Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Metal rolling
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЕНЕРГОРЕМТРАНС" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 41264153 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька область обл., м.Вінниця, вул.Станція Вінниця,10 |
Контактна особа: |
Інна Шпак +380677833835 shpak@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кревуш Валерій 0432632326 krevushvv@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | BRANCH "ENERHOREMTRANS" OF JOINT STOCK COMPANY "UKRAINIAN RAILWAYS" |
National ID: | 41264153 |
Contact point: |
Shpak Inna +380677833835 shpak@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Кревуш Валерій 0432632326 krevushvv@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 7 864 009,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 320,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 липня 2021 14:00 |
Enquiries until: | 07 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 864 009 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 320 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 15:10 |
Протокол №197 внесення змін.docx | |
09 серпня 2021 15:01 |
ТД металопрокат зі змінами від 09.08.docx |
09 серпня 2021 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 серпня 2021 15:10 |
Протокол №197 внесення змін.docx
|
|||||||||
09 серпня 2021 15:01 |
ТД металопрокат зі змінами від 09.08.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000036 ● c985bc52ed1248118f942fc8a5f7d88f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021
№ 569
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-07-16-005120-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-04 12:31:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Металопрокат» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-005120-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-05 09:59:37
Відповідь
Надання пояснень на запит.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-16-005120-b Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області №569 від 01.10.2021 « Про початок моніторингу» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю металопрокату, проведених Філією «Енергоремтранс» (далі Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-005120-b). За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 26.10.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відповідно до якого за результатами аналізу Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток 7 тендерної документації чим порушив пункту 1 частини 1 статті 10 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови №710 повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА ВІКАНТ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Поряд з цим Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 06.09.2021 року № ЕРТ-21037/Ю, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не погоджується з висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтується на вільній інтерпретації вимог тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 16.07.2021р. (далі – тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «Відповідно до пункту 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено, умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Додатку 7 тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що вказаний Додаток 7 тендерної документації Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «СОТА Україна» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, пунктом 7 розділу III Додатку № 4.1 тендерної документації, на відповідність учасників технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки, яка містить дані про товар, яка зокрема містить інформацію про термін експлуатації та термін зберігання товару. Однак, на виконання вищевказаних умов у складі тендерної пропозиції Переможець надав довідку від 11.08.2021 року № 2698, в якій зазначено що інформація про гарантійний термін (термін експлуатації та термін зберігання) згідно НТД виробника, при відсутності НТД виробника у складі пропозиції, що не відповідає умовам пункту 7 розділу III та Додатку 4.1 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СОТА Україна», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОТА УКРАЇНА». Так відповідно до пункту 5 Додатку 1, а саме Забезпечення тендерної пропозиції Додаток 7, якщо таке забезпечення вимагається. В тендерній документації пункт 2, 3 розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та при заповненні електронних полів електронної тендерної документації було зазначено: Забезпечення не передбачене, інформація зазначена в електронній тендерній документації є важливішою, саме тому Замовник не оприлюднював Додаток 7, чим не порушує пункт 1 частини 1 статті 10 Закону. В зв’язку з цим Замовник наполягає на тому, що не мав підстав для відхилення згідно пункту 1 частини 1 статті 31, так як тендерне забезпечення не вимагалось. Замовник до Додатку 4.1 Дані про товар (у вигляді окремої довідки) не встановлював конкретні вимоги щодо заповнення даних колонок, а також документального підтвердження даної інформації, тому зважаючи на вищевикладене учасники дотримались всіх вимог зазначених в тендерній документації, і у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОТА УКРАЇНА» згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Отже висновок посадової особи Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СОТА УКРАЇНА» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не відповідає дійсності. Враховуючи надані пояснення Замовник вимагає скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який опублікований в електронній системі закупівель Prozorro 26.10.2021, визнати процедуру закупівлі товару металопрокат (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-005120-b) такою, що проведена у відповідності до Закону. Замовник не може розірвати договір про закупівлю від 06.09.2021 року №ЕРТ-21037/Ю згідно зобов’яння Держаудитслужби, дана вимога є незаконною. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення побічних незаконних дій з боку посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності дій посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, які безпосередньо проводили моніторинг зазначеної процедури закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
2021-10-28 15:49:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" філія "Енергоремтранс" повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 09 листопада 2021 |
Документи:
09 листопада 2021 09:13
|
Електронний підпис |
09 листопада 2021 09:10
|
Платіжне доручення.pdf |
09 листопада 2021 09:10
|
Scan-211109-0001.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЕНЕРГОРЕМТРАНС" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 41264153 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область обл., м.Вінниця, вул.Станція Вінниця,10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
7 391 502,00
UAH з ПДВ
|
7 391 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
7 807 946,40
UAH з ПДВ
|
7 807 946,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
7 391 502,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 14:05
|
Договір метал (2).pdf | укладений |
08 вересня 2021 14:04
|