Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39240000-6 Різальні інструменти (ножиці)
Очікувана вартість
57 280,00 UAH
UA-2021-07-16-003959-a e6ff04506df5465aa88f63d2148bbe5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна

380474432460 umanosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44308884
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1
Контактна особа: Войченко Інна
380474432460
umanosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 13:00
Початок аукціону: 28 липня 2021 12:34
Очікувана вартість: 57 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 286,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39240000-6: Різальні інструменти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2862 штуки
ДК 021:2015: 39240000-6 Різальні інструменти (ножиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39240000-6 — Різальні інструменти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 16:46
Оголош.ножиці.pdf
16 липня 2021 16:32
Технічні вимоги (ножиці).docx
16 липня 2021 16:29
Проект договору (ножиці).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-16-003959-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2530008839
Дата подання: 29 липня 2021 10:31
Оскарження рішення Замовника
Добрий день, шановний Замовнику. Ви вказали причину дискваліфікації учасника ФОП Доломанжі Дмтра Георгійовича: "учасник у складі пропозиції не надав сертифікат відповідності або сертифікат якості або декларацію виробника". Учасник ФОП Доломанжі Дмитро Георгійович у складі пропозиції надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, цей документ свідчить про якість продукту та він дійсний на момент розкриття пропозиції. Прошу переглянути ваше рішення, враховуючи такі обставини.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 15:21
Шановний Учаснику! Згідно вимог які прописані в технічних характеристиках по предмету закупівлі Замовником вимагалося : документи, що підтверджують якість товарів, дійсні на момент подання пропозиції (сертифікат якості, або сертифікат відповідності, або декларація виробника);
В даному випадку саме вище перераховані документи є свідченням якості товару.

·А висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсні на момент подання пропозиції вимагались окремим пунктом. Крім того, у випадку, якщо документи, які вимагаються згідно технічної характеристики, не передбачені законодавством для окремих Учасників спрощеної закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції, та посиланнями на

норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ " 48 679,00
UAH з ПДВ
36 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ" 41 501,00
UAH з ПДВ
41 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 12:53
Електронний підпис
27 липня 2021 12:52
витяг 26.07.2021 р..pdf.p7s
27 липня 2021 12:52
витяг 26.07.2021 р..pdf
27 липня 2021 12:52
документи про якість.pdf
27 липня 2021 12:52
договір Умань ножиці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ "

ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ "
#2530008839
Відхилено 36 500,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 09:35
ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3285814636
Переможець 41 214,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 10:41

Документи

29 липня 2021 09:24
Електронний підпис
29 липня 2021 09:16
Доломанжі.pdf

Документи

29 липня 2021 10:41
Електронний підпис
29 липня 2021 10:40
Паламарчук.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3285814636
41 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 10:41
Електронний підпис
29 липня 2021 10:40
Паламарчук.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 12:27
Дог.1-3924.pdf укладений
03 серпня 2021 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 214,00
UAH