Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та повязана продукція (теплова енергія)
Очікувана вартість
308 000,00 UAH
UA-2021-07-16-003691-b 71e2c34b0ffc4298bffd9174ba525a60
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Демедюк

+380666564643 4internat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна школа №4"
Код ЄДРПОУ: 14271820
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ВУЛ. Січових стрільців 3-А
Контактна особа: Тетяна Демедюк
+380666564643
4internat@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 12:20
Оскарження наміру укласти договір: 22 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152.7 гігакалорія
Пара, гаряча вода та повязана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Січових Стрільців 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2021 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-17-000044 ● 8a55d054bf314672ae3755560bcc087f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.08.2021 №508

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17 серпня 2021 року № 508

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-07-16-003691-b від 16.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-18 09:29:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-003691-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?
2) Якими документами підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин, на підставі чого застосовано переговорну процедуру закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-19 13:32:23

Доброго дня. відповідаємо на ваше запитання.

1. в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі ID: UA-2021-07-16-003691-b відсутні посилання на технічні документи з технічних причин. додаю скан копію обгрунтування.
2.відсутність конкуренції підтверджується реєстром суб`єктів природніх монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (реєстр додається). Застосовано переговорну процедуру відповідно до частини1 статті 40 Закону "Про публічні закупівлі"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2021-08-20 15:33:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#34519280
Переможець 308 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 12:20

Документи

16 липня 2021 12:20
Електронний підпис
16 липня 2021 12:19
протокол1ст.pdf
16 липня 2021 12:19
протокол2ст..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 12:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЦІТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#34519280
308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 12:20
Електронний підпис
16 липня 2021 12:19
протокол1ст.pdf
16 липня 2021 12:19
протокол2ст..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 10:59
додаткова тепломережа.pdf зміни до договору
23 липня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 09:51
Додатки №1-3 до договору 0085.pdf укладений
22 липня 2021 09:50
Договір 0085.pdf укладений
22 липня 2021 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0085
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 308 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 333,33 UAH)