Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
5 206 241,04 UAH
UA-2021-07-16-003793-b b1f723bc630e4e5fbee0e7a306228931
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Апонова

+380513493636 tatjanaaponova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПУНКТ ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА, ЯКІ НЕЗАКОННО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ, ДМС"
Код ЄДРПОУ: 40121316
Місцезнаходження: 56525, Україна , Миколаївська обл., с. Мартинівське, вул. Європейська, 1
Контактна особа: Тетяна Апонова
+380513493636
tatjanaaponova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «Код 79710000-4 «Охоронні послуги Основного словника Національного класифікатора України ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» (послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська б. 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» тендерним комітетом було двічі оголошено проведення відкритих торгів (оголошення №№ UA-2021-05-14-006429-b, UA-2021-06-15-007055-b).
Зазначені торги не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників.
В обох випадках на участь у торгах була надана тендерна пропозиція Упрравління поліції охорони в Миколаївській області.
Оскільки у замовника існує потреба у закупівлі зазначених послуг, для проведення повторної закупівлі «Код 79710000-4 «Охоронні послуги Основного словника Національного класифікатора України ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» (послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська б. 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» замовник повинен обрати і провести одну з процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пунктом першим частини 2 статті 40 Закону передбачено, що якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником, як виняток, застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 12:35
Оскарження наміру укласти договір: 27 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44616 година
Послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56525, Україна, Миколаївська область, с.Мартинівське, вул. Європейська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється за фактично надані охоронні послуги протягом 10 банківських днів з дати та на підставі підписаних актів приймання - передачі охоронних послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2021 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 12:31
повідомлення про намір укласти договір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-06-000042 ● 53085cf0bc88412e885de4a2b6692171
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2021 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

06.12.2021 №601
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби

28. UA-2021-07-16-003793-b, ДК 021:2015:79710000-4 — Охоронні послуги, яка проводиться державною установою "Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
Переможець 5 206 241,04
UAH з ПДВ
16 липня 2021 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 12:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
5 206 241,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 10:50
Додаткова угода №3 охоронні послуги.pdf зміни до договору
17 січня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:44
Додаткова угода (охорона).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 12:04
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf зміни до договору
27 липня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 11:33
ДОГОВОР №155.pdf укладений
27 липня 2021 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З описом змін можна ознайомитись в додатковій угоді №1 від 27.07.2021 р. до дог. №155 від 27.07.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з описом змін можна ознайомитись в додатковій угоді №2 від 30.12. 2021 року, що додається
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З описом змін можна ознайомитись в додатковій угоді №3 від 17.01 2022 року до договору № 155 від 27.07.2021 року, що додається
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 392 098,32
UAH (в тому числі ПДВ 398 683,05 UAH)