Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 17:16 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 5 890 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 453,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник згідно чинного законодавства може надавати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів. Після вказаного терміну невикористані Підрядником суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 17:13 |
Додаток 5.doc | |
14 липня 2021 17:13 |
Додаток 4.doc | |
14 липня 2021 17:13 |
Додаток 3.doc | |
14 липня 2021 17:13 |
Додаток 2.doc | |
14 липня 2021 17:13 |
Додаток 1.doc | |
14 липня 2021 17:13 |
ТД УЖКГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000033 ● d9d5236b43144d1cb7afeba497aae6b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 16:53 |
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2021-07-14-003487-b
14.07.2021 Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
(код ЄДРПОУ 35939939)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-20 17:24:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-14-003487-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не було відхилено тендерну пропозиції учасника Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" (Далі - ТМШРБП "Міськшляхрембуд") як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника?
Так, відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3. Додатку 3 тендерної документації Замовника вимагалось, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: -копію договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); -копію позитивного відгуку замовника про виконання робіт вказаних у довідці. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. Учасником ТМШРБП "Міськшляхрембуд" надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 23.07.2021 №548/21, проте у складі тендерної пропозиції учасником не надано копію позитивного відгуку замовника про виконання робіт вказаних у довідці.
Крім того, відповідно пункту 1. Додатку 3 тендерної документації Замовника вимагалось, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Згідно пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки.
Учасником, ТМШРБП "Міськшляхрембуд" надано підсумкову відомість ресурсів (файл: Підсумкова відомість ресурсів.pdf - 29 липня 2021 11:46) у якій визначені будівельні машини і механізми використання яких враховано в ціні тендерної пропозиції, зокрема: машина маркувальна, машини бурильні, апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм. потужність 3,7 кВт. Проте у довідці про наявність обладнання (файл: Довідки про матер.-техніч.базу.pdf - 29 липня 2021 11:41) наданої ТМШРБП "Міськшляхрембуд" в складі тендерної пропозиції машина маркувальна, машини бурильні, апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм. потужність 3,7 кВт. відсутні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-25 16:19:05
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку «Капітального ремонту та реконструкції обєктів шляхо-мостового господарства Тернопільської міської територіальної громади на 2022-2023 роки» та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/46574.html.
У відповідності до інформації учасника, через технічний збій в електронній системі закупівель, учасником копія позитивного відгуку не загрузилася, однак лист-відгук був завізований в електроній системі докуметообігу управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради №644/15.1 від 23.07.2021 року (копія додається).
Роботи з надання послуг згідно договору №1282 від 23.09.2019 року «Капітальний ремонт – схема організації дорожнього руху влаштування транспортної розв’язки вул. Б. Хмельницького-вул.Крушельницької в м. Тернополі», замовником яких було управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради виконані у відповідності до умов договору, з належною якістю та у встановлені терміни.
Щодо підсумкової відомості ресурсів (файл: Підсумкова відомість ресурсів.pdf - 29 липня 2021 11:46) у якій визначені будівельні машини і механізми використання яких враховано в ціні тендерної пропозиції, зокрема: машина маркувальна, машини бурильні, апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм. потужність 3,7 кВт, вартість робіт, що виконувалась зазначеними механізмами становить не менше 20% вартості договору про закупівлю. Окрім того, договірна ціна підрядника є динамічна.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи інформацію Східного офісу Держаудитслужби, зобов’язаня за Договором від 30.08.2021 №781 припинено з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2022-05-05 16:51:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
4 959 000,00
UAH з ПДВ
|
4 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
4 859 000,00
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" #14047614 |
Переможець |
4 699 999,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2022 17:05
|
Додаток 7.pdf | укладений |
05 травня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 10:17
|
Додаток 6.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 15:22
|
Додаток 5.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 17:03
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 12:22
|
Договір 781.pdf | укладений |
30 серпня 2021 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в План фінансування, Календарний графік робіт, п.3.4. та п.12.1 вказаного Договору та викласти їх у наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 781 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в План фінансування, Календарний графік робіт, п.3.4. вказаного Договору, та викласти їх у наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 781 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в План фінансування та п.3.4. вказаного Договору, та викласти їх у наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 781 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 серпня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 260 217,29
UAH (в тому числі ПДВ 210 035,29 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи інформацію Східного офісу Держаудитслужби, зобов’язаня за Договором від 30.08.2021 №781 припинено |