Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 34-А |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432 592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 18:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
16 липня 2021 18:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 18:54 |
протокол флагшток.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000138 ● bc2e451d3c7d4a6f8d44e00fcd98eb9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2021 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 №519
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 №519
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-07-16-004267-a 16.07.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 08:32:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вул. Маяковського/вул. Замкова в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-004267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту (власного або головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. З яких підстав у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю робіт з нового будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вул. Маяковського/вул. Замкова в м. Вінниці, визначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: «Відсутність конкуренції з технічних причин» та її обґрунтування: «п.32 розділу Х Закону «Прикінцеві та перехідні положення»: замовник може здійснювати закупівлю робіт, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону»;
3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону щодо зазначення в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю інформації про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі;
4. З яких підстав до договору підряду від 22 липня 2021 року №06/07-2021 внесені зміни додатковою угодою від 13 серпня 2021 року №1 щодо продовження строку виконання робіт до 30 вересня 2021 року та які документально підтверджені обставини спричинили таке продовження?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 16:27:22
відповідь
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - відповідно затвердженої проектної документації.
2. Умова застосування та підстава - п.32 розділу Х Закону «Прикінцеві та перехідні положення»: замовник може здійснювати закупівлю робіт, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону.
3. Копія експертного звіту додається.
4. Відтермінування строків завершення виконання робіт виникло у зв'язку із складним технологічним процесом та несприятливими погодними умовами під час будівництва.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-20 17:02:43
відповідь
За результатами селекторної наради 11 січня 2021року Міському голові Вінницької міської ради доручено забезпечити відповідне реагування та невідкладно поінформувати Директорат щодо забезпечення реалізації проекту з встановлення найбільшого державного прапору України в області.
Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 04.03.2021р. № 566 департаменту капітального будівництва ВМР надано вихідні дані містобудівних умов та обмежень на проектування будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вулиці Миколи Оводова, 2 в м. Вінниці.
24.03.2021р. департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради на виконання Програми капітального будівництва на 2021р (на замовлення Вінницької міської ради), та рішення Виконавчого Комітету від 04.03.2021р. №566 оголошено відкриті торги на проектування флагштоку.
23.04.2021р. – підписано договір на виконання проектних робіт з ПП «БМУ-5-Б» на суму 255 150 грн.
Рішенням виконавчого комітету міської ради від 10.06.2021р. №1448 внесені зміни у рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 04.03.2021р. № 566 щодо зміни адреси встановлення інженерної споруди флагштоку з вул. М.Оводова, 2 на вул. Маяковського/вул.Замкова у м. Вінниці.
Проектні роботи успішно виконані і 06.07.2021 р. отримано позитивний експертний звіт № 05-0386 ТОВ «Інженерно-будівельне бюро» (код ЄДРПОУ 43484400) щодо проекту: «Нове будівництво споруди з влаштуванням флагштоку по вул.Маяковського/вул.Замкова у м. Вінниці».
31 травня 2021 року розпорядженням Кабінету Міністрів України № 583-р затверджено План заходів з підготовки та визначення 30-ї річниці незалежності України (далі – План заходів).
Пунктом 1 Плану заходів наказано обласним та Київській міській держадміністрації забезпечити до Дня Державного Прапора України реалізацію проекту щодо встановлення найбільшого державного прапора України. Крім того, на регіональному рівні - створення у всіх областях знакових об’єктів публічного простору, приурочених до 30-ї річниці незалежності України.
Рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 08.07.2021р. «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 04.03.2021р. № 566 «Про надання департаменту капітального будівництва ВМР вихідних даних містобудівних умов та обмежень на проектування будівництва споруди з влаштуванням флагштоку по вулиці Миколи Оводова, 2 в м. Вінниці» департамент капітального будівництва ВМР визнано «замовником робіт з проектування та будівництва інженерної споруди з влаштуванням флагштоку».
Відповідно п.32. Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» - замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону. При цьому замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
На підставі вищевказаного, 16.07.2021р. оголошено переговорну процедуру на виконання будівельних робіт та за її результатами укладено договір на суму 6 968 317 грн. з ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», яке попередньо неодноразово зарекомендувало себе як сумлінного та надійного виконавця будівельних робіт, що стало найголовнішим для визначення підрядника на виконання будівельних робіт.
З огляду на наведене вище, департамент капітального будівництва ВМР, а також Вінницька міська рада діяли виключно у межах та на виконання чинного законодавства України, зокрема, у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Агропродсоюз" #31836293 |
Переможець |
6 968 317,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:16
|
додаткова №4 флагшток.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:44
|
додаткова №3 флагшток.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:19
|
додаткова №2 флагшток.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 08:58
|
додаткова №1 флагшток.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 20:04
|
договір флагшток.PDF | укладений |
22 липня 2021 20:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/07-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/07-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/07-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/07-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |