Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів
Очікувана вартість
98 598,54 UAH
UA-2021-07-16-007458-b aaa0dcceae1045e0a3fd71f0435ea190
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рядняна Людмила Юріївна

+380969739483 korotchenko_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Черкаське хімволокно"
Код ЄДРПОУ: 00204033
Місцезнаходження: 18013, Україна , Черкаська обл., Черкаси, проспект Хіміків,76
Контактна особа: Рядняна Людмила Юріївна
+380969739483
korotchenko_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 98 598,54 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, Забір відходів з території Замовника (18013, м. Черкаси, проспект Хіміків 76; 18005, м. Черкаси вул. Припортова 5), утилізація відходів на території Виконавця.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку В якості попередньої оплати Замовник перераховує Виконавцю 50 % від вартості замовленого обсягу Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання рахунку Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Остаточний розрахунок у розмірі 50 % від вартості замовленого обсягу Послуг здійснюється на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 17:08
Документація спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 97 253,50
UAH
97 253,50
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2021 13:43
Електронний підпис
22 липня 2021 13:42
Свідоцтво ДОПНВ Біда.pdf
22 липня 2021 13:42
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2021 13:42
Протокол 2018.PDF.p7s
22 липня 2021 13:42
Протокол 2018.PDF
22 липня 2021 13:42
Протокол 2016.PDF.p7s
22 липня 2021 13:42
Протокол 2016.PDF
22 липня 2021 13:42
Наказ директор.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Наказ директор.pdf
22 липня 2021 13:42
ISO 9001.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
ISO 9001.pdf
22 липня 2021 13:42
ISO 14001.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
ISO 14001.pdf
22 липня 2021 13:42
Дозвіл держпраці 2.PDF.p7s
22 липня 2021 13:42
Дозвіл держпраці 2.PDF
22 липня 2021 13:42
Дозвіл держпраці 1.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Дозвіл держпраці 1.pdf
22 липня 2021 13:42
Витяг ПДВ.PDF.p7s
22 липня 2021 13:42
Витяг ПДВ.PDF
22 липня 2021 13:42
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Витяг ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2021 13:42
Висновок СЕЕ лампи.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Висновок СЕЕ лампи.pdf
22 липня 2021 13:42
Аналогічний договір.pdf
22 липня 2021 13:42
Акт виконаних робіт 2.pdf
22 липня 2021 13:42
Акт виконаних робіт 1.pdf
22 липня 2021 13:42
Пропозиція.pdf.p7s
22 липня 2021 13:42
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Переможець 97 253,50
UAH
28 липня 2021 15:14

Документи

28 липня 2021 15:14
Електронний підпис
28 липня 2021 15:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
97 253,50
UAH
Документи

Документи

28 липня 2021 15:14
Електронний підпис
28 липня 2021 15:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 14:20
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
09 січня 2024 14:19
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 11:13
Додаткова угода _ 3 від 30.12.2022р. до договору _ 80 СЗ від 17.08.2021р..pdf зміни до договору
17 лютого 2023 10:45
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:58
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 11:13
Додаткова угода укладений
17 серпня 2021 11:11
Договір укладений
17 серпня 2021 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частина 5 стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2022 р. за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 80 СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до обсягу послуг та вартості Договору і викласти протокол узгодженння договірної ціни у новій рекції
Номер договору про закупівлю: 80 СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 87 794,88
UAH (в тому числі ПДВ 14 632,48 UAH)