Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії)
Очікувана вартість
767 738,00 UAH
UA-2021-07-13-008349-c ● d7562849072f452bbc141858c6d7fd07
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 767 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 677,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 02145010 р/р № UA738201720355119045000040418 Державна казначейська служба України в м. Київ. суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривен 00 коп.) зі строком дії не менше 90 днів (з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної в довільній формі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має складати не менше в строку дії пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до Додатку №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 2 (нова редакція).doc | |
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 5 (нова редакція).doc | |
26 липня 2021 12:06 |
Перелік змін.docx | |
26 липня 2021 12:06 |
ТД (нова редакція).doc | |
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 3.doc | |
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 4.docx | |
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 5.doc | |
13 липня 2021 15:59 |
ТД.doc | |
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 2.doc | |
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 1.doc |
26 липня 2021 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 2 (нова редакція).doc
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Додаток 5 (нова редакція).doc
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 липня 2021 12:06 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 3.doc
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 5.doc
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
ТД.doc
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 2.doc
|
|||
13 липня 2021 15:59 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатку 3
Дата подання: 14 липня 2021 15:34
Дата відповіді: 19 липня 2021 22:53
Шановний Замовнику! Для повного та чіткого розрахунку просимо Вас надати по кожній адресі зазначеній в додатку 3 ( дислокація ) - рік випуску, модель, тип лічильника, який встановлено на зазначеному об’єкті
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Щодо додатку 3
Дата подання: 14 липня 2021 15:35
Дата відповіді: 19 липня 2021 22:53
Шановний Замовник ! Для повного та чіткого розрахунку просимо надати чітку відповідь щодо режиму експлуатації ( роботи ) зазначених лічильників тепла в додатку 3 ( дислокація) в опалювальний період 2020-2021, а саме чи були відмови в роботі лічильника за заначений період
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Щодо договору
Дата подання: 14 липня 2021 16:34
Дата відповіді: 19 липня 2021 22:56
Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію стосовно того як буде здійснюватися доступ до лічильників теплової енергії та відповідно внести зміни в проект договору, щодо обов’язку Замовника надати вільний доступ до приладів обліку теплових лічильників для виконання доручених робіт.
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Щодо додатку 4
Дата подання: 14 липня 2021 16:37
Дата відповіді: 19 липня 2021 22:58
Шановний Замовнику! Просимо вас долучити до додатку №4 тендерної документації форми, які потрібно буде заповнювати підчас підписання договору додаток №1, та додаток №2 до проекту договору
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 4 тендерної документації міститься проект договору щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Щодо змін в ТД
Дата подання: 14 липня 2021 16:41
Дата відповіді: 19 липня 2021 22:57
5) Шановний Замовнику! Відповідно до додатку 3 ТД вами зазначено що «результатом надання послуг з повірки приладів обліку теплової енергії є видача Свідоцтва від уповноваженого органу (організації) на проведення повірки засобів вимірювальної техніки внесена до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій.» Послуги з повірки ЗВТ надаються згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Мінекономрозвитку України № 193 від 08.02.2016 де позитивні результати періодичної повірки оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ, а для ЗВТ, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, оформлюють довідку про непридатність ЗВТ. В зв’язку з тим що Вами в додатку 3 ТД не зазначено в пункті «Сервісне обслуговування та ремонт» конкретний ремонт, який потрібно здійснювати при наданні послуг, а сервісне обслуговування не завжди може підтримати роботу лічильника та за результатами якого буде видане свідоцтво про повірку ЗВТ (наприклад на витратомірній ділянці розбитий поверхневий корпус, який потребує лише заміни) просимо Вас внести зміни в ТД та вказати в договорі і ТД наступне: Виконавець виконує передбачені даним Договором послуги згідно діючої методики повірки приладів та посібників з експлуатації, та по закінченню повірки надає Замовнику свідоцтво про повірку ЗВТ, а для ЗВТ, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, оформлюють довідку про непридатність ЗВТ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 14:56 |
Кінець періоду оскарження: | 14 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 14 серпня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
03 серпня 2021 14:56
|
Електронний підпис |
03 серпня 2021 14:36
|
Протокол №64.3.pdf |