Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 050,00 UAH
UA-2021-07-16-005563-b 7bdad1c20a454b869cea7d9645142c09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Черниш

+380967841551 nafanyacherry@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04060737
Вебсайт: http://krasyliv.org.ua
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
Контактна особа: Наталія Черниш
+380967841551
nafanyacherry@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Товар якість якого відповідає технічним вимогам, пакування та маркування Товару повинне відповідати діючим стандартам та забезпечувати зберігання споживацькх властивостей Товару під час транспортування та зберігання, Товар повинен бути новим. Якість та відповідність чинним ТУ У.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачок
ПАПІР ОФІСНИЙ А-4 UPM ECLIPSE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2021  —  28 липня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 липня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СУКАЧУК ІРИНА СТЕПАНІВНА
#2931918265
Переможець 2 050,00
UAH
16 липня 2021 14:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 14:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ПАПІР ОФІСНИЙ А-4 UPM ECLIPSE 25 пачок 82,00
UAH