Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39240000-6 Різальні інструменти (ножиці)
Очікувана вартість
57 280,00 UAH
UA-2021-07-16-003959-a ● e6ff04506df5465aa88f63d2148bbe5f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Войченко Інна 380474432460 umanosvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 57 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 286,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39240000-6: Різальні інструменти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2862 штуки
ДК 021:2015: 39240000-6 Різальні інструменти (ножиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39240000-6 — Різальні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 16:46 |
Оголош.ножиці.pdf | |
16 липня 2021 16:32 |
Технічні вимоги (ножиці).docx | |
16 липня 2021 16:29 |
Проект договору (ножиці).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-16-003959-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:2530008839
Дата подання: 29 липня 2021 10:31
Оскарження рішення Замовника
Добрий день, шановний Замовнику. Ви вказали причину дискваліфікації учасника ФОП Доломанжі Дмтра Георгійовича: "учасник у складі пропозиції не надав сертифікат відповідності або сертифікат якості або декларацію виробника". Учасник ФОП Доломанжі Дмитро Георгійович у складі пропозиції надав Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, цей документ свідчить про якість продукту та він дійсний на момент розкриття пропозиції. Прошу переглянути ваше рішення, враховуючи такі обставини.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2021 15:21
Шановний Учаснику! Згідно вимог які прописані в технічних характеристиках по предмету закупівлі Замовником вимагалося : документи, що підтверджують якість товарів, дійсні на момент подання пропозиції (сертифікат якості, або сертифікат відповідності, або декларація виробника);
В даному випадку саме вище перераховані документи є свідченням якості товару.
·А висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсні на момент подання пропозиції вимагались окремим пунктом. Крім того, у випадку, якщо документи, які вимагаються згідно технічної характеристики, не передбачені законодавством для окремих Учасників спрощеної закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції, та посиланнями на
норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
В даному випадку саме вище перераховані документи є свідченням якості товару.
·А висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсні на момент подання пропозиції вимагались окремим пунктом. Крім того, у випадку, якщо документи, які вимагаються згідно технічної характеристики, не передбачені законодавством для окремих Учасників спрощеної закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі пропозиції, та посиланнями на
норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від складання/отримання таких документів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ
" #2530008839 |
Відхилено |
36 500,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 09:35
|
ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ" #3285814636 |
Переможець |
41 214,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 12:27
|
Дог.1-3924.pdf | укладений |
03 серпня 2021 12:26
|