Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05480298 |
Місцезнаходження: | 73008, Україна , Херсонська обл., Херсон, Бериславське шосе, 24 |
Контактна особа: |
Анна Шмалій +380552326930 anna.shmalij2000@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до пункту 93 частини першої статті 1 Закону №2019-VIII: «універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України».
Відповідно до частини другої статті 58 Закону №2019-VIII: «побутові споживачі та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону».
Відповідно до частини першої статті 63 Закону №2019-VIII: «Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам».
Згідно п.42 ч.1 ст.1 Закону №2019 під малим непобутовим споживачем розуміється споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Поняття побутового споживача наведено у п. 62 ч.1 ст.1 Закону №2019. Це індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність).
Відповідно до ст. 4, 6, 127 Житлового кодексу України, гуртожиток входить до складу приміщень, що віднесені до житлового фонду, який призначений для проживання громадян. Згідно п.15 Примірного положення про користування гуртожитками, затвердженого постановою КМУ від 20 червня 2018р. №498, плата за проживання у гуртожитку включає, зокрема, витрати на оплату житлово-комунальних послуг (послуги з управління гуртожитком, послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, послуги з поводження з побутовими відходами).
Отже, електричну енергію, що закупляється для забезпечення потреб гуртожитка, слід розцінювати як таку, що має бути спожита побутовими споживачами. За такої умови закупівля електроенергії для забезпечення потреб гуртожитків має бути здійснена в постачальника універсальних послуг. відповідно до Положення про покладення спеціальних обов'язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 05.06.2019 року №483 (із змінами), фіксована ціна на електричну енергію для побутових споживачів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Тарифи на електроенергію, що відпускається населенню, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року №1325 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019р. №483», відповідно до якої фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів з 01.01.2021 року становлять: 1,68 грн. за 1кВт/год (з урахуванням податку на додану вартість).
Порядок формування цін на універсальні послуги затверджений постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1177. У пунктах 2.2 та 2.3 цього Положення приведена формула розрахунку ціни на універсальні послуги для побутових споживачів, яка передбачає суму компенсації, що надається постачальнику універсальних послуг за виконання спеціальних обов’язків із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів. На сьогоднішній день не існує механізму та обов'язку щодо відшкодування Замовником за рахунок коштів, які складають джерела фінансування Замовника, мешканцям гуртожитка різницю між ринковою ціною за електричну енергію та ціною за електричну енергію, яку повинні сплачувати вищезазначені мешканці. Згідно діючого законодавства дана компенсація надається виключно постачальникам універсальних послуг.
На території Херсонської області відповідно до Закону №2019-VIII функції постачальника універсальних послуг виконує Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (далі - ТОВ «ХОЕК») (код ЄДРПОУ 42117825). Постановою НКРЕКП від 14.06.2018року №429 ТОВ «ХОЕК» видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу.
Херсонський національний технічний університет в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2, є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави. Враховуючи вищевикладене та статус гуртожитків, що знаходяться за адресою: вул. Миру 38, вул. Миру 42, вул. Миру 44, м.Херсон постачання електроенергії яким забезпечується університетом, відповідає наведеним критеріям тарифоутворення для населення. Тому застосування тарифів, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року №1325 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 05 червня 2019 р. № 483» до обсягів спожитої ними електричної енергії є обґрунтованим. Керуючись одним з принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципом максимальної ефективності, для оптимізації процесу обліку та розрахунків за електроенергію, є необхідність скористатися правом здійснити закупівлю у постачальника універсальної послуги. Через відсутність конкуренції з технічних причин ХНТУ має можливість здійснювати закупівлю електричної енергії (на умовах постачання універсальної послуги) для гуртожитків, враховуючи їх місцезнаходження на території Херсонської області, лише в одного суб’єкта господарювання - Постачальника універсальних послуг, а саме ТОВ «ХОЕК». Інша альтернатива відсутня. Категорія – Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення з метою забезпечення електричною енергією мешканців гуртожитку, що знаходиться за адресою вул. Миру 38, вул. Миру 42, вул. Миру 44, м.Херсон застосувати переговорну процедуру у відповідності до абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 11:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Споживачем на розрахунковий рахунок Постачальника за отриманий Товар після предявлення Постачальником актів прийому-передачі електричної енергії, рахунка на оплату у порядку та на умовах визначених Договором. Надані Постачальником рахунки та акти прийому-передачі за фактично відпущену електричну енергію підлягають оплаті Споживачем, протягом семи днів з дати отримання. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 липня 2021 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 11:24 |
Повідомлення.pdf | |
14 липня 2021 11:24 |
Протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000024 ● 67dad21339a443e3bb6ab441083adc21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
21.07.2021 № 407
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-07-14-003212-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-21 16:45:12
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної енергії Херсонським національним технічним університетом вартістю 932 156,40 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-14-003212-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 13:54:47
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 21 липня 2021 року надання пояснення
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області за номером ID: UA-M-2021-07-21-000024 щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія» (електрична енергія для гуртожитків ХНТУ) за номером ID: UA-2021-07-14-003212-c повідомляємо наступне:
У зв'язку зі зростанням тарифу на електричну енергію для населення (Постанова КМУ №1325 від 28 грудня 2020р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019р. №483») збільшилися видатки на оплату електричної енергії для гуртожитків, у зв'язку з чим виникла необхідність внести зміни до кошторису на 2021 рік (довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік №40 від 13 липня 2021р. додається).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства України (державним стандартам (технічним умовам)) та передбачати застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до частини першої статті 63 Закону №2019-VIII: «Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам». ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" - компанія, яка створена на виконання вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" для постачання електричної енергії в м.Херсоні, в межах території ліцензованої діяльності згідно з Постановою НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429 "Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу". Відповідно до Постанови НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії", на якого відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території", ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" виконує функції постачальника універсальних послуг на території Херсонської області.
Відносини між постачальником та споживачем електричної енергії регулюються наступними документами:
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами);
- Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII (далі - Закон № 2019-VIII);
- Правила роздрібного ринку електричної енергії», затверджені постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312 (зі змінами);
- Кодекс систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
- Кодекс системи передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
- Постанова НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429 "Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу";
- Постанова НКРЕКП від 26.10.2018р. ",Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території"
Очікувана вартість електричної енергії для гуртожитків визначається згідно відповідним Постановам Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 483 (із змінами та доповненнями).
Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://kntu.net.ua/;
http://kntu.net.ua/ukr/Pro-universitet2/Dokumenti-dostup-do-publichnoyi-informaciyi/Dokumentaciya-z-planovo-finansovogo-napryamku/Publichni-zakupivli
Одночасно повідомляємо, що Херсонський національний технічний університет, як Замовник при закупівлі товарів, робіт та послуг безумовно дотримується визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-13 13:45:32
Звернення до Держаудитслужби України
Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні Херсонським національним технічним університетом (далі – ХНТУ) Договору на постачання електроенергії для гуртожитків ХНТУ з постачальником універсальної послуги ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «ХОЕК»), а саме порушення абзацу четвертого, пункту 2, частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з безпідставним проведенням переговорної процедури, замість відкритих торгів.
З метою усунення порушень Держаудитслужба зобов'язує ХНТУ у п'ятиденний термін розірвати з ТОВ «ХОЕК» Договір про закупівлю електроенергії для гуртожитків ХНТУ, або оприлюднити інформацію про заперечення до висновку.
Розглянувши вимоги висновку, вважаємо, що вони не можуть бути нами виконані з наступних підстав.
Відповідно до п.62 ч.1 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії» індивідуальний побутовий споживач – це фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб. Колективний побутовий споживач – це юридична особа, створена шляхом об'єднання осіб-побутових споживачів. Спірний договір було укладено на забезпечення електричною енергією мешканців (окремих фізичних осіб, фактичних споживачів) гуртожитків ХНТУ. Коментуючи цей факт, органи Держаудитслужби приходять до невірних висновків, таких як наприклад: «Разом з цим, Замовником закупівлі виступає не гуртожиток, як окрема юридична особа, а саме Херсонський національний технічний університет. Таким чином Замовник не може бути віднесений до поняття «колективний Споживач»…При цьому, як вбачається, ототожнюються поняття ЗАМОВНИК та СПОЖИВАЧ. Цілком зрозуміло, що ХНТУ не є Споживачем електричної енергії у цьому випадку, та й не може ним бути, а ось Замовником закупівлі, як юридична особа та балансоутримувач житлового фонду, може бути та є.
Споживачами предмету закупівлі у цьому разі є не ХНТУ, а мешканці гуртожитків ХНТУ, для потреб яких ця електроенергія була придбана. При цьому цих мешканців треба розглядати не як юридичну особу, або якесь об'єднання, а виключно як юридично ніяк не пов'язаних (крім випадків подружжя) між собою фізичних осіб, які проживають в житловому фонді ХНТУ, споживають електричну енергію для власних побутових потреб, та самостійно розраховуються за її споживання. Треба також враховувати, що відповідно до ст.6; 127 Житлового Кодексу України, гуртожитки віднесені та входять до складу житлового фонду. Серед мешканців гуртожитків ХНТУ крім студентів, аспірантів, викладачів, працівників ХНТУ є чимало фізичних осіб які не мають ніякого зв'язку з ХНТУ, але проживають у його гуртожитках та як й інші мешканці користуються електроенергією та оплачують її споживання у загальній платі за користування гуртожитком. З метою встановлення соціальної справедливості при різному вживанні електроенергії у ХНТУ діє Наказ про те, що власники електроприладів (пральні машинки, водонагрівачі, обігрівачі, кондиціонери та ін.) сплачують додатково за вживання електричної енергії по показниках індивідуальних приборів обліку. За таких умов, та з урахуванням усього вищезазначеного, мешканців гуртожитків слід розглядати виключно як Індивідуальних побутових споживачів, які мають, встановлене Законом та Державою право на отримання універсальних послуг. Всі наші висновки цілком узгоджуються з роз'ясненням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Лист №11811/2017-20 від 08.11.2020р.).
Виходячи з цього та у відповідності до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ХНТУ, для вирішення питання про закупівлю електричної енергії для гуртожитків, звернувся до Постачальника універсальної послуги, тобто до ТОВ «ХОЕК», як до єдиного Постачальника універсальної послуги на території Херсонської області. Враховуючи у такому випадку відсутність конкуренції з технічних причин була застосована процедура переговорів, що повністю відповідає вимогам ст.40 ч.2 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення До висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-14-003212-c Державної аудиторської служби України. Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні Херсонським національним технічним університетом (далі – ХНТУ) Договору на постачання електроенергії для гуртожитків ХНТУ з постачальником універсальної послуги ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «ХОЕК»), а саме порушення абзацу четвертого, пункту 2, частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з безпідставним проведенням переговорної процедури, замість відкритих торгів. З метою усунення порушень Держаудитслужба зобов'язує ХНТУ у п'ятиденний термін розірвати з ТОВ «ХОЕК» Договір про закупівлю електроенергії для гуртожитків ХНТУ, або оприлюднити інформацію про заперечення до висновку. Розглянувши вимоги висновку, вважаємо, що вони не можуть бути нами виконані з наступних підстав. Відповідно до п.62 ч.1 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії» індивідуальний побутовий споживач – це фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб. Колективний побутовий споживач – це юридична особа, створена шляхом об'єднання осіб-побутових споживачів. Спірний договір було укладено на забезпечення електричною енергією мешканців (окремих фізичних осіб, фактичних споживачів) гуртожитків ХНТУ. Коментуючи цей факт, органи Держаудитслужби приходять до невірних висновків, таких як наприклад: «Разом з цим, Замовником закупівлі виступає не гуртожиток, як окрема юридична особа, а саме Херсонський національний технічний університет. Таким чином Замовник не може бути віднесений до поняття «колективний Споживач»…При цьому, як вбачається, ототожнюються поняття ЗАМОВНИК та СПОЖИВАЧ. Цілком зрозуміло, що ХНТУ не є Споживачем електричної енергії у цьому випадку, та й не може ним бути, а ось Замовником закупівлі, як юридична особа та балансоутримувач житлового фонду, може бути та є. Споживачами предмету закупівлі у цьому разі є не ХНТУ, а мешканці гуртожитків ХНТУ, для потреб яких ця електроенергія була придбана. При цьому цих мешканців треба розглядати не як юридичну особу, або якесь об'єднання, а виключно як юридично ніяк не пов'язаних (крім випадків подружжя) між собою фізичних осіб, які проживають в житловому фонді ХНТУ, споживають електричну енергію для власних побутових потреб, та самостійно розраховуються за її споживання. Треба також враховувати, що відповідно до ст.6; 127 Житлового Кодексу України, гуртожитки віднесені та входять до складу житлового фонду. Серед мешканців гуртожитків ХНТУ крім студентів, аспірантів, викладачів, працівників ХНТУ є чимало фізичних осіб які не мають ніякого зв'язку з ХНТУ, але проживають у його гуртожитках та як й інші мешканці користуються електроенергією та оплачують її споживання у загальній платі за користування гуртожитком. З метою встановлення соціальної справедливості при різному вживанні електроенергії у ХНТУ діє Наказ про те, що власники електроприладів (пральні машинки, водонагрівачі, обігрівачі, кондиціонери та ін.) сплачують додатково за вживання електричної енергії по показниках індивідуальних приборів обліку. За таких умов, та з урахуванням усього вищезазначеного, мешканців гуртожитків слід розглядати виключно як Індивідуальних побутових споживачів, які мають, встановлене Законом та Державою право на отримання універсальних послуг. Всі наші висновки цілком узгоджуються з роз'ясненням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Лист №11811/2017-20 від 08.11.2020р.). Виходячи з цього та у відповідності до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ХНТУ, для вирішення питання про закупівлю електричної енергії для гуртожитків, звернувся до Постачальника універсальної послуги, тобто до ТОВ «ХОЕК», як до єдиного Постачальника універсальної послуги на території Херсонської області. Враховуючи у такому випадку відсутність конкуренції з технічних причин була застосована процедура переговорів, що повністю відповідає вимогам ст.40 ч.2 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-08-16 08:23:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42117825 |
Переможець |
932 156,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:30
|
Оплата.pdf | укладений |
04 січня 2022 12:26
|
Д.у. 1-а.pdf | укладений |
04 січня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:34
|
Ду№1 26.11.2021.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 09:31
|
932156,40.pdf | укладений |
21 липня 2021 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №47008938 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № 47008938 від 21.07.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |