Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області (коригування) (додаткові послуги)
Очікувана вартість
10 312 936,91 UAH
UA-2021-07-13-008384-c 0e57a447f2c24d0f958dc493f13ccdb3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кравчук

+380432560707 dpsmadtendera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Андрій Кравчук
+380432560707
dpsmadtendera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
12.06.2020 за результатами проведеної закупівлі із закупівлі послуг UA-2020-03-19-002981-b між ДП «Служба місцевих автомобільних доріг» та ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", укладено договір підряду №3-Д на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області.
Станом на сьогодні продовжуються роботи згідно вказаного об’єкту. Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непередбачувані обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами корегування робочого проекту - необхідно надати додаткові послуги, які не були включені в початковий проект і необхідність надання яких виникла після початку виконання будівельних робіт на об’єкті, а саме:
- вирівнювання поперечного та повздовжнього профілю;
- асфальтобетонне покриття на з’їздах;
- удосконалення конструкції дорожнього одягу з урахуванням руйнацій, що виникли в процесі експлуатації автомобільної дороги після здачі робочої документації.
Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність їх виконання виявлена при наданні послуг на об’єкті, зокрема:
1. За фактом обстеження існуючого дорожнього одягу, що виконано ТОВ «ВОДПРОЕКТ», виявлено значне руйнування існуючого дорожнього одягу після завершення осінньо-зимового періоду.
2. Необхідність нарізання водовідвідних канав в результаті зміни повздовжнього профілю автомобільної дороги.
3. Забезпечення видалення чагарникової порослі в повному обсязі, в тому числі з метою забезпечення видимості на поворотах та примиканнях до автомобільної дороги.
4. Та інші обстави, які стали при наданні послуг на об’єкті.
У зв’язку із зазначеним вище проектувальником об’єкту будівництва ТОВ «ВОДПРОЕКТ», на підставі завдання на проектування, було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
В цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. А також забезпечити гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта в експлуатацію.
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 16:16
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області (коригування) (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт та буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 липня 2019 року №641. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати аванс протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту його отримання. Закриття авансу відбувається згідно підписаних Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 за фактично виконані обсяги робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 липня 2021 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 16:00
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АВСТРІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРВІАС УКРАЇНА"
#41792106
Переможець 10 312 936,91
UAH з ПДВ
13 липня 2021 16:16

Документи

13 липня 2021 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2021 16:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АВСТРІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРВІАС УКРАЇНА"
#41792106
10 312 936,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2021 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:16
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 10:29
Додаткова угода №2 від 25 жовтня 2021 року.PDF зміни до договору
25 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 13:30
Додаткова угода №1 від 28.07.2021.PDF зміни до договору
28 липня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
24 липня 2021 09:56
Договір №141 від 24.07.2021.PDF укладений
24 липня 2021 09:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:44
58 549,00 UAH UA658201720344351004107091400
ДП "Служба МАД у Вінницькій області"
UA703204780000026007924432351
ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна"
Оплачений
28 липня 2021 17:44
9 463 670,00 UAH UA658201720344351004107091400
ДП "Служба МАД у Вінницькій області"
UA703204780000026007924432351
ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна"
Оплачений
28 липня 2021 17:44
71 554,79 UAH UA658201720344351004107091400
ДП "Служба МАД у Вінницькій області"
UA703204780000026007924432351
ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна"
Оплачений
28 липня 2021 17:44
164 337,05 UAH UA658201720344351004107091400
ДП "Служба МАД у Вінницькій області"
UA703204780000026007924432351
ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна"
Оплачений
28 липня 2021 17:44
164 350,21 UAH UA658201720344351004107091400
ДП "Служба МАД у Вінницькій області"
UA703204780000026007924432351
ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено додаток № 1 до Договору в новій редакції. Попередня редакція Додатку № 1 помилково завантажена.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 922 461,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 653 743,50 UAH)