Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розташування автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ на території Мелітопольського району Запорізької області в межах смт. Приазовське (71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Очікувана вартість
56 870,40 UAH
UA-2021-07-14-000942-b ● bf13b8c984114f62a715a41f6c30337d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Долгополов Денис Олексійович 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 56 870,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 284,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розташування автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ на території Мелітопольського району Запорізької області в межах смт. Приазовське (71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 11:56 |
Оголошення Приазовське.docx | |
14 липня 2021 11:56 |
Додаток 2 Технічне завдання смт. Приазовське.pdf | |
14 липня 2021 11:56 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
14 липня 2021 11:56 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
14 липня 2021 11:56 |
Додаток 1 Форма пропозиції учасника.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-14-000942-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Геоінформаційна компанія "Кадастр", Код ЄДРПОУ:36015928
Дата подання: 27 липня 2021 13:10
Перегляд дискваліфікації
Шановна Служба автомобільних доріг в Запорізькій області.
За результатом розгляду нашої пропозиції Ви прийняли рішення про її відхилення та дискваліфікації. Так, нами дійсно не надано відгуку щодо виконаного аналогічного договору. Ненадання його зв`язано з нестачею часу на його отримання. Але ми надали копію підписаного акту виконаних робіт з вказанням номеру та дати договору. Прийняті роботи та відсутність претензій з боку замовника є підтвердженням позитивної співпраці. Нами надано довідку про виконання аналогічних договорів не за формою, що встановлена Замовником, але ми надали всю інформацію, що запитувалася Вами. Інформація, що нами не надано сканкопії договору не відповідає дійсності. Також, ми подали всю головну інформацію про наше підприємство та його можливості. Вами передбачено здійснити спрощені/допорогові закупівлі та слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі" допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників;неупередженість. Нами надано найбільш економічно приваблива пропозиція. Готові надати документальне підтвердження нашої спроможності виконати умови закупівлі. Просимо переглянути дискваліфікацію нашої пропозиції саме з аргументації економічної доцільності, а не формальності відступлення від шаблонів. Від себе надаємо гарантії нашої можливості та згоди виконати всі умови, визначені Вами щодо предмету закупівлі. З повагою, генеральний директор ТОВ "ГІК "Кадастр" О.В.Козачек.
Розгорнути
Згорнути
За результатом розгляду нашої пропозиції Ви прийняли рішення про її відхилення та дискваліфікації. Так, нами дійсно не надано відгуку щодо виконаного аналогічного договору. Ненадання його зв`язано з нестачею часу на його отримання. Але ми надали копію підписаного акту виконаних робіт з вказанням номеру та дати договору. Прийняті роботи та відсутність претензій з боку замовника є підтвердженням позитивної співпраці. Нами надано довідку про виконання аналогічних договорів не за формою, що встановлена Замовником, але ми надали всю інформацію, що запитувалася Вами. Інформація, що нами не надано сканкопії договору не відповідає дійсності. Також, ми подали всю головну інформацію про наше підприємство та його можливості. Вами передбачено здійснити спрощені/допорогові закупівлі та слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі" допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників;неупередженість. Нами надано найбільш економічно приваблива пропозиція. Готові надати документальне підтвердження нашої спроможності виконати умови закупівлі. Просимо переглянути дискваліфікацію нашої пропозиції саме з аргументації економічної доцільності, а не формальності відступлення від шаблонів. Від себе надаємо гарантії нашої можливості та згоди виконати всі умови, визначені Вами щодо предмету закупівлі. З повагою, генеральний директор ТОВ "ГІК "Кадастр" О.В.Козачек.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2021 20:43
Замовником з підстав, зазначених у протоколі розкриття тендерних пропозицій визначено пропозицію учасника «ТОВ Геоінформаційна компанія "Кадастр"» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з п. 1 ч. 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно з п. 1 ч. 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-14-000942-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СЕРВІОР", Код ЄДРПОУ:35719746
Дата подання: 27 липня 2021 15:50
Оскарження Протоколу №4 від 26.07.2021 через наявні ознаки корупційних дій і зловживань - ігнорування Замовником фактів щодо невідповідності пропозиції учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Доброго дня, шановний Замовник!
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2021 №4 ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" визначено переможцем спрощеної закупівлі.
Однак Замовник не помічає наступні факти щодо невідповідності пропозиція учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
- Відповідно до пп.1.3 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до аналогічного договору (цитата): «Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок…» (кінець цитати). Пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" взагалі не містить жодної інформації про договори, що відповідають цим вимогам: довідка ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" б/д б/№ містить інформацію про виконання договорів за ІНШИМ ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ, ВІДСУТНІ СКАНИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ВІДГУКИ за предметом договору, який вимагає Замовник. Натомість пропозиція ПП «Сервіор» за методом оцінки є кращою (меншою за вартістю), містить всі зазначені документи, і була дискваліфікована лише за те, що дата відгуків не відповідає вимогам Оголошення, при тому, що ПП «Сервіор» раніше співпрацював з Замовником, один з відгуків надавався цим самим Замовником, і від є безумовно позитивним. Зазначені факти є ознакою порушення Замовником вимог ст.5 ЗУ «Про публічну закупівлю» (порушення принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі);
- Відповідно до пп.1.2 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «Загальний стаж роботи у сфері проведення експертизи проектної документації» (кінець цитати). Можливо, ці вимоги встановлено Замовником помилково. Але пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" містить НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ про такий стаж його працівників, нібито всі вони всі останні роки працювали у сфері проведення експертизи проектної документації, тобто були експертами. Вказані неправдиві відомості спростовуються інформацією з трудових книжок цих працівників. Відповідно до вимог п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
- Відповідно до пп.1.1 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «В довідці обов’язково вказати наявність на підприємстві … АВТОМОБІЛЯ. Для підтвердження наявності машин/обладнання, зазначених в Довідці, на КОЖНУ ОДИНИЦЮ ПОВИННІ БУТИ НАДАНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ на ці машини/обладнання. Якщо Учасник не є власником машин, механізмів, обладнання ДОДАТКОВО необхідно надати договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інший документ…» (кінець цитати). Однак у складі пропозиції, поданої ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ", ВІДСУТНІ СКАНИ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА АВТОМОБІЛЬ.
З метою застосування принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, ВИМАГАЄМО НАДАТИ АРГУМЕНТОВАНІ ПОЯСНЕННЯ, чому при наявності цих явних грубих порушень Учасником ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" Замовник не відхилив зазначену пропозицію, а, навпаки, визнав його Переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2021 №4 ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" визначено переможцем спрощеної закупівлі.
Однак Замовник не помічає наступні факти щодо невідповідності пропозиція учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
- Відповідно до пп.1.3 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до аналогічного договору (цитата): «Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок…» (кінець цитати). Пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" взагалі не містить жодної інформації про договори, що відповідають цим вимогам: довідка ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" б/д б/№ містить інформацію про виконання договорів за ІНШИМ ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ, ВІДСУТНІ СКАНИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ВІДГУКИ за предметом договору, який вимагає Замовник. Натомість пропозиція ПП «Сервіор» за методом оцінки є кращою (меншою за вартістю), містить всі зазначені документи, і була дискваліфікована лише за те, що дата відгуків не відповідає вимогам Оголошення, при тому, що ПП «Сервіор» раніше співпрацював з Замовником, один з відгуків надавався цим самим Замовником, і від є безумовно позитивним. Зазначені факти є ознакою порушення Замовником вимог ст.5 ЗУ «Про публічну закупівлю» (порушення принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі);
- Відповідно до пп.1.2 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «Загальний стаж роботи у сфері проведення експертизи проектної документації» (кінець цитати). Можливо, ці вимоги встановлено Замовником помилково. Але пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" містить НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ про такий стаж його працівників, нібито всі вони всі останні роки працювали у сфері проведення експертизи проектної документації, тобто були експертами. Вказані неправдиві відомості спростовуються інформацією з трудових книжок цих працівників. Відповідно до вимог п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
- Відповідно до пп.1.1 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «В довідці обов’язково вказати наявність на підприємстві … АВТОМОБІЛЯ. Для підтвердження наявності машин/обладнання, зазначених в Довідці, на КОЖНУ ОДИНИЦЮ ПОВИННІ БУТИ НАДАНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ на ці машини/обладнання. Якщо Учасник не є власником машин, механізмів, обладнання ДОДАТКОВО необхідно надати договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інший документ…» (кінець цитати). Однак у складі пропозиції, поданої ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ", ВІДСУТНІ СКАНИ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА АВТОМОБІЛЬ.
З метою застосування принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, ВИМАГАЄМО НАДАТИ АРГУМЕНТОВАНІ ПОЯСНЕННЯ, чому при наявності цих явних грубих порушень Учасником ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" Замовник не відхилив зазначену пропозицію, а, навпаки, визнав його Переможцем.
Скасована
Дата: 27 липня 2021 21:01
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2021 20:58
При розгляді вимоги Замовником було переглянуто тендерну пропозицію учасника, якого було визначено переможцем та виявлено невідповідності тендерної пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Замовником було прийнято рішення про скасування рішення про визнання переможцем ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Геоінформаційна компанія "Кадастр" |
47 392,00
UAH з ПДВ
|
29 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СЕРВІОР" |
47 931,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" |
50 096,63
UAH з ПДВ
|
50 096,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Геоінформаційна компанія "Кадастр" #36015928 |
Відхилено |
29 900,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:44
|
ПП "СЕРВІОР" #35719746 |
Відхилено |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 16:45
|
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" #34661067 |
Рішення скасоване |
50 096,63
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 21:01
|
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" #34661067 |
Відхилено |
50 096,63
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 21:08
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій