Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл учнівський 1-місний №3-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці, Стілець Т-подібний на круглій трубі, №3-6, Секція з контейнерами для роздаткового матеріалу та конструкторів для початкових класів НУШ
Очікувана вартість
74 760,00 UAH
UA-2021-07-16-004109-a 5d7de828012547dc9db12b7c22b23916
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гліненко Інна Миколаївна

+380382223827 innaglinenko410@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №19 I-III СТУПЕНІВ ІМЕНІ АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ПАВЛОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 22764070
Місцезнаходження: 29021, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ КАМ'ЯНЕЦЬКА, будинок 164
Контактна особа: Гліненко Інна Миколаївна
+380382223827
innaglinenko410@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2021 15:00
Очікувана вартість: 74 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог, передбачених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 1. Розмір забезпечення пропозиції: 2 242,80 грн. ( дві тисячі двісті сорок дві гривні 80 коп). Реквізити Замовника (бенефіціара): Хмельницька спеціалізована загальноосвітня школа №19 І-ІІІ ступенів імені академіка Михайла Павловського 29021, місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, 164 ЄДРПОУ: 22764070 Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2242.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
Стіл учнівський 1-місний №3-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29021, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулиця Кам’янецька, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог, передбачених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 1. Розмір забезпечення пропозиції: 2 242,80 грн. ( дві тисячі двісті сорок дві гривні 80 коп). Реквізити Замовника (бенефіціара): Хмельницька спеціалізована загальноосвітня школа №19 І-ІІІ ступенів імені академіка Михайла Павловського 29021, місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, 164 ЄДРПОУ: 22764070 Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 2242.8 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія
16 липня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 17:16
Додаток 4.docx
16 липня 2021 17:16
Додаток 3.docx
16 липня 2021 17:16
Додаток 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2021 17:16
Додаток 1.docx
16 липня 2021 17:16
оголошення 19.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Романюк Оксана Володимирівна 73 980,00
UAH з ПДВ
73 980,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 липня 2021 13:17
Електронний підпис
29 липня 2021 13:15
8 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романюк Оксана Володимирівна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романюк Оксана Володимирівна
#3105009309
Переможець 73 980,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 14:22

Документи

04 серпня 2021 14:21
Електронний підпис
04 серпня 2021 14:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Романюк Оксана Володимирівна
#3105009309
73 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2021 14:21
Електронний підпис
04 серпня 2021 14:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:11
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:33
договір укладений
16 серпня 2021 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 73 980,00
UAH