Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області (коригування) (додаткові послуги)
Очікувана вартість
10 312 936,91 UAH
UA-2021-07-13-008384-c ● 0e57a447f2c24d0f958dc493f13ccdb3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
12.06.2020 за результатами проведеної закупівлі із закупівлі послуг UA-2020-03-19-002981-b між ДП «Служба місцевих автомобільних доріг» та ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", укладено договір підряду №3-Д на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області.
Станом на сьогодні продовжуються роботи згідно вказаного об’єкту. Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непередбачувані обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами корегування робочого проекту - необхідно надати додаткові послуги, які не були включені в початковий проект і необхідність надання яких виникла після початку виконання будівельних робіт на об’єкті, а саме:
- вирівнювання поперечного та повздовжнього профілю;
- асфальтобетонне покриття на з’їздах;
- удосконалення конструкції дорожнього одягу з урахуванням руйнацій, що виникли в процесі експлуатації автомобільної дороги після здачі робочої документації.
Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність їх виконання виявлена при наданні послуг на об’єкті, зокрема:
1. За фактом обстеження існуючого дорожнього одягу, що виконано ТОВ «ВОДПРОЕКТ», виявлено значне руйнування існуючого дорожнього одягу після завершення осінньо-зимового періоду.
2. Необхідність нарізання водовідвідних канав в результаті зміни повздовжнього профілю автомобільної дороги.
3. Забезпечення видалення чагарникової порослі в повному обсязі, в тому числі з метою забезпечення видимості на поворотах та примиканнях до автомобільної дороги.
4. Та інші обстави, які стали при наданні послуг на об’єкті.
У зв’язку із зазначеним вище проектувальником об’єкту будівництва ТОВ «ВОДПРОЕКТ», на підставі завдання на проектування, було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
В цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. А також забезпечити гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта в експлуатацію.
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону України "Про публічні закупівлі"
Станом на сьогодні продовжуються роботи згідно вказаного об’єкту. Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непередбачувані обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами корегування робочого проекту - необхідно надати додаткові послуги, які не були включені в початковий проект і необхідність надання яких виникла після початку виконання будівельних робіт на об’єкті, а саме:
- вирівнювання поперечного та повздовжнього профілю;
- асфальтобетонне покриття на з’їздах;
- удосконалення конструкції дорожнього одягу з урахуванням руйнацій, що виникли в процесі експлуатації автомобільної дороги після здачі робочої документації.
Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність їх виконання виявлена при наданні послуг на об’єкті, зокрема:
1. За фактом обстеження існуючого дорожнього одягу, що виконано ТОВ «ВОДПРОЕКТ», виявлено значне руйнування існуючого дорожнього одягу після завершення осінньо-зимового періоду.
2. Необхідність нарізання водовідвідних канав в результаті зміни повздовжнього профілю автомобільної дороги.
3. Забезпечення видалення чагарникової порослі в повному обсязі, в тому числі з метою забезпечення видимості на поворотах та примиканнях до автомобільної дороги.
4. Та інші обстави, які стали при наданні послуг на об’єкті.
У зв’язку із зазначеним вище проектувальником об’єкту будівництва ТОВ «ВОДПРОЕКТ», на підставі завдання на проектування, було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
В цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. А також забезпечити гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта в експлуатацію.
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону України "Про публічні закупівлі"
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 16:16 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-12 Шпиків-Тульчин км 7+953 – км 22+100, протяжністю 14,147км (с.Торків – м.Тульчин) в межах Вінницької області (коригування) (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт та буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 липня 2019 року №641. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати аванс протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту його отримання. Закриття авансу відбувається згідно підписаних Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 за фактично виконані обсяги робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
13 липня 2021 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 16:00 |
Протокол переговорів.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-АВСТРІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРВІАС УКРАЇНА" #41792106 |
Переможець |
10 312 936,91
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:29
|
Додаткова угода №2 від 25 жовтня 2021 року.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 13:30
|
Додаткова угода №1 від 28.07.2021.PDF | зміни до договору |
28 липня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2021 09:56
|
Договір №141 від 24.07.2021.PDF | укладений |
24 липня 2021 09:55
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 липня 2021 17:44
|
58 549,00 UAH | UA658201720344351004107091400 ДП "Служба МАД у Вінницькій області" |
UA703204780000026007924432351 ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна" |
Оплачений |
28 липня 2021 17:44
|
9 463 670,00 UAH | UA658201720344351004107091400 ДП "Служба МАД у Вінницькій області" |
UA703204780000026007924432351 ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна" |
Оплачений |
28 липня 2021 17:44
|
71 554,79 UAH | UA658201720344351004107091400 ДП "Служба МАД у Вінницькій області" |
UA703204780000026007924432351 ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна" |
Оплачений |
28 липня 2021 17:44
|
164 337,05 UAH | UA658201720344351004107091400 ДП "Служба МАД у Вінницькій області" |
UA703204780000026007924432351 ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна" |
Оплачений |
28 липня 2021 17:44
|
164 350,21 UAH | UA658201720344351004107091400 ДП "Служба МАД у Вінницькій області" |
UA703204780000026007924432351 ТОВ "СУАП"Iнтервiас Україна" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено додаток № 1 до Договору в новій редакції. Попередня редакція Додатку № 1 помилково завантажена. |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |