Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Павло Томич +380980002316 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 7 238 275,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 191,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі 36000грн. Умови надання передбачені ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 15:24 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 липня 2021 15:24 |
рішення про внесення змін.docx | |
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.doc | |
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
16 липня 2021 15:13 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx | |
16 липня 2021 15:13 |
Тендерна документація.docx |
23 липня 2021 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2021 15:24 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
23 липня 2021 15:24 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.doc
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
16 липня 2021 15:13 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-10-000142 ● 4546468961e0462eadeca93e690a76c2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 08:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2022 № 82
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2022 № 82.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-16-006282-b, 16.07.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 11:39:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-07-16-006282-b, яка проводилась Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-14 15:40:24
пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту №471/20-ЕЗ від «29» липня 2020 р. Якість робіт повинна відповідати: ДСТУ Н Б В.1.2-16-2013, ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з «Капітальний ремонт території паркової зони по вул. Галицькій в с.Давидів Пустомитівського району Львівської області. Коригування» визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області .
https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1626848938/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:01:58
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-28 12:10:36
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-04-12-000031 ● cfa7bca859b84f76b1aec139e17272da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-16-006282-b, 16.07.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 03.05.2022 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №Т-12/21 від 31.08.2022р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором про закупівлю № Т-12/21 від 31.08.2022р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-05-09 12:00:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №Т-12/21 від 31.08.2022
2022-05-24 16:21:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Захід Автошлях" |
7 129 708,74
UAH з ПДВ
|
7 093 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТІНВЕСТБУД-КСД" |
7 202 540,60
UAH з ПДВ
|
7 128 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Захід Автошлях" #41319055 |
Переможець |
7 093 500,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2022 11:16
|
Додковий договір №2.pdf | укладений |
19 травня 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:35
|
додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 15:15
|
Т-12_21.pdf | укладений |
31 серпня 2021 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 серпня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 756 032,71
UAH (в тому числі ПДВ 292 672,11 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін згідно п.11.2. Розділу 11 договору №Т-12/21 від 31.08.2021 року |