній закупівлі, Замовник потребує вибрати в конкурентній закупівлі учасника, який має достатній потенціал, наявність інженерів зі спеціалізацією/кваліфікацією в сфері загального будівництва (будівництва чи цивільного/промислово будівництва).
До пункту 4 Вимоги:
Як вищезазначалось у відповіді на вимогу:
Поточний ремонт дорожнього покриття передбачає ямковий ремонт асфальтоБЕТОННОГО покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2.
Асфальтобетонне покриття - штучний будівельний матеріал, отриманий в результаті змішування і ущільнення підібраною в необхідних співвідношеннях і спеціально приготовленою суміші (асфальтобетонної суміші (АБС)) мінерального матеріалу (щебеню, піску, мінерального порошку) і бітуму.
Бетоняр – це робітник, який приймає участь у виготовленні стінових панелей, плит, блоків, маршів тощо. Закладання фундаментів і ПОКРИТТЯ бетоном доріг – ось далеко не повний перелік робіт бетонника на будівельному майданчику.
Укладання БЕТОННОЇ СУМІШІ в опалубку колон, стін, балок, плит, мостових опор, бичків. Укладання бетонної суміші на похилу площину (в укоси греблі, дамби, каналів тощо). Укладання спеціальних та важких бетонних сумішей у конструкції атомних електричних станцій (АЕС). Облаштування та ремонт чистих цементних підлог з нарізуванням на смуги і шашки. Улаштовування чистих бетонних підлог методом вакуумування. Обробка крайки швів та поверхні дорожнього цементно-бетонного покриття. Виготовлення на полігонах будівельних майданчиків блоків плитних прогонових будівель мостів. Електро- й паропрогрівання бетону. Бетоняр приймає участь у виготовленні стінових панелей, плит, блоків, маршів тощо. Закладання фундаментів, зведення колон, будівель і споруд, бетонування фундаментів і покриття.
Весь комплекс робіт, які виконує бетоняр в цеху чи на будівництві, складається з таких операцій:
монтаж і установлення опалубки, облаштування підтримуючих риштувань, підмостків, робочих настилів;
монтаж і установлення арматури, анкерних болтів і частин, що закладаються;
бетонування конструкції, приготування і транспортування бетонної суміші, подавання її у конструкцію, укладання і ущільнення;
обробка поверхні бетону і робочих швів у процесі бетонування;
доглядання за бетоном у процесі його твердіння.
В даній закупівлі згідно технічного завдання передбачено ямковий ремонт асфальтобетонного покриття.
Тому, виходячи із зазначеного, бетоняр повинен бути в учасника для здійснення ямкового ремонту асфальтобетонного покриття. Дана вимога Тендерної документації не є дискримінаційною по відношенню до учасників.
З повагою,
Уповноважена особа.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянуто Вашу вимогу від 22 липня 2021 року щодо:
«видалити дискримінаційні вимоги
Вимагаємо внести зміни до тендерної пропозиції Замовника, що містить дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Розділом 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником передбачено: «Учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та «Учасники подають в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків».
Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежую коло учасників, в яких відсутній небюджетний рахунок в ДКСУ. Окрім того небюджетний рахунок в ДКСУ є необов’язковим, так як умовами Проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачена післясплата протягом 15 банківських днів. Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 перерахування бюджетних коштів передбачено лише у випадку ПОПЕРЕДНЬОЇ оплати.
Вимагаємо: видалити вище перелічені вимоги з тендерної документації.
2. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає надати аналогічний договір, що відповідає вимогам «Під аналогічними договорами розуміється виконання будівництва/капітального ремонту тротуару…». Нагадуємо, що предметом закупівлі є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРТИТТЯ. Отже кваліфікаційна вимога Замовника НЕ відповідає предмету закупівлі та технічному завданню, що передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг.
Вимагаємо: Предмет закупівлі аналогічного договору привести у відповідність до технічного завдання.
3. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі інженерно-технічних працівників обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво» у кількості не менше 4 фахівців».
Дана вимога є дискримінаційною та безглуздою, так як вимагаєма спеціалізація/кваліфікація передбачає працівників для будівництва будинків. Нагадуємо, що предметом закупівлі є ремонт доріг, отже кваліфікація працівників повинна бути інженер-будівельник за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми».
Вимагаємо: привести у відповідність вимогу щодо освіти та кваліфікації інженерно-технічних працівників.
4. Розділом 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник вимагає «В складі працівників робітничої професії обов'язково повинні бути працівники, що мають освіту/присвоєну робітничу кваліфікацію з набутої професії бетоняра».
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає предмету закупівлі, так як роботи відповідно до Технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) не передбачають використання бетону, а також послуг бетоняра.
Вимагаємо: видалити дану вимогу з тендерної документації.»,
та повідомляємо наступне.
До пункту 1 Вимоги:
За умовами Тендерної документації встановлено надання учасниками в складі пропозиції повідомлення Державної казначейської служби про відкриття учаснику небюджетного рахунку в органах ДКСУ» та довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахункового-касового обслуговування, укладеного з органами Казначейства, та перелік відкритих рахунків, що не є дискримінацією по відношенню до учасників, з наступних причин:
1. Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 передбачено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за поточними видатками на строк не більше трьох місяців;
2. Під час укладання договору з переможцем до проекту договору можуть бути внесенні зміни, крім змін істотних умов договору. Статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік істотних умов. Крім того, частиною 1 статті 41 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Цивільним та Господарськи кодексом України не заборонено стороні договору, що виступає Виконавцем/Підрядником звернутись за отриманням авансу та відповідно відсутня заборона вносити зміни до договору щодо виплати авансу на закупівлю матеріалів.
Виходячи із вищезазначеного, дана норма Тендерної документації, не є дискримінаційною по відношенню до учасників, а лише надає розуміння Замовнику про наявність чи відсутність в учасника відкритого небюджетного рахунку в органах ДКСУ та можливість задоволення його звернення/прохання про надання авансу чи відмови в наданні (у разі звернення).
До пункту 2 Вимоги:
Поточний ремонт дорожнього покриття передбачає ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2.
Асфальтобетонне покриття - штучний будівельний матеріал, отриманий в результаті змішування і ущільнення підібраною в необхідних співвідношеннях і спеціально приготовленою суміші (асфальтобетонної суміші (АБС)) мінерального матеріалу (щебеню, піску, мінерального порошку) і бітуму.
Ямковий ремонт призначений для усунення вибоїн, закладення виникли тріщин, випрасовування різного виду нерівностей.
Ямковий ремонт включає в себе: очищення поверхні; розмітка кордонів ремонту вибоїн; вирізка або холодне фрезерування матеріалу на відремонтованому місці за наміченим контуру; частка дна ями (від дрібних фрагментів); обмазка дна і стінок тонким шаром гарячого бітуму. Потім заповнюється все обраної сумішшю, і розподіляється як правило вручну лопатами або спеціальними гладілкамі.
Тротуар це - елемент облаштування доріг, призначений для руху пішоходів, бруківка для пішоходів, з боків вулиці. Зазвичай споруджується з АСФАЛЬТУ, БЕТОНУ або тротуарної плитки, відділений від проїжджої частини доріг бордюром. В той же час, роботи з ремонту тротуару чи нового будівництва включають схожі етапи (очищення поверхні; розмітка кордонів ремонту вибоїн в тротуарі чи розмітка при будівництві нового тротуару; розбирання або вирізка або холодне фрезерування матеріалу на відремонтованому місці за наміченим контуром; частка дна ями (від дрібних фрагментів); обмазка дна і стінок тонким шаром гарячого бітуму, але при цьому роботи з капітального ремонту тротуару є більш детальними та чіткими в межах. Тому, поточний ремонт дорожнього покриття та капітальний ремонт тротуару є схожим за природою та закуповується за єдиним кодом 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь чи за кодом ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг.
В той же час, ямковий ремонт є більш простішим ремонтом. Тому, встановлені вимоги в закупівлі до учасників, які забезпечать наявність досвіду виконання більш відповідальніших та чітких робіт з ремонту, що є схожими за природою.
До пункту 3 Вимоги:
Дана норма не є дискримінаційною щодо наявності працівників з відповідною освітою, з наступних підстав:
- Дана закупівля не є будівництвом нової дороги, а лише ремонт певного відрізку у вигляді тріщин та ям, тому для надання таких послуг достатньо буде мати спеціалістів з загальним будівництвом чи промисловим будівництвом за спеціальністю «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво».
- Цивільне будівництво передбачає створення об'єктів цивільного призначення, включає такі об'єкти як мости, шосейні ДОРОГИ, залізниці та вокзали, швидкісні системи міського транспорту, тунелі, аеропорти, промислові підприємства, житлові будинки і адміністративні будівлі, готелі, гаражі, монументи, греблі, причали, канали, водні шляхи, іригаційні системи, водоводи і установки для обробки води, системи переробки сміття, промислових і комунальних стічних вод, берегоукріплювальні споруди, лінії електропередач і ТОЩО. До галузі цивільного будівництва примикають такі дисципліни, як архітектура, іригація, ТРАНСПОРТ, ґрунтознавство, геодезія, гідрологія, а також ТЕХНОЛОГІЯ будівництва в різних умовах експлуатації, включаючи сейсмонебезпечні зони.
- Будівництво – це - галузь матеріального виробництва, в якій створюються основні фонди виробничого і невиробничого призначення: готові до експлуатації будівлі, споруди, їх комплекси. В термінології профільного міністерства Мінрегіон «будівництво» — це нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об'єктів будівництва.
Термін «будівництво» охоплює: будівельні роботи, серед них земляні роботи і спорудження, конструктивні зміни, реставраційні роботи, капітальний і ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ (куди входять чистка й пофарбування) та знесення усіх видів будинків чи будівель; цивільне будівництво, куди входять земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, капітальний і ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ та знесення, наприклад, аеропортів, доків, гаваней, внутрішніх водних шляхів, гребель, захисних споруд на берегах річок і морів поблизу зон обвалів, автомобільних ДОРІГ І ШОСЕ, залізниць, мостів, тунелів, віадуків та об'єктів, пов'язаних з наданням послуг, дренаж, каналізація, водопостачання й енергопостачання.
Отже, виходячи із вищезазначеного, встановлена норма дозволяє прийняти участь будь-якій будівельній компанії, яка має в складі інженерно-технічних працівників – інженерів зі спеціалізацією/кваліфікацією «Будівництво та експлуатація будівельних споруд» та «Промислове та цивільне будівництво».
При встановлені такої вимоги, як наявність у штаті працівників зі спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» звузить коло учасників в даній закупівлі, так як це більш вузька спеціальність та буде відповідно дискримінаційною умовою. Дана закупівля не передбачає будівництво нової дороги, а лише ямковий ремонт наявних доріг. Тому і не потребує спеціалістів вузьконаправленої спеціалізації з розумінням технології будівництва доріг різних видів (загального користування (дороги державного значення (міжнародні, національні та регіональні дороги), дороги місцевого значення (територіальні, обласні та районні дороги) та інших видів доріг). В даній закупівлі, Замовник потребує вибрати в конкурентній закупівлі учасника, який має достатній потенціал, наявність інженерів зі спеціалізацією/кваліфікацією в сфері загального будівництва (будівництва чи цивільного/промислово будівництва).
До пункту 4 Вимоги:
Як вищезазначалось у відповіді на вимогу:
Поточний ремонт дорожнього покриття передбачає ямковий ремонт асфальтоБЕТОННОГО покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2.
Асфальтобетонне покриття - штучний будівельний матеріал, отриманий в результаті змішування і ущільнення підібраною в необхідних співвідношеннях і спеціально приготовленою суміші (асфальтобетонної суміші (АБС)) мінерального матеріалу (щебеню, піску, мінерального порошку) і бітуму.
Бетоняр – це робітник, який приймає участь у виготовленні стінових панелей, плит, блоків, маршів тощо. Закладання фундаментів і ПОКРИТТЯ бетоном доріг – ось далеко не повний перелік робіт бетонника на будівельному майданчику.
Укладання БЕТОННОЇ СУМІШІ в опалубку колон, стін, балок, плит, мостових опор, бичків. Укладання бетонної суміші на похилу площину (в укоси греблі, дамби, каналів тощо). Укладання спеціальних та важких бетонних сумішей у конструкції атомних електричних станцій (АЕС). Облаштування та ремонт чистих цементних підлог з нарізуванням на смуги і шашки. Улаштовування чистих бетонних підлог методом вакуумування. Обробка крайки швів та поверхні дорожнього цементно-бетонного покриття. Виготовлення на полігонах будівельних майданчиків блоків плитних прогонових будівель мостів. Електро- й паропрогрівання бетону. Бетоняр приймає участь у виготовленні стінових панелей, плит, блоків, маршів тощо. Закладання фундаментів, зведення колон, будівель і споруд, бетонування фундаментів і покриття.
Весь комплекс робіт, які виконує бетоняр в цеху чи на будівництві, складається з таких операцій:
монтаж і установлення опалубки, облаштування підтримуючих риштувань, підмостків, робочих настилів;
монтаж і установлення арматури, анкерних болтів і частин, що закладаються;
бетонування конструкції, приготування і транспортування бетонної суміші, подавання її у конструкцію, укладання і ущільнення;
обробка поверхні бетону і робочих швів у процесі бетонування;
доглядання за бетоном у процесі його твердіння.
В даній закупівлі згідно технічного завдання передбачено ямковий ремонт асфальтобетонного покриття.
Тому, виходячи із зазначеного, бетоняр повинен бути в учасника для здійснення ямкового ремонту асфальтобетонного покриття. Дана вимога Тендерної документації не є дискримінаційною по відношенню до учасників.
З повагою,
Уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
929 036,35
UAH з ПДВ
|
929 036,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович |
929 070,00
UAH з ПДВ
|
929 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
929 036,35
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 21:30
|
договір | укладений |
17 серпня 2021 21:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього покриття в с. Кожухівка Фастівського району Київської області | 1 | послуга |
929 036,35
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 жовтня 2021 10:09
|
929 036,35 UAH | UA928201720344250008000061760 УЕРЖКГ КБтІ Калинівської селищної ради |
UA163206490000026001052732748 ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
Оплачений |