Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41777072 |
Місцезнаходження: | 17000, Україна , Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Ф. Сидорука,9 |
Контактна особа: |
Кущ Лариса Володимирівна 380962003224 Lora1902@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
1) номер закупівлі: UA-2021-05-21-006746-b (дата формування звіту – 08.06.2021 р.)
2) номер закупівлі: UA-2021-06-09-002170-с (дата формування звіту – 25.06.2021 р.)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 15:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 липня 2021 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2021 15:34 |
Протокол переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-13-000003 ● a3cbfc42fc674f22b58d16254e4c1925
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 13:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2021 № 522
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.09.2021 № 522
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2021-07-19-002279-c 19.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:02:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи», за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 218 420,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-19-002279-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-16 08:49:33
Пояснення на запит
Розрахунок потреби для проведення процедури закупівлі з предмету: капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи здійснювався відповідно Постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004 № 1591 та Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305.
Технічні та якісні характеристики складені відповідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та нормативних документів ( ДСТУ).
Управління освіти, культури, сім’ї. молоді та спорту Козелецької селищної ради є розпорядником бюджетних коштів, веб-сайту не маємо.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався за результатами моніторингу роздрібних цін на овочі та фрукти в мережах магазинів смт. Козелець та аналізу середньо ринкових цін в Чернігівській області. У першій декаді липня спостерігалось постійне коливання цін на овочі як у бік зменшення так і зростання.
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради у підпорядкуванні має 11 закладів дошкільної освіти та 12 закладів загальної середньої освіти, що розташовані в різних населених пунктах Козелецької територіальної громади та більша частина з них є малокомплектними. Тому суб’єкти господарювання відмовляються від участі у закупівлі з предмету: капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи.
ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» запропонували ціни та погодились поставляти товар з урахуванням вартості доставки товару в заклади освіти дрібними партіями.
За відсутності інших пропозицій та з метою захисту прав дітей та інтересів територіальної громади та гарантування належного гарячого харчування та безперебійного функціонування роботи закладів дошкільної та загальної середньої освіти, недопущення закриття закладів, забезпечення відповідним товаром закладів освіти було прийнято рішення про укладення договору з ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19».
На даний час розглядається питання про розірвання договору за повідомленням Постачальника про розірвання договору від 03.09.2021р. вих. №1970.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та порушення вимог пункту 4ˡ постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та порушення вимог пункту 4ˡ постанови № 710.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2021-09-28 10:38:16
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЛІДЕР-19" #43235810 |
Переможець |
218 420,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 13:08
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
17 вересня 2021 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 12:37
|
Договір.pdf | укладений |
30 липня 2021 12:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
22 389,02
UAH (в тому числі ПДВ 3 731,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю подальшого виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором. |