Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція міського парку в м.Трускавці (благоустрій,інженерні мережі) (коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція )
Очікувана вартість
50 459 804,40 UAH
UA-2021-07-16-006186-b ● 49c8d3ad68bb454696126e89668a86c7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22410879 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Бориславська,1 |
Контактна особа: |
Наталія Сов'як +380324754739 uzkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 50 459 804,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252 299,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 398201720355199015088025586 в ДКСУ, м. Київ МФО 820172 , ЄДРПОУ 22410879. 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, та всі інші документи, які супроводжують банківську гарантію, підписуються шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно). Дана вимога не застосовується до документів, які видані не банком – гарантом. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 250 000, 00 грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція міського парку в м.Трускавці (благоустрій,інженерні мережі) (коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, відповідно до умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може перерахувати Підряднику аванс, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 календарних днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника.. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 14:58 |
Тех завдання (Дод 2)зміни.docx | |
06 серпня 2021 14:58 |
ТД (нова редакція)2 .docx | |
06 серпня 2021 14:58 |
Перелік змін -2.doc | |
06 серпня 2021 14:58 |
ДОД. 1 (Кваліфікаційні критерії) 2.docx | |
29 липня 2021 17:04 |
Дод 2 нова редакція (Технічне завдання).docx | |
29 липня 2021 16:10 |
ТД (нова редакція) .docx | |
29 липня 2021 16:10 |
ДОД. 1 Нова редакція (Кваліфікаційні критерії).docx | |
29 липня 2021 16:10 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії (1).docx | |
29 липня 2021 16:10 |
Перелік змін.doc | |
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 2 (Тех.завдання).docx | |
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 3 (Ст.17).docx | |
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 4 (Пропозиція).docx | |
16 липня 2021 15:06 |
Додаток 5 (Проект договору) .doc | |
16 липня 2021 15:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ .docx |
06 серпня 2021 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 серпня 2021 14:58 |
Тех завдання (Дод 2)зміни.docx
|
||||||
06 серпня 2021 14:58 |
ТД (нова редакція)2 .docx
|
||||||
06 серпня 2021 14:58 |
Перелік змін -2.doc
|
||||||
06 серпня 2021 14:58 |
ДОД. 1 (Кваліфікаційні критерії) 2.docx
|
||||||
29 липня 2021 17:04 |
Дод 2 нова редакція (Технічне завдання).docx
|
||||||
29 липня 2021 16:10 |
ТД (нова редакція) .docx
|
||||||
29 липня 2021 16:10 |
ДОД. 1 Нова редакція (Кваліфікаційні критерії).docx
|
||||||
29 липня 2021 16:10 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії (1).docx
|
||||||
29 липня 2021 16:10 |
Перелік змін.doc
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 1 (Кваліфікаційні критерії).docx
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 2 (Тех.завдання).docx
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 3 (Ст.17).docx
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
ДОДАТОК 4 (Пропозиція).docx
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
Додаток 5 (Проект договору) .doc
|
||||||
16 липня 2021 15:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дата подання: 23 липня 2021 14:08
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Доброго дня.
Розділом 2 додатку 3 ТД вимагаєтья: Обов’язковою умовою є наявність в учасника не менше 3-х верхолазів, зазначена інформація підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції посвідчень про перевірку знань та проходження повного курсу навчання безпечного виконання верхолазних робіт.
Просимо надати відповідь, для яких саме рбіт замовнику потрібні 3 верхолази??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Дані працівники потрібні для виконання робіт по встановленні металевих декоративних опор та встановлення світлодіодних ламп ЛЕД. Роботи виконуватимуться на значній висоті, а отже потребують кваліфікованих працівників відповідно до положень про охорону праці. Щодо необхідної кількості верхолазів замовником будуть внесені зміни в тендерну докуметацію.
працівники
Дата подання: 23 липня 2021 16:01
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Чи буде підтвердженням наявності в Учасника інженера-кошторисника договір ЦПХ, що укладений між Учасником та інженером-кошторисником??
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так буде, але за умови його належного оформлення.
аналогічні угоди
Дата подання: 23 липня 2021 16:18
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Вимога надати:Дозволи про початок проведення робіт, видані ДАБІ для договорів, інформацію щодо яких вказано в довідці про виконання аналогічних договорів.суперечить пункту 5 розділу 3 ТД,в якому вказано: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Дозволи про початок проведення робіт, видані ДАБІ, знаходяться у вільному доступі.
Посимо привести ТД у відповідність до закону та видалити вказану вище вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Фінансування
Дата подання: 23 липня 2021 16:30
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
План закупівель до даної процедури містить інформацію про джерела фінансування закупівлі. Вами зазначено декілька джерел фінансування (за рахунок коштів місцевого, обласного та державного бюджету) Нам, як потенційному учаснику, не зрозумілі джерела фінансування, Замовнику слід було б їх розписати більш конкретно. З інформації в системі неможливо об’єктивно оцінити ризики для учасника, пов’язані з фінансуванням. Просимо вказати конкрентну суму фінансування на 2021 рік.. а також суми на 2022-2026 роки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. На 2021 рік передбачене фінансування у розмірі 1 973 289,65 грн. З 2022р. замовником заплановано подавати заявки на фінансування даних робіт з бюджетів інших рівнів, в т.ч. із державного. На даний час замовнику не відомо які будуть джерела фінансувння протягом 2022-2026рр.
аналогічна угода
Дата подання: 23 липня 2021 16:38
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Чи буде достатньо надати один аналогічний договір, для того щоб підтвердити вимогу замовника: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, одного достатньо.
Загальне запитання
Дата подання: 23 липня 2021 16:57
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Добрий день.
Просимо надати відповідь, стосовно того, чи договори оренди обладнання та надання послуг, укладені на строк до 31.12.21рокута в яких передбачена пролонгація договору, будуть відповідати вимозі замовника: Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, а технічні паспорти на цю техніку повинні бути завірені орендодавцем та/або надавачем таких послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Замовник вважає, що передбаченої пролонгації недостатньо.
аналогічні договори
Дата подання: 23 липня 2021 17:18
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:47
Шановний замовнику, на підтвердженя досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вами вимагається надати копії аналогічних договорів із усіма додатками, які є невід’ємною частиною таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань разом із копіями документів, що підтверджують факт їх повного виконання (акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт); Сума аналогічного договору повинна становити не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі
Зазначені вище умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не сум аналогічних договорів та обсягів їх виконання . Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Вважаємо,що Замовник необґрунтовано обмежує та звужує поняття «аналогічний договір» обсягами виконаних робіт/наданих послуг та сумами аналогічних договорів та просимо привести документацію у відповідність до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Замовник при встановленні даної вимоги керувався практикою АМКУ та дійшов висновку, що дана вимога жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західатомбудсервіс" |
49 948 309,20
UAH з ПДВ
|
49 948 309,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" |
50 290 000,00
UAH з ПДВ
|
50 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 серпня 2021 16:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі