Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 9А по вул. Г. Романової в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
485 528,00 UAH
UA-2021-07-18-000306-b d990b4e257f54b2b87278974ed3adebe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Кірсік

+380569554060 annakirsik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
Контактна особа: Анна Кірсік
+380569554060
annakirsik@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2021 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 10:00
Очікувана вартість: 485 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 855,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія, розмір 1 000 грн.. Гарантія надається за формою, наведеною в оголошені, з урахуванням умов, викладених в оголошені. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виконання робіт, категорія замовника - органи місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 9А по вул. Г. Романової в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Г. Романової, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія, розмір 1 000 грн.. Гарантія надається за формою, наведеною в оголошені, з урахуванням умов, викладених в оголошені. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією).

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія, розмір 1 000 грн.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія, розмір 1 000 грн.. Гарантія надається за формою, наведеною в оголошені, з урахуванням умов, викладених в оголошені. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Також у складі пропозиції необхідно надати сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ 422 824,80
UAH з ПДВ
422 824,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 липня 2021 10:44
Електронний підпис
26 липня 2021 10:43
БанкОстаток.pdf
26 липня 2021 10:43
Лист відгук.pdf
26 липня 2021 10:43
Довідки1.pdf
24 липня 2021 17:31
Електронний підпис
24 липня 2021 17:30
ЦНАП.rar
24 липня 2021 17:30
Меморіал_воїнів.pdf
24 липня 2021 17:30
Відгук2.pdf
24 липня 2021 17:30
відгук.pdf
24 липня 2021 17:30
Борисівська.pdf
24 липня 2021 17:30
Амбулаторія.pdf
24 липня 2021 17:30
АктАмбулаторія.pdf
24 липня 2021 17:30
АдмінбудівляІІ.pdf
24 липня 2021 17:30
трудовиОновлено.pdf
24 липня 2021 17:30
Трактор.pdf
24 липня 2021 17:30
Статут.pdf
24 липня 2021 17:30
Романова9а.PDF
24 липня 2021 17:30
Протокольнерішення.pdf
24 липня 2021 17:30
Працівники.pdf
24 липня 2021 17:30
посвідчення.pdf
24 липня 2021 17:30
Пожбезпека.pdf
24 липня 2021 17:30
Оренда_трактор.pdf
24 липня 2021 17:30
НаказОП.pdf
24 липня 2021 17:30
Накази_працівники.pdf
24 липня 2021 17:30
Наказ_правопідпису.pdf
24 липня 2021 17:30
Наказ на директора.PDF
24 липня 2021 17:30
Звітність20-21.pdf
24 липня 2021 17:30
Звіт_6м_21.pdf
24 липня 2021 17:30
Договір_приміщення.pdf
24 липня 2021 17:30
Договір_інструмент.pdf
24 липня 2021 17:30
ДеклараціяОП.pdf
24 липня 2021 17:30
Воловик_виконроб.pdf
24 липня 2021 17:30
ВитягЄДР.PDF
24 липня 2021 17:30
Витяг_платника.pdf
24 липня 2021 17:30
Бондаренко.pdf
24 липня 2021 17:30
Банк.pdf
24 липня 2021 17:30
ISO9001.PDF
24 липня 2021 17:30
Проект_договору.pdf
24 липня 2021 17:30
ЦП_довідки.pdf
24 липня 2021 17:30
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ
#42523443
Переможець 422 824,80
UAH з ПДВ
28 липня 2021 23:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 23:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕС НІКОПОЛЬ
#42523443
422 824,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 00:09
SCAN0045.PDF укладений
18 жовтня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 13:18
SCAN0089.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 15:44
SCAN0076.PDF укладений
03 серпня 2021 15:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 вересня 2021 10:38
422 824,80 UAH UA738201720344291040100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA963510050000026007878965937
ТОВ "Теплоенергосервіс Нікополь"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): разом - Сторони, з метою виправлення механічної помилки уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.5.3. розділу V Договору в новій редакції: «Місце виконання робіт: 51900, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам’янське, вул..Г.Романової, будинок №9А».
Номер договору про закупівлю: 2354-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 422 824,80
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись ст.651 Цивільного кодексу України, вважати договір розірваним за згодою сторін.