Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт лікарської амбулаторії смт. Билбасівка Слов’янського району» (коригування) (ІI черга).
Очікувана вартість
846 574,00 UAH
UA-2021-07-14-002160-a 735192f925ec49268c21eedc8bb1c554
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дуднік Алла

0501882000 dudnik.alla@doz.donoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров"я Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012556
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6
Контактна особа: Дуднік Алла
0501882000
dudnik.alla@doz.donoda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2021 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2021 12:28
Очікувана вартість: 846 574,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 232,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4 200,00 грн. (чотири тисячі двісті гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» та Закону
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт лікарської амбулаторії смт. Билбасівка Слов’янського району» (коригування) (ІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84170, Україна, Донецька область, Билбасівка, вул. Затишна 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія відповідно до п.5.3.1 договору Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт відповідно до п.5.3.2 договору Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4 200,00 грн. (чотири тисячі двісті гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» та Закону

Сума забезпечення: 4200 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
14 липня 2021 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 12:03
Оголошення спрощеної закупівлі Билбасовка 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок ціни пропозиції
Дата подання: 15 липня 2021 10:58
Дата відповіді: 16 липня 2021 09:33
Шановний Замовник! Для розрахунку ціни пропозиції прошу надати відповідь на такі питання: В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції 2 «Розбирання монолітних бетонних підлог», яку норму використовувати? В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції «Демонтаж облицювання зовнішніх стін з профільованого листа», яку норму використовувати? В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції 13 «Оббивання стін азбоцементними листами», яку норму використовувати? В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції 46 «Облицювання стін профільованим листом», яку норму використовувати? В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції 16 «Посилення цегляних стін металевими тяжами», скільки та яка марка бетону? В Локальному кошторисі 2-1-1 в позиції 28 «Посилення цегляних стін металевими стяжками в містах тріщин», який саме матеріал використовується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник – Департамент охорони здоров’я Донецької облдержадміністрації на питання щодо норм, які використовуються для складання кошторисної документації, повідомляє наступне: відповідно до пункту 4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, «нормативними показниками є ресурсні елементи кошторисної норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріальні технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.» Відповідні норми поділяються на державні стандарти України, стандарти організацій України, індивідуальні ресурсні елементи. При створенні кошторисної документації застосовуються державні норми, які визначені для відповідних робіт. Таким чином, наголошуємо, що для створення кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною пропозиції спрощеної закупівлі, замовник розмістив всю необхідну інформацію, яка передбачена чинним законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2021 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР" 808 799,60
UAH з ПДВ
808 799,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "АКВАЛАЙТ" 831 412,57
UAH з ПДВ
831 412,57
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 липня 2021 11:49
Електронний підпис
28 липня 2021 11:39
Електронний підпис
28 липня 2021 11:38
fw.zip
28 липня 2021 11:38
фін звітність за 2020р.pdf
28 липня 2021 11:38
Проэкт договору.pdf
28 липня 2021 11:38
довідка про учасника.pdf
28 липня 2021 11:38
гарантійні листи.pdf
28 липня 2021 11:38
відсутність підстав.pdf
28 липня 2021 11:38
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
28 липня 2021 11:38
55.imd
28 липня 2021 11:38
4_Витяг з ЄДР 15.07.2021.pdf
28 липня 2021 11:38
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2021 14:08
Електронний підпис
26 липня 2021 14:07
Персональні дані.pdf
26 липня 2021 14:07
2.14.1 Наявність МТБ.pdf
26 липня 2021 14:07
2.5. Статут+опис.pdf
26 липня 2021 14:07
2.4. Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2021 14:07
2.1.Цінова пропозиція.pdf
26 липня 2021 14:07
1.6. Субпідрядники.pdf
26 липня 2021 14:07
1.1. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВК СОЛАР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

fw.zip

ПП "АКВАЛАЙТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
Відхилено 808 799,60
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 12:52
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Переможець 831 412,57
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
831 412,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 13:35
Дод. угода №2 до дог. №6.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 13:43
Дод. угода № 1 до дог. № 6.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 09:24
Договір № 6.pdf укладений
20 серпня 2021 09:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2021 13:11
213 357,90 UAH UA958201720344201051199003583
ДОЗ ДОДА
UA663354960000026004051811114
ПП "АКВАЛАЙТ"
Оплачений
17 листопада 2021 15:34
75 676,25 UAH UA958201720344201051199003583
ДОЗ ДОДА
UA663354960000026004051811114
ПП "АКВАЛАЙТ"
Оплачений
17 листопада 2021 15:34
133 726,09 UAH UA958201720344201051199003583
ДОЗ ДОДА
UA663354960000026004051811114
ПП "АКВАЛАЙТ"
Оплачений
06 грудня 2021 12:50
4 072,84 UAH UA958201720344201051199003583
ДОЗ ДОДА
UA663354960000026004051811114
ПП "АКВАЛАЙТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2021 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 426 833,08
UAH (в тому числі ПДВ 71 138,85 UAH)