Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40334947 |
Вебсайт: | http://tyachiv.osv.org.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
КУЦЬ Марта Томашівна +380971337683 kucmarta723@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 15:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника. Замовник може відстрочити платежі на ______________ календарних днів. Замовник бере на себе бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджету. Оплата за виконані роботи здійснюється в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 липня 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 14:29 |
Експерний звіт коригування.pdf | |
14 липня 2021 14:29 |
Запрошення ТОВ КАРПАТ_ГРУП до переговорної процедури.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-15-000037 ● 97418d2f4e7943099c4a80dfd36997bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.09.2021 № 573
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021№ 573
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-07-14-006557-c 14.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 14:12:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Руськополівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. за адресою: вул. Шкільна, №1, с.Руське Поле, Тячівського району". Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-14-006557-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання:
- Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Надати документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 17:25:47
Відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі завдання на проектування та експертної оцінки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту http://tyachiv.osv.org.ua/news/1627889261/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-22 15:15:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Руськополівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. за адресою: вул. Шкільна, №1, с.Руське Поле, Тячівського району". Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-14-006557-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання: саме які роботи (перелік робіт, їх обсяги) згідно актів виконаних робіт, було виконано Товариством з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» по зазначеному об'єкту та перелік додаткових аналогічних робіт.
Пояснення, інформацію та документи (акти виконаних робіт та документи щодо оплати за договором укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» від 01.06.2020 року № 42, акт обстеження об’єкта будівництва за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Руськополівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. за адресою: вул. Шкільна, №1, с. Руське Поле, Тячівського району", додаток до експертного звіту від 06 травня 2021 року № 34329 та інші документи що підтверджують наявність додаткових робіт) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-27 17:38:26
Пояснення, інформацію та документи до запиту Замовнику
Додоток до експертної оцінки від 06 травня 2021 року № 34329 відсутній
- Акт виконаних робіт 1.PDF
- Акт виконаних робіт 2.PDF
- Акт виконаних робіт 3.PDF
- Акт виконаних робіт 4.PDF
- Акт виконаних робіт 5.PDF
- Акт виконаних робіт 6.PDF
- Акт виконаних робіт 7.PDF
- акт обстеження.pdf
- Відомості обсягів робіт.pdf
- Лист коригування.pdf
- Експерний оцінка коригування (1).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник на Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів шляхом шляхом їх дозавантаження.
2021-10-06 15:43:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Переможець |
849 999,60
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 15:20
|
Додаток 1 до Договору підряду 48.pdf | укладений |
29 липня 2021 15:19
|
Додаток 2 до Договору підряду 48.pdf | укладений |
29 липня 2021 15:19
|
Договір підряду 48.pdf | укладений |
29 липня 2021 15:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Руськополівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. за адресою: вул. Шкільна, №1, с.Руське Поле, Тячівського району". Коригування)» | 1 | роботи |
849 999,60
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
04 серпня 2021 14:54
|
849 999,60 UAH | UA718201720344271011100094467 Відділ освіти Тячівської міської ради |
UA143052990000026002033602915 ТОВ "Карпат-Груп" |
Оплачений |