Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
218 420,00 UAH
UA-2021-07-19-002279-c e1b186a332ed48c49bc805ca8fb35028
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кущ Лариса Володимирівна

380962003224 Lora1902@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41777072
Місцезнаходження: 17000, Україна , Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Ф. Сидорука,9
Контактна особа: Кущ Лариса Володимирівна
380962003224
Lora1902@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відміна торгів:
1) номер закупівлі: UA-2021-05-21-006746-b (дата формування звіту – 08.06.2021 р.)
2) номер закупівлі: UA-2021-06-09-002170-с (дата формування звіту – 25.06.2021 р.)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1400 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1500 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1500 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
410 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
410 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
100 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
400 кілограми
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
80 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
800 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
750 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
30 кілограми
Вишня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222333-6 — Вишні та черешні
40 кілограми
Смородина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222311-6 — Смородина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 15:34
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-13-000003 ● a3cbfc42fc674f22b58d16254e4c1925
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2021 13:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.09.2021 № 522
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.09.2021 № 522

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2021-07-19-002279-c 19.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-14 11:02:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи», за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 218 420,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-19-002279-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-16 08:49:33

Пояснення на запит

Розрахунок потреби для проведення процедури закупівлі з предмету: капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи здійснювався відповідно Постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004 № 1591 та Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305.
Технічні та якісні характеристики складені відповідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та нормативних документів ( ДСТУ).
Управління освіти, культури, сім’ї. молоді та спорту Козелецької селищної ради є розпорядником бюджетних коштів, веб-сайту не маємо.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався за результатами моніторингу роздрібних цін на овочі та фрукти в мережах магазинів смт. Козелець та аналізу середньо ринкових цін в Чернігівській області. У першій декаді липня спостерігалось постійне коливання цін на овочі як у бік зменшення так і зростання.
Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради у підпорядкуванні має 11 закладів дошкільної освіти та 12 закладів загальної середньої освіти, що розташовані в різних населених пунктах Козелецької територіальної громади та більша частина з них є малокомплектними. Тому суб’єкти господарювання відмовляються від участі у закупівлі з предмету: капуста, морква, буряк, цибуля, огірки, помідори, лимони, мандарини, апельсини, банани, яблука, вишня, смородина, за ЄЗС ДК 021:2015: 03220000-9 - овочі, фрукти та горіхи.
ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19» запропонували ціни та погодились поставляти товар з урахуванням вартості доставки товару в заклади освіти дрібними партіями.
За відсутності інших пропозицій та з метою захисту прав дітей та інтересів територіальної громади та гарантування належного гарячого харчування та безперебійного функціонування роботи закладів дошкільної та загальної середньої освіти, недопущення закриття закладів, забезпечення відповідним товаром закладів освіти було прийнято рішення про укладення договору з ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19».
На даний час розглядається питання про розірвання договору за повідомленням Постачальника про розірвання договору від 03.09.2021р. вих. №1970.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та порушення вимог пункту 4ˡ постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та порушення вимог пункту 4ˡ постанови № 710.) • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2021-09-28 10:38:16

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЛІДЕР-19"
#43235810
Переможець 218 420,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 15:44

Документи

19 липня 2021 15:44
Електронний підпис
19 липня 2021 15:43
Протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЛІДЕР-19"
#43235810
218 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 15:44
Електронний підпис
19 липня 2021 15:43
Протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 13:08
Додаткова угода №1.pdf укладений
17 вересня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 12:37
Договір.pdf укладений
30 липня 2021 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 389,02
UAH (в тому числі ПДВ 3 731,50 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю подальшого виконання Постачальником своїх зобов'язань за Договором.