Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
Очікувана вартість
16 030 800,00 UAH
UA-2021-07-14-000502-b aa6cc69735d748c382e6125d37629742
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Соловей Вікторія Іванівна

067-402-60-19 SOLOVEI@ZHBTZ.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 07620094
Вебсайт: http://www.zhbtz.com
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомир, 12441, Житомирська обл., Житомирський район, селище міського типу Новогуйвинське, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 1
Контактна особа: Соловей Вікторія Іванівна
067-402-60-19
SOLOVEI@ZHBTZ.COM
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2021 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2021 13:00
Очікувана вартість: 16 030 800,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35420000-4: Частини транспортних засобів військового призначення


Продукція повинна бути новою, не нижче І категорії, що не була у використанні. Продукція закуповується для потреб МОУ. Обов’язково надати документ який засвідчує хімічний склад матеріалів, з яких виготовлено траки, болти, скоби, пальці, гума тощо

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 14 липня 2021 13:06
Дата відповіді: 14 липня 2021 13:15
Добрий день! У Додатку 1 вказано, що ".... постачальник повинен підтвердити походження продукції, що пропонується до постачання, представити документ, який підтверджує дату її виготовлення". Якщо постачальник і виробник одна й та сама компанія, які документи надаються на підтвердження дати виготовлення продукції?
Відповідь: Доброго дня! Надаєте Ваш сертифікат якості (як виробника) із зазначенням дати виготовлення продукції.
Забезпечення договору
Дата подання: 15 липня 2021 09:58
Дата відповіді: 15 липня 2021 13:13
Добрий день! Просимо надати відповідь, яким чином учасник в разі перемоги може надати банківську гарантію для забезпечення договору, що містить номер і дату договору, до підписання договору?
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за увагу на нашого тендеру. Для врегулювання вказаного питання до конкурсної документації було додано шаблон договору із забезпеченням (банк.гарантія), а саме пунк 11.5.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 19 липня 2021 10:11
Дата відповіді: 20 липня 2021 08:06
Доброго дня!Замовником не вказані технічні характеристики предмета закупівлі 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП,не вказано склад ЗІП, не вказані технічні характеристики АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до конструкторської документації на гусеничні стрічки 675-35-сб9 1985 року в ЗІП входять:
Трак 675-35-сб124 - 2 шт; Скоба 675-35-14 або серга 765-35-20 - 2 шт; Болт 675-35-15 або клин 765-35-21 - 5 шт.
Технічні характеристики АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП див. номенклатурний номер в каталозі НАТО 2530 61 014 6031
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 20 липня 2021 09:36
Дата відповіді: 20 липня 2021 09:45
Доброго дня!Замовник вимагагає від постачальника "Обов’язково надати документ який засвідчує хімічний склад матеріалів, з яких виготовлено траки, болти, скоби, пальці, гума тощо", при цьому в конкурсній документації не вказані вимоги до хімічного складу матеріалів, а посилання до каталогів НАТО стосовно АСПП 675-35-сб9 може містити дискримінаційні умови для учасників закупівлі.Прошу надати роз тяснення та інформацію.Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вказаний проект договору є затвердженим шаблоном, що покликаний захистити права державного підприємства у першу чергу від постачальників неякісної продукції, а також порушень строків поставки. У разі подальшої успішної співпраці, окремі положення договору можуть бути відкореговані додатковими угодами. Дякую.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 7 124 800,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36 000,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 27 липня 2021 14:41
Закінчення: 27 липня 2021 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 комп
Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
ДК 021:2015: 35420000-4 — Частини транспортних засобів військового призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 16 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з моменту поставки Продукції та підписання Видаткової накладної, але не раніше за дату реєстрації Постачальником відповідної Податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Можлива дострокова оплата продукції Покупцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Співрозмірна відповідальність Сторін за порушення умов Договору
Дата подання: 19 липня 2021 18:43
Дата відповіді: 20 липня 2021 09:58
Доброго дня! Прошу повідомити чи можлива інша редакція розділу 7 ."Відповідальність Сторін" Договору ,наданого Замовником в частині співрозмірної (а не однобокої для Постачальника) відповідальності Сторін за невиконання умов Договору зокрема п.7.2 за порушення Покупцем строків проведення остаточного розрахунку та п.7.4 в частині надання Постачальнику можливості бути стороною (у складі комісії) під час складання Акту вхідного контролю?У наведеному Договорі, Постачальник повністю власним коштом не тільки здійснює поставку на умовах післяплати, крім того надає забезпечення Договору додатковими коштами, несе в однобокому порядку всі ризики та можливі штрафи, з боку ж Покупця лише мінімальна відповідальність за порушення строків розрахунку та односторонне (без участі Постачальника) приймання рішення "подобається чи не подобається" під час складання акту вхідного контролю. "7.1. За невиконання або неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність згідно положень Договору та законодавства України. 7.2. За порушення строків проведення остаточного розрахунку з оплати Продукції, Покупець сплачує Постачальникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення, за кожен день не виконання зобов’язань. 7.3. За порушення Постачальником строків поставки продукції, заміни Продукції, Постачальник сплачує Покупцеві пеню в розмірі 0,1% від суми невиконаного зобов’язання, за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків від суми невиконаного зобов’язання. 7.4. У разі поставки Продукції неналежної якості та\або номенклатури, Постачальник сплачує Покупцеві штраф в розмірі 20% від вартості Продукції неналежної якості. Доказом підтвердженням поставленої Продукції, яка не відповідає умовам Договору в частині якості та номенклатури , є Акт вхідного контролю Покупця, що складається за результатами прийняття продукції по якості (рекламаційний акт, що складається під час гарантійного строку використання, експлуатації Продукції). У разі, якщо продукція, що виявилась неякісною за результатами Акту вхідного контролю, перевірялась на предмет відповідності із застосуванням стендових випробувань, Постачальник сплачує штраф у розмірі 35% від вартості Продукції неналежної якості із застосуванням стендових випробувань. 7.5. У випадку порушення Постачальником п.7.3 та п.7.4 Договору, Покупець має право утримати розмір неустойки з суми гарантійного внеску/застави, про що Покупець письмово повідомляє Постачальника. 7.6. За порушення строків усунення виявлених недоліків (дефектів), у тому числі під час гарантійного строку, Постачальник сплачує Покупцеві штраф в розмірі 20% від вартості Продукції неналежної якості. 7.7. У випадку передачі Постачальником третім особам повністю або частково своїх прав і/або обов'язків за Договором без попередньої письмової згоди з Покупцем, Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 50 % від загальної вартості Продукції за цим Договором. 7.8. В разі порушення п.11.12 Договору, винна Сторона сплачує іншій Стороні штраф в розмірі 100% від загальної суми Договору. "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вказаний проект договору є затвердженим шаблоном, що покликаний захистити права державного підприємства у першу чергу від постачальників неякісної продукції, а також порушень строків поставки. У разі подальшої успішної співпраці, окремі положення договору можуть бути відкореговані додатковими угодами. Дякую.

Хімічний склад матеріалів, з яких виготовлено траки, болти, скоби, пальці, гума тощо повинен відповідати конструкторській документації на гусеничні стрічки 675-35-сб9 1985 року.
Посилання до каталогів НАТО стосовно АСПП 675-35-сб9 не містить дискримінаційних умов для учасників закупівлі, оскільки вказане як аналог продукції. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Виробниче об’єднання "Ковельсільмаш" 7 124 800,00
UAH
7 088 800,00
UAH
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ" 7 124 800,00
UAH
7 088 799,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Виробниче об’єднання "Ковельсільмаш"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"
#38443933
Рішення скасоване 7 088 799,00
UAH
21 жовтня 2021 13:57
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"
#38443933
Відхилено 7 088 799,00
UAH
21 жовтня 2021 13:58
ТОВ "Виробниче об’єднання "Ковельсільмаш"
#31533318
Відхилено 7 088 800,00
UAH
23 жовтня 2021 13:52

Документи

03 серпня 2021 08:22
Рішення №343.pdf

Документи

21 жовтня 2021 13:58
Електронний підпис
21 жовтня 2021 13:58
Рішення №437.pdf

Документи

23 жовтня 2021 13:52
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:52
Рішення №440.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій