Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Сіданченко Тетяна Юріївна 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 24 600,00 грн. (двадцять чотири тисячі шістсот грн. 00 коп.). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: - Найменування замовника: Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради; - Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75; - Код ЄДРПОУ замовника 38360501; - Реєстраційний рахунок замовника: Р/р IBAN UA523 0548 2000 0026 0063 01709118 АТ «Ощадбанк» Філія – Дніпропетровське обласне управління, МФО 305482 Разом з безумовною та безвідкличною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиція, подана із банківським забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються банківським забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерних пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує послугу згідно акту наданих послуг протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2021 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2021 15:42 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції Ф.docx | |
19 липня 2021 15:42 |
ДОДАТОК 7 Довіреність Ф.docx | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору Ф.doc | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних Ф.docx | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови Ф.docx | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 3 Проект договору Ф.doc | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики Ф.docx | |
19 липня 2021 15:41 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів Ф.doc | |
19 липня 2021 15:41 |
Тендерна документація Ф.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 13 серпня 2021 14:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000146 ● beae464d217e48fbbf0df4c6448c460c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 17:33 |
17.08.2022 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/1510-2022 від 09.02.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.08.2022 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-07-19-002355-c
19.07.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 09:05:53
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 13:58:54
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19470-р/пк-пз від 27.08.202, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2021 року, було оскаржене до Окружного адміністративного суду міста Києва в установлений Законом строк. Позовну заяву Комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради до Антимонопольного комітету України зареєстровано в Окружному адміністративному суді міста Києва 22.09.2021 року та присвоєно єдиний унікальний номер справи 640/26828/21, суддя Кузьменко А. І.
Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг» не укладався.
Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не приймалося.
Інформація про оскарження рішення АМКУ в Окружний адміністративний суд міста Києва була зазначена в протоколі Уповноваженої особи з організації та проведенні процедур закупівель КП ««Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради (Протокол №77 від 24.09.2021 додається) та опублікована в електронній системі закупівель Prozorro 24.09.2021.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-22 12:12:04
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-25 11:49:39
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Повідомляємо, що термін дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "Центр Консалтинг" не продовжувався.
Закупівля UA-2021-07-19-002355-c наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України.
ТОВ "Центр Консалтинг" перебуває в статусі Переможця процедури закупівлі. Але, Замовник технічно не мав змоги укласти з Переможцем договір, та не міг подати вимогу про подовження строку дії тендерної пропозиції, тому що Закупівля UA-2021-07-19-002355-с є наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України.
Слід зазначити, що строк дії тендерні пропозиції інших двох учасників закупівлі теж закінчився. Але відхилити ці тендерні пропозиції немає технічної можливості.
Згідно ч.17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду».
Але, незважаючи на те, що перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону поновився після винесення рішення АМКУ, закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишилася заблокованою!
Згідно пояснень служби підтримки авторизованого електронного майданчика е-Тендер, для того, щоб Тендерну пропозицію учасника ТОВ "Центр Консалтинг" відхилити, потрібно скасувати рішення про визнання його Переможцем закупівлі. Але ж саме цей його статус зараз розглядається в суді. Більш того, щоб виконати дії з відхилення учасників по закінченню строків дії тендерних пропозицій, треба виконати рішення АМКУ! Саме так реалізовані функції дій Замовника під час оскарження рішень АМКУ в суді на авторизованих електронних майданчиках Прозорро.
Слід додати, що на цей час для Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуг, визначених в закупівлі UA-2021-07-19-002355-с, але відмінити закупівлю згідно п.1, ч.1, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник теж не має можливості, тому що закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишається заблокованою.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-25 11:48:17
Запитання Замовника до Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2022
Склалася ситуація, що закупівля UA-2021-07-19-002355-c заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України. Рішення АМКУ оскаржено в суді. Строки дії тендерних пропозицій переможця закупівлі ТОВ "Центр Консалтинг" та двох інших учасників закінчилися.
Чи буде дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо зараз Замовник скасує рішення, про визначення Переможця на підставі порушення строків для укладання договору, визначених частиною шостою статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та проведе повторну кваліфікацію всіх трьох учасників закупівлі UA-2021-07-19-002355-c з власної ініціативи, та відхилить тендерні пропозиції всіх трьох учасників на підставі закінчення строку дії тендерних пропозицій?
Чи не буде це підставою, для оскарження учасниками дій Замовника в АМКУ?
На цей час для Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуг, визначених в закупівлі UA-2021-07-19-002355-с, але відмінити закупівлю згідно п.1, ч.1, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник теж не має можливості, тому що закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишається заблокованою. Відмінити закупівлю можна лише через підтвердження виконання рішення АМКУ в електронній системі, але рішення АМКУ оскаржено в суді.
Просимо повідомити, яким чином слід діяти Замовнику, щоб запобігти порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в ситуації, коли закупівля заблокована, а рішення АМКУ оскаржено. Адже авторизовані майданчики ДП «Прозорро» не змогли технічно реалізувати вимоги ч.17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», коли перебіг установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги в АМКУ але у Замовника немає технічної можливості продовжувати процедуру закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, Гетьман Ірини Григорівни, Протокол № 31 від 30.08.2022, процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро), UA-2021-07-19-002355-c відмінена.
2022-09-01 09:50:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922.) • усунуто
Торги відмінено
2022-09-10 16:47:26
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" |
631 440,00
UAH з ПДВ
|
528 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Центр Консалтинг" |
743 640,00
UAH з ПДВ
|
530 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС ПОШИВ" |
805 000,00
UAH з ПДВ
|
805 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" #39363388 |
Рішення скасоване |
528 600,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2022 13:16
|
|
ТОВ "Центр Консалтинг" #34294451 |
Рішення скасоване |
530 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2022 13:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 серпня 2021 00:00
|
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" #39363388 |
Очікує рішення |
528 600,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2022 13:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2022 13:43 |
Кінець періоду оскарження: | 10 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 вересня 2022 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг, запропоновано відмінити закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро) на суму 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Підстава: закупівля послуг з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро) на суму 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ не передбачена кошторисом підприємства на 2022 рік та, відповідно, не внесена до річного плану закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради на 2022 рік. |
30 серпня 2022 13:32
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 13:20
|
Протокол 30 скасування закупівлі.pdf |
30 серпня 2022 13:32
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 13:24
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 13:23
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 13:20
|
Протокол 30 скасування закупівлі.pdf |