Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 63516000-9 Послуги з управління подорожами (Послуги з управління подорожами - транспортні та супутні послуги для проектної команди в рамках Проекту “Безпечне майбутнє”, який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020)
Очікувана вартість
9 180,00 UAH
UA-2021-07-15-003841-a 80ce179638f644a0ad51c52100b24943
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 ten.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015 (CPV) : 63516000-9 Послуги з управління подорожами (Послуги з управління подорожами - транспортні та супутні послуги для проектної команди в рамках Проекту “Безпечне майбутнє”, який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія–Україна 2014–2020)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63516000-9 — Послуги з управління подорожами

Тендерна документація

15 липня 2021 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рибак Михайло Васильович
#2469410951
Переможець 9 180,00
UAH
15 липня 2021 15:17

Документи

15 липня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 15:21
40.PDF укладений
15 липня 2021 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 180,00
UAH