Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з заправки та відновлень картриджів
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2021-07-16-001748-a 6b7a0ea60aae4e90b84b3c3cacccfc1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КНП ЦПМСД Шевченківського

shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: КНП ЦПМСД Шевченківського
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з заправки та відновлень картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ризька,1, вул.Щербакывського, 70, вул. Ольжича, 16, вул. Салютна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

16 липня 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 5 100,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 11:46

Документи

16 липня 2021 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 16:44
Додаткова угода 1 (3).pdf зміни до договору
17 серпня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 11:47
Договыр 1607.pdf укладений
16 липня 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1607
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML