Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна школа №4" |
Код ЄДРПОУ: | 14271820 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ВУЛ. Січових стрільців 3-А |
Контактна особа: |
Тетяна Демедюк +380666564643 4internat@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 12:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 липня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-17-000044 ● 8a55d054bf314672ae3755560bcc087f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2021 №508
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17 серпня 2021 року № 508
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-07-16-003691-b від 16.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 09:29:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-003691-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?
2) Якими документами підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин, на підставі чого застосовано переговорну процедуру закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:32:23
Доброго дня. відповідаємо на ваше запитання.
1. в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-07-16-003691-b відсутні посилання на технічні документи з технічних причин. додаю скан копію обгрунтування.
2.відсутність конкуренції підтверджується реєстром суб`єктів природніх монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (реєстр додається). Застосовано переговорну процедуру відповідно до частини1 статті 40 Закону "Про публічні закупівлі"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто
2021-08-20 15:33:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" #34519280 |
Переможець |
308 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 10:59
|
додаткова тепломережа.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 09:51
|
Додатки №1-3 до договору 0085.pdf | укладений |
22 липня 2021 09:50
|
Договір 0085.pdf | укладений |
22 липня 2021 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 0085 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |