Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053737 |
Вебсайт: | http://Chop-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Берег, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Миколаївна Островська +380312711242 chop@carpathia.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 20 962 107,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 810,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 10 Технічне завдання.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 11 Проєкт договору.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | |
16 липня 2021 13:03 |
ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 8 до ТД.docx | |
16 липня 2021 13:03 |
Додаток 9 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-09-000023 ● 3ee1835e73084e588528c78fb6c992ff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 №705
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2021 №705 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-07-16-004417-b, 16.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 16:30:48
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування. (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-004417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 15:49:07
Відповідь на звернення
Розглянувши запит на пояснення Північноого офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби від 09.12.2021 року до закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» (UA-2021-07-16-004417-b) про надання пояснень з питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення:
Перше питання:
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» визначено з урахуванням частини 4 розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі затвердженого робочого проекту по зазначеному об’єкту (шифр № 05-06/21).
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» (скан-копія додається), складеного станом на 09.06.2021 року, вартість об’єкта будівництва становить – 21 289 643 тисяч гривень. Главами 10 та 12 цього зведеного кошторисного розрахунку, утримання служби замовника становить – 281 236 гривень, проектно – вишукувальні роботи та авторський нагляд становлять – 46 300 гривень (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної кошторисної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» від 14.06.2021 року № 298/21-ЕЗ додаються).
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі становить – 20 962 107 (двадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят дві тисячі сто сім гривень) з ПДВ (без врахування видатків замовника по главам 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку).
Розмір бюджетного призначення, станом на дату оголошення закупівлі, визначено з врахуванням рішення 1 засідання другої сесії 8 скликання Чопської міської ради від 23.12.2020 року № 10 «Про внесення змін до Програми «Питна вода міста Чоп на 2021-2023 роки»; рішення другої сесії восьмого скликання Чопської міської ради, перше засідання від 23.12.2020 року№29 "Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2021 рік", в розмірі 6860.000 тис.грн. (скан-копія титулу об’єкта будівництва додається).
Питання друге:
По об’єкту будівництва закупівля оголошувалась тричі. Перша закупівля (UA-2021-03-18-001141-b) була оголошена 18 березня 2021 року, яка скасована замовником на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Друга закупівля по об’єкту не відбулась на підставі відсутності достатньої кількості учасників (UA-2021-06-30-006006-c). Третя закупівля відбулась, про що свідчить укладений договір підряду № 05-25-136 від 18 серпня 2021 року (UA-2021-07-16-004417-b).
Під час оголошення закупівлі по зазначеному об’єкту, до коригування проекту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено у відповідності до частини 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, якою рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (https://rada.info/upload/users_files/04053737/5ea23816fc5d7769aa3ed6371eefc26b.pdf).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 (скан-копія локального кошторису додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 16:29:16
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування. (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-004417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником тендеру ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона №78», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол від 03 серпня 2021 року б/н) обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації в частині:
- супроводження перекладом українською мовою документів складених мовою іншою ніж українська мова, зокрема: накази про призначення на роботу (файл «6. Сканкопії наказів про прийом на роботу») (п.1.10 розділу 1 тендерної документації);
- надання документів, що посвідчують право власності (обліку) на машини та механізми тощо, які не підлягають державній реєстрації, зокрема: компресор ПКСД-5,25; електростанція пересувна; зварювальний апарат (терморезисторна зварка ZEEN-3300); стиковий зварювальний апарат для пластикових труб ZHCN-400; перфоратор Einhell, які зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток №4 тендерної документації);
- зазначення у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» року закінчення учбового закладу (Житомирський сільськогосподарський технікум) виконробом Мазуром М.О. (додаток №4 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:03:13
Відповідь на звернення
Питання 1.
Пунктом 1.10 розділу 1 Тендерної документації до закупівлі робіт по об’єкту: "Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування." (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (надалі тендерна документація) визначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Як вбачається із тендерної пропозиції учасника, документи, що складались безпосередньо учасником для участі у закупівлі (UA-2021-07-16-004417-b), викладено українською мовою.
Перелік документів, які вимагались замовником та складались безпосередньо учасником, визначено в пункті 3.1. розділу 3 тендерної документації.
Під час періоду уточнень у закупівлі, питань щодо роз’яснення пункту 1.10 розділу 1 тендерної документації до замовника не надходило.
Питання 2.
Додатком 4 до тендерної документації приведено вимоги замовника щодо наявності зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою. Визначено наступне: «Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, надати інший документ, що посвідчує право власності (обліку)».
Отже, вимога тендерної документації стосується виключно транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, оскільки компресор ПКСД-5,25; електростанція пересувна; зварювальний апарат (терморезисторна зварка ZEEN-3300); стиковий зварювальний апарат для пластикових труб ZHCN-400; перфоратор Einhell, які зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток №4 тендерної документації) такими не являються.
Питання 3.
В складі тендерної пропозиції учасника надано диплом Мазур Миколи Олеговича серії Э-І № 384618. Згідно інформації зазначеної в дипломі, Мазур Микола Олегович закінчив учбовий заклад у 1977 році. Тобто, із наданого учасником у тендерній пропозиції диплому, можливо встановити рік закінчення учбового закладу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" |
17 524 122,00
UAH з ПДВ
|
17 524 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ГЕФЕСТ" |
20 408 051,20
UAH з ПДВ
|
20 303 240,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" #01037092 |
Переможець |
17 524 122,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 16:15
|
ДУ № 3 до Договору підряду № 05-25-136.pdf | укладений |
23 травня 2024 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:34
|
ДУ до Договору № 05-25-136.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 12:59
|
ДУ № 1 до Договору № 05-25-136.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 17:23
|
Договір підряду № 05-25-136 ПМК 78.pdf | укладений |
18 серпня 2021 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Враховуючи те, що замовником було передбачено кошти на 2021 рік в розмірі 6 860 000 (Шість мільйонів вісімсот шістдесят тисяч гривень 00 коп.) гривень з ПДВ без врахування видатків замовника на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.», які визначено згідно Договору № 450 із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» від 21.09.2021 року (UA-2021-08-19-011995-a), сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до підпунктів 3.1.1. та 3.1.2. пункту 3.1. розділу 3 Договору підряду № 05-25-136 по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» від 18.08.2021 року шляхом викладення їх у новій редакції наступного змісту: «Підпункт 3.1.1. Вартість договору на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає – 6 776 000 (шість мільйонів сімсот сімдесят шість тисяч гривень) з ПДВ*. *(зазначається під час підписання договору відповідно до бюджетного призначення на 2021 рік) 3.1.2. Вартість договору на 2022 рік за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів Державного фонду регіонального розвитку складає - 5 416 061 (П’ять мільйонів чотириста шістнадцять тисяч шістдесят одна гривня 00 коп.) грн. з ПДВ***. **(зазначається під час підписання договору як різниця між тендерною пропозицією переможця торгів, що визначена за наслідками електронного аукціону та вартістю цього договору пропорційно договірній ціні на 2021 та 2023 роки. Зазначається після електронного аукціону шляхом заповнення цього підпункту уповноваженою особою замовника). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 05-25-136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 9.1. розділу 9 Договору у новій редакції наступного змісту: «Підпункт 19.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 05-25-136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 серпня 2021 — 23 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 170 452,40
UAH (в тому числі ПДВ 195 075,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи прийняття замовником рішення про коригування проекту по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» (UA-2021-07-16-004417-b), про що свідчить рішення 46 сесії восьмого скликання від 02 травня 2024 року № 7 та Договір підряду № 05-25-40 від 15.05.2024, сторони дійшли до взаємної згоди розірвати Договір підряду № 05-25-136. |