Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
333 494,00 UAH
UA-2021-07-15-000931-b ● c47957aebfa2452698e30fbb2068bf12
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чугуївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22682750 |
Вебсайт: | http://www.chuguev-osvita.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20 |
Контактна особа: |
Катерина Челнокова +380661352229 echelnokova@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 09:20 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 333 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 334,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Примітка: у зв'язку з відсутністю технічної можливості відобразити в даному полі більше інформації, просимо звернути увагу Учасників на Розділ III. Iнстpукцiя з пiдгoтoвки тeндepнoї пpoпoзицiї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, вул. Гвардійська, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, буд. 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, площа Уланська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63501, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, мікрорайон "Авіатор", 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, пл. Матросова, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, місто Чугуїв, вулиця Червономанєжна, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
«Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 (32322000-6 – Мультимедійне обладнання)», кoд ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63505, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Горішного, буд. 121А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 09:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 09:30 |
Додаток 7 (проект договору).docx | |
15 липня 2021 09:30 |
ТД (залишки).docx | |
15 липня 2021 09:30 |
Форма.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-15-000931-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 16 липня 2021 23:20
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 6 Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свiдoцтвo нa знaк для тoвapiв i пoслуг (нa тopгiвeльну мapку спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння), щo пiдтвepджує пpaвo влaснoстi тa peeстpaцiю тopгiвeльнoї мapки в Укpaїнi. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свiдoцтва нa знaк для тoвapiв i пoслуг (нa тopгiвeльну мapку спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 11:41
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння) підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні відповідно до ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі. Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. Свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16). Більш детально з інформацією щодо правового статусу свідоцтва можна ознайомитися у вказаному Законі, що є у відкритому доступі. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не перестане ввозити продукцію на територію України під ТМ, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. На території України є декілька виробників та дистриб’юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Номер вимоги: UA-2021-07-15-000931-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 16 липня 2021 23:21
Технічні характеристики
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви зазначаєте, що технологія дошки має бути: Оптична. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з оптичною технологією, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з оптичною технологією. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо оптичної технології шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 11:48
Шановний Учаснику! У додатку 3 до тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі необхідності посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання містити вираз "або еквівалент". Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації. Технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність тендерній документації (відповідно і те, що запропонований товар є еквівалентом) мають підтверджуватись документами, що вимагаються в тендерній документації та надаватимуться у складі тендерних пропозицій. А також ,відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Номер вимоги: UA-2021-07-15-000931-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 16 липня 2021 23:21
Дискримінація Учасників
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 6 Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свiдoцтвo нa знaк для тoвapiв i пoслуг (нa тopгiвeльну мapку спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння), щo пiдтвepджує пpaвo влaснoстi тa peeстpaцiю тopгiвeльнoї мapки в Укpaїнi. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на програмне забезпечення)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 та видалити пункт 6 щодо необхідності надання Свiдoцтва нa знaк для тoвapiв i пoслуг (нa тopгiвeльну мapку спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння), щo пiдтвepджує пpaвo влaснoстi тa peeстpaцiю тopгiвeльнoї мapки в Укpaїнi.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 11:54
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку спeцiaлiзoвaнoгo пpoгpaмнoгo зaбeзпeчeння) підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, відповідно до ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі. Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. Свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16). Більш детально з інформацією щодо правового статусу свідоцтва можна ознайомитися у вказаному Законі, що є у відкритому доступі. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не перестане ввозити продукцію на територію України під ТМ, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. На території України є декілька виробників та дистриб’юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
333 494,00
UAH з ПДВ
|
330 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОПОВНЯК КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" |
332 500,00
UAH з ПДВ
|
332 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" #2828804214 |
Переможець |
330 140,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 19:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 09:31
|
Договір №343.pdf | укладений |
16 серпня 2021 09:30
|