Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електробус з низьким рівнем підлоги
Electric bus with a low floor level
Electric bus with a low floor level
Очікувана вартість
69 000 000,00 UAH
UA-2021-07-13-009580-c ● db671e29dc9443a38627cdf05c384ffd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans" |
National ID: | 03328497 |
Contact point: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Additional contacts: |
Katashinskiy Oleksander Valentinovich +380487175467 kpomet@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2021 17:04 |
Очікувана вартість: | 69 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 690 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 050 000,00 грн. (два мільйона п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є зазначити, наприклад: додатком 1 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 10. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2050000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не раніше 10 та не пізніше 15 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Оригінал банківської гарантії надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 IBAN № 533204780000026009924421337 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 03328497, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026). Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Publication date: | 13 липня 2021 16:59 |
Enquiries until: | 05 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 серпня 2021 17:04 |
Information
Estimated total value: | 69 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 690 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Language(s) in which tender proposals should be prepared: - Ukrainian. During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian, and at the decision of the customer at the same time all documents can have an authentic translation into another language. The defining text is in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application. All information is posted in the electronic procurement system in the Ukrainian language, except when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not limited to the Internet address, e-mail address, trademark (mark for goods and services), generally accepted international terms). The tender offer and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. Exclusion: 1. The Customer is not obliged to consider documents that are not provided by the requirements of the tender documentation and its annexes and which the bidder additionally submits at its own discretion, including if such documents are provided in a foreign language without translation. 2. If the bidder submits several documents in different languages for confirmation of one request and provided that at least one of the submitted documents meets the established requirement, including the language, the customer does not consider the other document (s) provided by the bidder. in addition to confirming this requirement, even if another document is provided in a foreign language without translation). 3. In this case, documents drawn up by the Participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, design, technical documentation (technical specifications, certificates, quality passports, etc., and / or screenshots of pages from official websites, and / or scanned copies of printed publications or written confirmations), work books, documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, as well as constituent and legal documents set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian .
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Електробус з низьким рівнем підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
ДК 021:2015: 34144910-0 — Електробуси
Electric bus with a low floor level
CPV: 34144910-0
Період постачання:
по 10 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Засобом платежів є національна валюта України – гривня. Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 10% вартості замовленого товару на підставі виставленого рахунку. | Аванс | 1 | Календарні | 10 |
Поставка товару | Замовник проводить кінцеву оплату поставленого Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 100-ти календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, розрахунок за Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником асигнувань на свій реєстраційний рахунок. У цьому разі Замовник звільняється від штрафних санкцій, відшкодування збитків за порушення грошових зобов’язань. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 16:59 |
6-ТД-Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
13 липня 2021 16:59 |
5-ТД-3 Додаток 3 Проект договору.doc | |
13 липня 2021 16:59 |
4-ЗТД-2 Додаток 2 Тех.часть.docx | |
13 липня 2021 16:59 |
3-ТД Додаток 1 ст. 16_ 17.docx | |
13 липня 2021 16:59 |
2-ТД- Електробус з низьким рівнем підлоги.docx | |
13 липня 2021 16:59 |
1-Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
условия
Дата подання: 21 липня 2021 22:58
Дата відповіді: 22 липня 2021 08:46
ваши условия как оплаты, так и поставки не реалистичны. за спецавтотехнику сейчас платят 50-70% аванс и остальное при приемке на заводе. даже рассматривать не будем. нет денег - ездите на трамвае....
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимоги щодо поставки та оплати за Товар складені відповідно до господарської потреби та фінансової спроможності підприємства.
Вимоги щодо поставки та оплати за Товар складені відповідно до господарської потреби та фінансової спроможності підприємства.
это понятно
Дата подання: 22 липня 2021 16:40
Дата відповіді: 23 липня 2021 14:16
"Имею желание купить дом, но не имею возможности. Имею возможность купить козу, но не имею желания" Так выпьем...
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше «Загальне запитання щодо оголошення» та прийняте рішення про неможливість надання роз`яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше «Загальне запитання щодо оголошення» та прийняте рішення про неможливість надання роз`яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Внесення змін в технічні вимоги
Дата подання: 27 липня 2021 15:19
Дата відповіді: 30 липня 2021 09:00
Доброго дня.
Наша компанія ретельно вивчивши тендерну документацію, а саме технічні вимоги до предмету закупівлі вважає за необхідне звернутись до Вас з проханням щодо внесення змін.
Внесення цих змін дозволить розширити коло потенційних учасників.
Просимо розглянути наше звернення та сподіваємось на внесення змін до тендерної документації.
2. Схема компоновки…………………….
З ведучим електропортальним мостом, лівим розміщенням керма. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами та виконанням (електропортальний ведучий міст) – порушення антимонопольного законодавства.
Пропонується, як альтернатива, додати у вимогу можливість застосування портального ведучого моста без тягових двигунів в колесах. 2. Схема компоновки…………………….
З ведучим електропортальним або портальним мостом, лівим розміщенням керма.
7. Повна пасажиромісткість, чол. …………. не менше 85 Пасажиромісткість залежить від багатьох факторів (додаткова комплектація, опційне обладнання та інш.), що впливає на споряджену масу і які неможливо передбачити усі. Пропонується пасажиромісткість вказувати згідно Правил ЄЕК ООН №107. 7. Повна пасажиромісткість (вказується згідно Правил ЕЭК ООН №107), чол. …………. не менше 80
16. Ширина дверних прорізів при відкритих дверях, мм
- 2-стулкові двері, не менше 1200
- 1-стулкові , не менше 650 Ширина дверних прорізів при відкритих дверях повинна відповідати Правилам ЄЕК ООН №107.
16. Ширина дверних прорізів при відкритих дверях …………………….Повинна відповідати Правилам ЄЕК ООН №107.
19. Повна маса при граничній пасажиромісткості, т …………. не більше 18 Допустима навантага на дорогу 11,5 т, що визначено ПДР України та ДБН В.2.3-5. Допустима максимальна навантага на передню незалежну вісь ZF – 8.2 т. Максимальна повна маса становить 19,7 т (без врахування допустимих навантажень на колеса та шини). З врахуванням навантажень на колеса та шини максимальна повна маса становить 18,9 т. 19. Повна маса при граничній пасажиромісткості у відповідності до діючих в Україні нормативних документів та технічних параметрів компонентів шасі, т …………. не більше 19.
22. Максимальна конструктивна швидкість, км/г……………………..80 Максимальна швидкість КТЗ впливає на максимальні навантаження на шину та колесо. З метою забезпечення масових показників електробуса та пасажиромісткості пропонується зменшити максимальну швидкість до 70 км/год 22. Максимальна конструктивна швидкість, не більше, км/год……………………..70.
Сумарна енергоємність тягових акумуляторів……… Не менше 320 кВт*год Виробник електробуса повинен сам прорахувати сумарну потужність тягових акумуляторів для забезпечення запасу ходу на накопичувачах без підзарядки, з урахуванням рекуперації енергії. Ціна тягових акумуляторних батарей суттєво впливає на кінцеву ціну продукту. Сумарна енергоємність тягових акумуляторів……… Повинна забезпечити запас ходу на накопичувачах без підзарядки не менше 250 км.
1. Передня вісь…………… Незалежна, ZF або аналог.
З дисковими гальмами. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами (незалежна передня вісь) – порушення антимонопольного законодавства.
Виробники застосовують в конструкції електробусів (автобусів, тролейбусів) як розрізну передню вісь з незалежною підвіскою, так і портальну передню вісь з залежною підвіскою. 1. Передня вісь…………… Незалежна або залежна ZF або аналог.
З дисковими гальмами.
2. Ведучий міст………….. Електропортальний ZF або еквівалент.
З дисковими гальмами. Безальтернативна вимога застосування виробу з технічними параметрами та виконанням (електропортальний ведучий міст) – порушення антимонопольного законодавства.
Пропонується, як альтернатива, добавити у вимогу можливість застосування портального ведучого моста без тягових двигунів в колесах. 2. Ведучий міст………….. Електропортальний або портальний ZF або еквівалент.
З дисковими гальмами.
7. Буксирування …………………………
Місця під буксири спереду та ззаду. У передній частині електробуса встановити клапан пневматичної системи для буксирування іншим транспортним засобом. З точки зору безпеки при буксируванні заднім ходом, встановлення буксирного пристрою ззаду недоцільне та небезпечне.
7. Буксирування …………………………
Місце під буксир спереду. У передній частині електробуса встановити клапан пневматичної системи для буксирування іншим транспортним засобом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 27.07.2021, 15:19, щодо внесення змін до тендерної документації.
Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 27.07.2021, 15:19, щодо внесення змін до тендерної документації.
Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Технічна специфікація
Дата подання: 28 липня 2021 13:41
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:05
Наша компанія має намір взяти участь у оголошеній Вами закупівлі.
1) Відповідно до абзацу 1 Додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)"
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), пропозицію такого учасника буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретну марку чи виробника предмету закупівлі (Електробус з низьким рівнем підлоги), тому вираз "еквівалент товару" є незрозумілим. Оскільки в цій закупівлі предметом є електробус з низьким рівнем підлоги, його еквівалентом теоретично може бути тролейбус чи автобус на стиснутому газу, що суперечило б самій меті проведення цієї закупівлі. Просимо Вас конкретизувати, еквівалент чого саме дозволяється пропонувати учаснику та внести відповідні зміни.
2) Також з наведеного вище положення не зрозуміло чому від учасників, що пропонують еквівалент, вимагається подання порівняльної таблиці технічних і якісних характеристик, в той час як інші учасники самим лише фактом подання тендерної пропозиції підтверджують відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до останнього абзацу Додатку 2 до Тендерної документації. В такій ситуації Ви будете не в змозі перевірити чи дійсно учасник відповідає конкретній вимозі чи ні, а тому видається доцільним передбачати необхідність надання учасниками підтверджуючих документів.
Відповідно до частини 5 та 6статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі":
"У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення."
Окрім цього, під час попередньої закупівлі електробусів, що проводилась Вами (ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-03-000273-a), Ви вимагали в п. 43 додатку 5 до Тендерної документації від учасників підтверджуючі документи технічних та якісних характеристик від учасників закупівлі.
Таким чином, за відсутності вказаної вимоги, Замовник несе ризик отримати товар, який не відповідає заявленим технічним характеристикам і потребам підприємства. Виходячи з наведеного, щоб залишатися послідовними та мати можливість належним чином провести оцінку тендерних пропозицій учасників, просимо внести зміни до Тендерної документації та додати вимогу, що вимагатиме від всіх учасників надавати документи на підтвердження технічних характеристик їх товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 28.07.2021, 13:41,
щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від 28.07.2021, 13:41,
щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Строк поставки
Дата подання: 28 липня 2021 18:23
Дата відповіді: 02 серпня 2021 09:07
Шановний Замовнику!
З огляду на фактичні строки проведення тендерної процедури, дата підписання договору, в кращому випадку, припадає на середину жовтня. Отже, виготовлення, постачання та сертифікація електробусів, у визначені в тендерній документації строки не є можливою, тому що сертифікація зазначених транспортних засобів припадає на осінньо-зимовий період, під час якого температура зовнішнього повітря обмежує можливість проведення ряду випробувань, які необхідні для сертифікації та подальшої реєстрації й отримання технічного паспорту.
Таким чином, постачання електробусів на зазначених в тендерній документації умовах, можливе тільки, якщо електробуси вже виготовлені та готові до сертифікації на складі постачальника, який має знаходитись в сухопутній логістичній доступності до зазначеного місця їх постачання. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають намір імпортувати вказані електробуси, і, якщо не буде змінена, оскаржуватиметься у встановленому законом порядку.
Враховуючи наведене та останні зміни в терміни подання пропозиції, просимо змінити умови терміну постачання електробусів до 1 червня 2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від, 28.07.2021, 18:23,
щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Тендерним комітетом КП «ОМЕТ» розглянуте Ваше звернення від, 28.07.2021, 18:23,
щодо внесення змін до тендерної документації. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації в рамках проведення закупівлі Електробус з низьким рівнем підлоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-13-009580-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 10 серпня 2021 18:04
Дата подання: 10 серпня 2021 18:04
Скарга на умови тендерної документації та бездіяльність Замовника
13 липня 2021 року Комунальне підприємство "Одесміськелектротранс" (Код в ЄДРПОУ – 03328497) (далі - Замовник) оприлюднило на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю товарів за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-009580-c, ): Великовантажні мототранспортні засоби за ДК 021:2015 – 34140000-0 (Електробус з низьким рівнем підлоги) [Електробуси CPV за ДК 021:2015 – 34144910-0].
Також Замовник оприлюднив тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету – протокол № 1 від 13 липня 2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15.08.2021 17:04 год.
Вказана тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які описано у документах, що додаються.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2021 12:43
рішення від 12.08.2021 № 18480.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 12:42
інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2021 № 19199.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2021 15:41
рішення від 25.08.2021 № 19199.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 10:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 серпня 2021
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2021 17:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" |
68 990 000,00
UAH з ПДВ
|
68 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
31 серпня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій