Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 5 789 786,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 846,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28948 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору подається у формі банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється на підставі Акту протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 11:55 |
Договір ТН (проєкт).docx | |
15 липня 2021 11:55 |
ТД - ТН КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000026 ● f2afe911162b497abb4e3cf54a73eccf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 14:35 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2021-07-15-003672-b 15.07.2021 Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (код 38144140) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-19 14:17:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-003672-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 09:48:16
Про надання пояснень
На ваш запит від 19.10.2021 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-07-15-003672-b) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області, виконаної проектною організацією ТОВ «Інжинірингова компанія «Автомагістраль», та затвердженої в порядку, встановленому законодавством України.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля робіт з технічного нагляду за об’єктом «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розмістив таку інформацію на сайті Департаменту https://rbgp.dn.gov.ua/ua за посиланням https://rbgp.dn.gov.ua/storage/app/sites/17/2021/Plani%20zakupivel/20.07.2021.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі «Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» (далі – Закупівля) (UA-2021-07-15-003672-b), відповідно до абзацу другому частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення. Щодо укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Ураховуючи викладене, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД), яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Відповідно до розділу 3.1. ТД «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді (скановані документи повинні бути належної якості (можуть бути прочитані у роздрукованому вигляді): - … - заповнений проект договору (в частині підписанта, назви предмета договору, місце знаходження та реквізитів), скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, з письмовим підтвердженням згоди учасника з основними умовами договору; - …». Вимогами ТД передбачено надання учасниками на етапі подання тендерних пропозицій «проекту» договору. Проект - попередній текст якого-небудь документа, що виноситься на обговорення, затвердження. Щось незакінчене, намічене лише в загальних рисах; начерк. (Великий тлумачний словник сучасної української мови: 250000 / уклад. та голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь: Перун, 2005. – VIII, 1728 с.). Тобто, передбачено, що в остаточну редакцію договору може бути внесено зміни або уточнення відповідно до законодавства. Тому, Замовником встановлено окремі вимоги до заповнення проекту договору, який повинні надати учасники, а саме: заповнення в частині підписанта, назви предмета договору, місце знаходження та реквізитів. На виконання вказаних вимог учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ» (далі – Учасник) надано проект договору (файл «Проект договору.pdf» 01 серпня 2021 12.13), який повністю відповідає умовам ТД (заповнені саме ті реквізити, що вимагалися). Таким чином, оскільки, проект договору надано у відповідності до умов ТД, а вимогами ТД не передбачено заповнення усіх полів документа, неможна зіставляти його з договором підписаним за результатами аукціону у повній мірі. Враховуючи вищезазначене, договір про виконання робіт з технічного нагляду від 17.08.2021 № 94/21, укладений з переможцем процедури закупівлі (ТОВ «МОДУЛЬ-ЕКСПЕРТ»), повністю відповідає вимогам ТД та змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Замовником не порушено законодавство в частині укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, відповідно до частини четвертої статті 41 Закону
2021-11-03 09:34:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 08.11.2021 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/15278/21 |
Дата відкриття провадження: | 10 листопада 2021 |
Документи:
16 листопада 2021 15:44
|
Електронний підпис |
08 листопада 2021 14:29
|
Електронний підпис |
16 листопада 2021 15:43
|
200_15287_21.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
4 458 135,48
UAH з ПДВ
|
3 469 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" |
4 631 829,12
UAH з ПДВ
|
3 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" #41980864 |
Переможець |
3 469 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:30
|
ДУ №3 ТН №94_21 КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.pdf | укладений |
28 грудня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:27
|
ДУ №2 ТН №94_21 КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:11
|
ДУ №1 ТН №94_21 КАП вул. Захисників України в м. Покровськ.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 11:46
|
Договір №94_21 ТН КАП вул.Захисників УКраїни в м.Покровськ.PDF | укладений |
17 серпня 2021 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 94/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 94/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 серпня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 677 207,73
UAH (в тому числі ПДВ 446 201,29 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Беручи до уваги лист торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, яким підтверджено настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) внаслідок введення воєнного стану, на підставі вимог розділу 11 договору підряду від 17.08.2021 № 94/21 (далі - Договір), керуючись статтями 652 та 654 Цивільного кодексу України, цією додатковою угодою дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору за згодою сторін. |