Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для сміття
Garbage bags
Garbage bags
Очікувана вартість
7 040 268,00 UAH
UA-2021-07-16-002000-c ● 29587d2f6e7744709a64c17c653a1f0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 7 040 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 398,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідатиумовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 211194 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Publication date: | 16 липня 2021 19:12 |
Enquiries until: | 08 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 040 268 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 398 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19640000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 040 268,00 (сім мільйонів сорок тисяч двісті шістдесят вісім грн. 00 коп.), з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.08.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 211 194,00 (двісті одинадцять тисяч сто дев’яносто чотири грн. 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 70 398,00 (сімдесят тисяч триста дев’яносто вісім грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 19640000-4 Polythene waste and refuse sacks and bags (Garbage bags) 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 19640000-4 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH 7 040 268,00 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021) 10. Deadline for submission of tender proposals: 16.08.2021 18:00 11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 211 194,00 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 16.08.2021 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 70 398,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ; Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2040000 шт.
Пакет для сміття 70х110см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Garbage bags 70х110см
CPV: 19640000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
12500 Рулон
Пакет для сміття 50х60см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Garbage bags 50х60см
CPV: 19640000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
98300 Рулон
Пакет для сміття 60х70см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Garbage bags 60х70см
CPV: 19640000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 19640000-4; Умови оплати: відповідно до умов Договору Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2021 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 18:47 |
Перелік змін2.doc | |
10 серпня 2021 18:47 |
ТД_нова редакція.docx | |
16 липня 2021 19:09 |
1Проєкт договора_.DOC | |
16 липня 2021 19:09 |
1Оголошенння_.doc | |
16 липня 2021 19:09 |
1ADVERTISEMENT_.doc |
10 серпня 2021 18:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2021 18:47 |
Перелік змін2.doc
|
||||||
10 серпня 2021 18:47 |
ТД_нова редакція.docx
|
||||||
16 липня 2021 19:09 |
1Проєкт договора_.DOC
|
||||||
16 липня 2021 19:09 |
1Оголошенння_.doc
|
||||||
16 липня 2021 19:09 |
1ADVERTISEMENT_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пропозиція щодо пакування рулонів пакетів в групову полієтиленову упаковку
Дата подання: 22 липня 2021 10:11
Дата відповіді: 27 липня 2021 14:16
Добрий день.
Згідно тендерної документації ,в пункті "Технічні вимоги та якісні характеристики",по кожному пакету для сміття вказано , що готова продукція повинна бути упакована у транспортну тару (картонні ящики). Чи можливо, щоб готова продукція була упакована в групову полієтиленову упаковку, а не в картонні ящики ?
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється, що в цій частині будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення
щодо фасування
Дата подання: 05 серпня 2021 16:59
Дата відповіді: 10 серпня 2021 18:46
Доброго дня.
Шановний замовнику.
викладені Вами у Додатку 1 технічні вимоги до предмету закупівлі дискримінують нас, як потенційного учасника торгів, оскільки фасування пакетів, постачальником яких ми являємось, відрізняється від зазначеного Вами .
Тому, звертаємось до Вас із проханням внести зміни, та прописати по позиції 2 та 3 кількість у штуках, як це прописано по позиції 1.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кількість пакетів в рулоні не впливає на їх якість .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється, що до тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Пакування
Дата подання: 05 серпня 2021 19:28
Дата відповіді: 10 серпня 2021 18:46
Добрий день.
Хотів би прийняти участь у закупівлі, але у Вас зазначені два взаємовиключаючі способи пакування.
Один раз написано, що мають бути рулони і нижче написано що мають бути стопки пакетів ві 100 до 1000 шт.
Яким же чином Вам їх пакувати?
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється, що до тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-16-002000-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс", Код ЄДРПОУ:37267441
Дата подання: 22 жовтня 2021 09:33
Дата подання: 22 жовтня 2021 09:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2021 16:52
рішення від 25.10.2021 № 24045.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2021 16:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 № 24768.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 15:19
рішення від 02.11.2021 № 24768.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням № 24768-р/пк-пз від 02.11.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Вік Сервіс" відповідає умовам замовника, умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі.
Визнати переможцем процедури закупівлі та надіслати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: ТОВ "Вік Сервіс", Сума - 5 691 000,00 грн.
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2021 15:53
Номер скарги: UA-2021-07-16-002000-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс", Код ЄДРПОУ:37267441
Дата подання: 13 грудня 2021 13:23
Дата подання: 13 грудня 2021 13:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 грудня 2021 18:32
рішення від 15.12.2021№27653.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2021 18:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2021№28119.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2021 16:40
рішення від 21.12.2021№28119.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2021 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Рішенням №28119-р/пк-пз від 21.12.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано, Замовника – скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі.
1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2021 11:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 серпня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЕРВІС ПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" |
6 888 000,00
UAH з ПДВ
|
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРО" |
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" #37267441 |
Рішення скасоване |
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 18:24
|
ТОВ "СЕРВІС ПРО" #39200703 |
Рішення скасоване |
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" #37267441 |
Рішення скасоване |
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:49
|
ТОВ "СЕРВІС ПРО" #39200703 |
Рішення скасоване |
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" #37267441 |
Рішення скасоване |
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 12:01
|
ТОВ "СЕРВІС ПРО" #39200703 |
Рішення скасоване |
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:47
|
ТОВ "СЕРВІС ПРО" #39200703 |
Рішення скасоване |
5 853 084,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" #37267441 |
Рішення скасоване |
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" #37267441 |
Очікує рішення |
5 691 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 11:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 11:51 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2021 11:51 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1) Рішенням №28119-р/пк-пз від 21.12.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано, Замовника – скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі. 2) Наявна необхідність відмінити процедуру закупівлі, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.». Умовами закупівлі, зокрема, ТД, проект договору, оголошення, потреба Замовника, передбачено укладення договору та його виконання до 31.12.2021, проте зважаючи на строки передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» укласти договір до 31.12.2021 неможливо. Вирішили: 1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС ПРО" переможцем процедури закупівлі. Відмінити закупівлю UA-2021-07-16-002000-c на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.». Голосували:Результати голосування:«за» - 8 «проти» - 0; |
Документи:
30 грудня 2021 11:51
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 11:51
|
Протокол оцінки.docx |
30 грудня 2021 11:51
|
ПОВ відміна.docx |