Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання печатки, штампу кутового
Очікувана вартість
720,00 UAH
UA-2021-07-14-004431-a d1f9101b3c0a4706b7346a1973db629b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перлова Світлана

+380669305609 semenivka_vkd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та дозвілля Семенівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44072268
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., Семенівський р-н, селище міського типу Семенівка, вул.Незалежності, будинок 44-а
Контактна особа: Перлова Світлана
+380669305609
semenivka_vkd@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


придбання печатки, штампу кутового
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 450UAH без ПДВ
печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Ціна за одиницю: 270UAH без ПДВ
штамп кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару придбання печатки, штампу кутового Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

14 липня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Полтавський центр юридичних послуг"
#37497951
Переможець 720,00
UAH
14 липня 2021 15:44

Документи

14 липня 2021 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 15:45