Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint «Ryzhivka»- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 47+677 – km 50+023, km 50+059 – km 56+095, km 56+153 – km 61+945, km 61+975 – km 63+275 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 178 987 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 789 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі): – 894 935,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд.79/2, м. Суми, 40002 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 894935 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія у розмірі 1% вартості договору. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення зазначеного у пункті 6.1. забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 13 липня 2021 17:45 |
Enquiries until: | 03 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 178 987 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 789 870 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 17:42 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-06 47-63 13.07.doc | |
13 липня 2021 17:42 |
ПУБЛ ПД ПСР Т-19-06 47-63 13.07.doc | |
13 липня 2021 17:42 |
Забезпеченням виконання договору.docx | |
13 липня 2021 17:42 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000047 ● 6ed95dd8c70a406baa57edf5ae82693c
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2021-07-13-009975-c 13.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 13:10:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт «Рижівка» – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-009975-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-04 12:25:02
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2021-07-13-009975-c
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2022 року № 155 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка" – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-07-13-009975-c.
03.08.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка" – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275».
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка" – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275» з урахуванням позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини відповідної проектної документації.
Договір про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка" – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275 є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2022 років. При цьому, розмір бюджетного призначення на 2021 рік був визначений в межах постанови КМУ від 17.02.2021 року №122 (зі змінами) та складав 2 000,00 грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка" – Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії у розмірі 1% вартості договору.
Так, переможцем ТОВ «Роад Констракшн» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №760 від 01.10.2021 року надано оригінал банківської гарантії №201914/19-44/77 від 27.09.2021 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН |
162 000 000,00
UAH з ПДВ
|
162 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
175 587 000,00
UAH з ПДВ
|
175 587 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
177 099 210,00
UAH з ПДВ
|
177 099 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
177 900 000,00
UAH з ПДВ
|
177 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН #39023093 |
Переможець |
162 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 12:36
|
Скан ДУ 4 Дог 39С РОАД п.1 291223.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Scan Дог 39С Ду 3 28122022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 15:24
|
39С-2021 від 04.10.2021.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля – Миколаївка – Лебедин – Лантратівка на ділянках км 47+677 – км 50+023, км 50+059 – км 56+095, км 56+153 – км 61+945 та км 61+975 – км 63+275 Сторони дійшли згоди: 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ, абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - пп. 3.1-1: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 162 000 000,00 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2021 рік – 2 000,00 грн. (відповідно до постанови КМУ від 17.02.2021 року №122 (зі змінами); 2022 рік – 0 грн.; 2023 рік – 161 998 000,00 грн.»; - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2023 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 39С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з настанням форс-мажорних обставин, Сторони дійшли згоди визначити обсяги закупівлі в обсягах фактичного виконання за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 39С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |