Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чугуївський комунальний комплекс" |
Код ЄДРПОУ: | 38630446 |
Вебсайт: | http://chuguevsanochistka.io.ua |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 38 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Моісеєнко +38954730965 s.v.moiseenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 21:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 13:26 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 69 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 690 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником встанолюється вимога щодо надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана в електронній формі банком або іншою фінансовою установою, або страховою організацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою та повинно відповідати обов’язковим вимогам, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги). У випадку, якщо підписантом гарантії не є кеpiвник гаранта (диpектop/ гoлoва пpaвлiння тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтвердженні відповідним документом гаранта (дорученням/довіреністю, тощо). Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у випадках, передбачених частиною третьою ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець вносить забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії в розмірі 1% вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія надається в письмовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому переможцем у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом переможця (підрядника (принципала)) або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія не повинна містити умов щодо можливості часткової сплати суми гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною другою ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: відмова переможця від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; порушення переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів, передбачених на ці цілі з джерела фінансування у межах відповідних бюджетних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів"; пункт 5.6. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування". | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 2.9 |
Виконання робіт | пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів, передбачених на ці цілі з джерела фінансування у межах відповідних бюджетних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів"; пункт 5.6. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт". | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 4.35 |
Дата подання заявки | пункт 5.31. Договору "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та постанов Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641, від 08.02.2021 р. №97. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку". | Аванс | 90 | Календарні | 27.82 |
Виконання робіт | пункт 5.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів, передбачених на ці цілі з джерела фінансування у межах відповідних бюджетних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів" | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 64.93 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2021 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2021 13:26 |
ПРОТОКОЛ 87.docx | |
02 серпня 2021 13:26 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
30 липня 2021 15:59 |
ПРОТОКОЛ № 86.docx | |
30 липня 2021 15:59 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
16 липня 2021 21:08 |
Тендерна документація.doc | |
16 липня 2021 21:08 |
Проект договору про закупівлю.doc |
02 серпня 2021 13:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2021 13:26 |
ПРОТОКОЛ 87.docx
|
||||||
02 серпня 2021 13:26 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
30 липня 2021 15:59 |
ПРОТОКОЛ № 86.docx
|
||||||
30 липня 2021 15:59 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
16 липня 2021 21:08 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
16 липня 2021 21:08 |
Проект договору про закупівлю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана в електронній формі банком або іншою фінансовою установою, або страховою організацією.
За умовами підпункту 2.3. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції надається за формою та повинно відповідати обов’язковим вимогам, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги).
Звертаємо Вашу увагу, що «Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ № 2628), визначає реквізити, які повинна містити гарантія. Згідно пункту 3 «Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», затверджених Наказом № 2628, «реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії». Разом з тим пункт 4 «Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», затверджених Наказом № 2628, встановлює обов’язкові вимоги до заповнення реквізитів гарантії.
Таким чином, реквізити для оформлення зокрема банківської гарантії визначені формою забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженою Наказом №2628.
У разі, якщо за змістом звернення за роз'ясненнями Вами малося на увазі отримання інформації про БАНКІВСЬКІ реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії, повідомляємо, що ані Наказ № 2628, ані постанова Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) не визначають банківські реквізити бенефіціара (замовника) як обов’язкові реквізити гарантії, тому тендерною документацією не встановлено вимоги щодо їх зазначення під час оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Щодо реквізитів для перерахунку коштів на покриття, то грошове забезпечення (покриття) гарантії зараховується виключно на рахунок гаранта, тому за інформацією про реквізити рахунку для зарахування грошового покриття Вам слід звернутися до гаранта, яким буде видаватися забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000012 ● 83e8de5f03a14830aafbe9a497f6637a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 13:15 |
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 02.12.2021 № 579
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-07-16-007799-b 16.07.2021 Комунальне підприємство «Чугуївський комунальний комплекс» (код 30630446) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 10:43:58
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2021-07-16-007799-b) очікуваною вартістю 69 000 000,0 грн., яку проведено КП «Чугуївський комунальний комплекс» (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 2.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачени реквізити банківської гарантії в т.ч. реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пояснити їх відсутність або надайте посилання в тендерній пропозиції учасника.
Поясніть відсутність Додатку № 1 до Договору про закупівлю робіт від 06.06.2021 № 179.
Просим надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 17:31:32
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів) Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 року щодо процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт вулиці Ростовська від перехрестя з вул. Харківською до перехрестя з вул. Кочетокська в межах м. Чугуїв, Харківської області. Організація та безпека дорожнього руху (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), яка проводилася Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник).
1. Щодо питання запиту Східного офісу Держаудитслужби «Пунктом 2.4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачени реквізити банківської гарантії в т.ч. реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пояснити їх відсутність або надайте посилання в тендерній пропозиції учасника» повідомляємо наступне.
У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана в електронній формі банком або іншою фінансовою установою, або страховою організацією.
Згідно підпункту 2.4. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації:
«Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття».
Таким чином, умовами тендерної документації на підтвердження оформлення гарантії забезпечення тендерної пропозиції з повним грошовим забезпеченням (покриттям) передбачено надання учасником саме довідки, виданої гарантом, що містить зокрема реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
При цьому, за умовами підпункту 2.3. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою та повинно відповідати обов’язковим вимогам, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції», з урахуванням термінів та реквізитів (положень), передбачених для обраної замовником процедури закупівлі (відкриті торги)».
Отже, умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, що повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (надалі за текстом – Наказ №2628).
Наказ №2628 затверджений відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону і є обов’язковим для виконання Замовником та особами, яких стосується.
Звертаємо увагу, що «Форма забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», затверджена Наказом № 2628, визначає реквізити, які повинна містити гарантія. Згідно пункту 3 «Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», затверджених Наказом №2628, «реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії». Разом з тим пункт 4 «Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», затверджених Наказом №2628, встановлює обов’язкові вимоги до заповнення реквізитів гарантії.
Таким чином, реквізити для оформлення зокрема банківської гарантії визначені формою забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженою Наказом №2628.
Зауважуємо, що згідно Наказу №2628 реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів грошового покриття, не є обов’язковими для вказання у гарантії, крім того, їх зазначення саме у гарантії (зокрема у банківській) не вимагалося Замовником умовами тендерної документації.
Отже, підтвердженням оформлення гарантії забезпечення тендерної пропозиції з повним грошовим забезпеченням (покриттям) слугує довідка, видана гарантом, що містить зокрема реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття, як то передбачено підпунктом 2.4. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» у файлі, згрупованому за ознакою «24. Банківська гарантія_покриття.zip» (додається до пояснень) міститься зокрема:
- банківська гарантія АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» № 325Т/UAH/8168, дата видачі: 10 серпня 2021 року, сума гарантії: 300 000.00 (триста тисяч гривень, 00 копійок), дата початку строку дії гарантії (набрання чинності): 10 серпня 2021 року, дата закінчення строку дії гарантії: 29 грудня 2021 року (включно);
- виписка по особовому рахунку за період з 10.08.2021 по 10.08.2021 відділення «Центральне» АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» в м. Харків, із наступною інформацією: Код банку 305749; АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»; Рахунок UA733057490000029329000000662; ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір № 110718-г (покриті гарантії); Дата проводки 10.08.2021; Валюта: 980 Гривня ; Призначення – Грошове покриття по банківській гарантії №325Т/UAH/8168 від 10.08.2021р., без ПДВ; Вхідний залишок на 10.08.2021 – 975 313.00; Оборот за 10.08.2021 – 300 000.00; Вихідний залишок на 10.08.2021 – 1 275 313.00;
- довідка про наявність повного грошового покриття по банківській гарантії №325Т/UAH/8168, надана гарантом АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» від 10 серпня 2021 року вих. № 8168/1, яка містить інформацію про те, що «АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» відкрив тендерну гарантію для Принципала, на користь Бенефіціара. Забезпеченням (покриттям) по даній гарантії виступає 100% грошове покриття в сумі 300000 грн. (Триста тисяч гривень, 00 копійок) на весь строк дії гарантії, а саме з 10.08.2021 р. по 29.12.2021 р., згідно платіжного доручення № 39429 від 10.08.2021р., перераховане на рахунок покриття № UA73 3057 4900 0002 9329 0000 0066 2 у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»».
Поданням у складі тендерної пропозиції довідки про наявність повного грошового покриття по банківській гарантії №325Т/UAH/8168, виданої гарантом АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» від 10 серпня 2021 року вих. № 8168/1, учасником ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» виконано повністю умови підпункту 2.4. пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, адже така довідка містить реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів грошового покриття: №UA73 3057 4900 0002 9329 0000 0066 2 у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО».
2. Щодо надання пояснень про відсутність Додатку № 1 до Договору про закупівлю робіт від 06.06.2021 №179 повідомляємо наступне.
За результатами процедури відкритих торгів на предмет закупівлі робіт: Капітальний ремонт вулиці Ростовська від перехрестя з вул. Харківською до перехрестя з вул. Кочетокська в межах м. Чугуїв, Харківської області. Організація та безпека дорожнього руху (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) укладено Договір про закупівлю робіт від 06.09.2021 року № 179, розділом 15 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» якого передбачені наступні додатки:
«15.1. Договірна ціна (Додаток № 1 до Договору).
15.2. Календарний план виконання робіт (Додаток № 2 до Договору).
15.3. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору).
15.4. Перелік субпідрядних організацій (Додаток № 4 до Договору).»
На виконання пункту 10 частини першої ст. 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднені через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель. Договірна ціна (Додаток № 1 до Договору) оприлюднена в окремому файлі з назвою «Додатки - Договірна ціна. PDF».
Скріншот сторінки вебпорталу Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) надається на підтвердження.
Таким чином, фактично всі чотири додатки до Договору про закупівлю робіт від 06.09.2021 № 179 наявні та завантажені в електронній системі закупівель.
Наявність Додатку № 1 до Договору про закупівлю робіт від 06.09.2021 №179 додатково підтверджуємо сканкопією договору з додатками, що додається до цього пояснення.
3. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, зазначаємо наступне.
Згідно пункту 4 прим. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами (далі – Постанова №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, вимоги пункту 4 прим. 1 Постанови № 710 щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, його очікуваної вартості на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) застосовуються до головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Слід зазначити, що Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» згідно діючого законодавства України не є головним розпорядникам бюджетних коштів та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до положень пункту 1.3. Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС», КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, Указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Чугуївської міської ради, рішеннями Виконавчого комітету Чугуївської міської ради, розпорядженнями Чугуївського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» є Чугуївська міська рада Харківської області. Підприємство належить до комунальної власності Чугуївської територіальної громади та є підпорядкованим Чугуївській міській раді Харківської області.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема містяться наступні відомості про організаційно-правову форму підприємства (замовника торгів): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Поняття «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18 та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України:
«18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;…
47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;».
Стаття 22 Бюджетного Кодексу України визначає розпорядників бюджетних коштів за обсягом наданих повноважень, які поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття одержувача бюджетних коштів:
«38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету;»
Враховуючи вищевикладене, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України.
На підтвердження цього, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv.
Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то дане визначення наведене в частині 2 статті 22 Господарського Кодексу України:
«2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
В частині 3 статті 24 Господарського Кодексу України визначене поняття суб'єкта господарювання комунального сектора економіки: «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.»
Враховуючи той факт, що засновником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» є Чугуївська міська рада Харківської області, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки.
З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
Отже, вимоги Постанови № 710, у тому числі її пункту 4 прим.1 не поширюються на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС», таким чином обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не підлягає розміщенню на вебсайті підприємства (Замовника торгів).
Додатки:
- файл «24. Банківська гарантія_покриття.zip»;
- договір про закупівлю робіт від 06.09.2021 №179 з додатками;
- скріншот сторінки вебпорталу Уповноваженого органу;
- витяг з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ |
60 288 306,00
UAH з ПДВ
|
58 908 306,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
67 950 000,00
UAH з ПДВ
|
59 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХІНЖИНІРИНГ К" |
66 102 000,00
UAH з ПДВ
|
66 102 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694 |
Переможець |
58 908 306,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2021 15:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2023 15:32
|
Дод. угода 5.PDF | зміни до договору |
06 січня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 13:32
|
Дод. угода 4.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:45
|
Дод. угода 3.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2022 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 17:42
|
Дод. угода 2.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2022 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 18:18
|
Scan_0001.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 18:17
|
Дод. угода 1.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 10:35
|
Додатки - Договірна ціна.PDF | укладений |
06 вересня 2021 10:32
|
Додатки - на проектні і вишукувальні роботи.PDF | укладений |
06 вересня 2021 10:32
|
Договір 179.PDF | укладений |
06 вересня 2021 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), пунктами 5.31. та 14.4 Договору Сторони уклали цю ДОДАТКОВУ УГОДУ до ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ № 179 від 06.09.2021 р. про наступне: 1. Сплатити ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по об’єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу на строк 3 (три) місяці через розрахунковий рахунок відкритий в ДКСУ, для чого доповнити пункт 16 Договору та викласти його в наступній редакції: «16.РЕКВІЗИТИ СТОРІН» ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС» Адреса: 63503, Харківська область, місто Чугуїв, вул. Гвардійська, 38 р/р UA 168201720344301019181085969 в ГУ ДКСУ код ЄДРПОУ 38630446 Ідентифікаційний код 386304420298 Тел.: (05746) 22279 E-mail: kp_chkk@ukr.net ПІДРЯДНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Адреса: 63512, Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Кам'яна Яруга, вул. Харківська, буд. 65 Б Поштова адреса: 63512, Харківська обл., Чугуївський р-н, с. Кам'яна Яруга, вул. Харківська, буд. 65 Б р/р IBAN UA 293808050000000026000652713 АТ «Райффайзен Банк Аваль» р/р IBAN UA318201720355359117100702250 Держказначейська служба України, м. Київ код ЄДРПОУ: 38238694 ІПН: 382386926557 тел. +380 (57) 729 88 77 E-mail: dsmkiev2003@gmail.com 2. Пункт 3.1. розділу 3 Договору «ДОГОВІРНА ЦІНА» викласти в наступній редакції з урахуванням Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 4.3 розділу 4 Договору: «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»: «Ціна Договору становить – 58 640 952,00 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів шістсот сорок тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ в розмірі – 9 773 492,00 грн., за рахунок субвенцій з Державного бюджету згідно постанови Кабінета Міністрів України від 20.12.2017 року № 1085 (зі змінами)». Сума фінансування 2021 року становить 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 копійок) за рахунок субвенцій з Державного бюджету згідно постанови Кабінета Міністрів України від 20.12.2017 року № 1085 (зі змінами)», сума фінансування 2022 року становить 53 640 952, 00 грн. (п’ятдесят три мільйони шістсот сорок дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок). 3. Договірна ціна (Додаток 1) викласти в новій (додається). 4. Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції (додаток 2 - додається). 5. Додаток № 3 до Договору (КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ) викласти в редакції (додається) 6. Усі інші пункти ДОГОВОРУ залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктів 14.4., 14.8. Договору № 179 від 06.09.2021 р. уклали дану Додаткову угоду про закупівлю робіт про наступне: 1. В зв’язку з перейменуванням ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», що підтверджується Витягом із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 02.02.2022 року, СТОРОНИ дійшли згоди іменувати надалі ПІДРЯДНИКА - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ +» (скорочена назва ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ +»). 2. Всі інші умови Договору №179 від 06.09.2021 року є чинними. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" та п.14.4 Договору № 179 від 06.09.2021 р., Сторони дійшли згоди викласти КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ в новій редакції: 1. Розмір фінансування на 2021 рік - 1 692 001,20 грн.; Розмір фінансування на 2022 рік - 56 948 950,80 грн. 2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до пунктів 5.1. та 14.4. Договору про закупівлю робіт № 179 від 06.09.2021 р. Сторони дійшли згоди, що сума відповідних бюджетних призначень та фактичних надходжень на проведення робіт складає 19 267 600.00 грн. (дев'ятнадцять мільйонів двісті шістдесят сім тисяч шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 3 211 266,67 гривень. Додаток № 3 до Договору - "Календарний план фінансування робіт" викласти у новій редакції (додається). Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни в Договір № 179 від 06.09.2021 року, розділ 13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: "13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань" |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |