Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка і відновлення картриджів)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-07-19-001131-b ad6376082619434c81dccd4e586d392c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренчук Інна Миколаївна

+380967680280 73inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лугинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04346114
Місцезнаходження: 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, вул. Карла Маркса,2а
Контактна особа: Коренчук Інна Миколаївна
+380967680280
73inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 5000UAH без ПДВ
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка і відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, смт Лугини, вул.М.Грушевського,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту надани Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

19 липня 2021 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвинчук В.П.
#2464211437
Переможець 5 000,00
UAH
19 липня 2021 10:12

Документи

19 липня 2021 10:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 10:19
Договір 295.pdf укладений
19 липня 2021 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка і відновлення картриджів) 1 послуга 5 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH