Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система контроля та управління доступом (СКУД)
Очікувана вартість
5 413 500,00 UAH
UA-2021-07-13-007679-c b0d271986a9745b2a679490edfe46f9b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долина Тетяна Петрівна

+380512494147 dtp@zorya.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"
Код ЄДРПОУ: 31821381
Вебсайт: http://www.zmturbines.com
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ПРОСПЕКТ БОГОЯВЛЕНСЬКИЙ, 42А
Контактна особа: Долина Тетяна Петрівна
+380512494147
dtp@zorya.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 18:00
Початок аукціону: 11 серпня 2021 12:30
Очікувана вартість: 5 413 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Система контроля та управління доступом (СКУД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  30 грудня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата в розмірі 50% від вартості Заявки здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналу рахунку від Постачальника.. Аванс 10 Банківські 50
Iнша подія остаточний розрахунок в розмірі 50% від вартості Заявки здійснюється Покупцем на підставі відповідних актів приймання-передачі Обладнання СКУД, ПП, матеріалів, ЗІП та Акту приймання-передачі наданих Послуг по відповідному Етапу, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 10:26
Зміни до КД 25873 2.docx
28 липня 2021 10:26
Конкурсна документація 25873 v3.2.docx
21 липня 2021 09:31
Зміни до КД 25873 1.docx
03 серпня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2021 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2021 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2021 10:26
Зміни до КД 25873 2.docx
28 липня 2021 10:26
Конкурсна документація 25873 v3.2.docx
21 липня 2021 09:31
Конкурсна документація 25873 v3.1.docx
13 липня 2021 15:31
Конкурсна документація 25873 v3.docx
21 липня 2021 09:31
Зміни до КД 25873 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інтеграція з СВС
Дата подання: 14 липня 2021 13:30
Дата відповіді: 14 липня 2021 13:45
СВС Evidence Networks версії 2.5 вже встановлена і функціонує на об'єкті, чи тильки планується впровадження цієї СВС?
Відповідь: Доброго дня.
СВС Evidence Networks версії 2.5 вже встановлена, налаштована і функціонує.
Вимоги до контролерів
Дата подання: 23 липня 2021 14:01
Дата відповіді: 26 липня 2021 15:21
Замовник в п.5.1. Вимоги до контролерів скопіював опис конкретного контролера INTG 996035PCB&K. Питання до Замовника - які з наданих характеристик вважаються важливими в разі подання еквіваленту?
Відповідь: Доброго дня.
Всі основні характеристики контролера наведені Замовником в Таблиці відповідності та Технічному завданні. Інтерфейси та протоколи запропонованих учасником контролерів, в тому числі еквівалентів визначеним Замовником, повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам таблиці відповідності.
Вимоги до організації розмежування доступу через пішохідні прохідні
Дата подання: 23 липня 2021 14:08
Дата відповіді: 26 липня 2021 15:12
В п.4.1.2. Замовник вказав "На кожен турнікет необхідно передбачити встановлення АРМ охоронця з виводом на монітор інформації о користувачах СКУД". Що саме мається на увазі? Встановлення на кожному турнікеті неттопа? Чи встановлення декількох неттопів на посту охоронця, кожний з яких відповідає на окремий прохід?
Відповідь: Один турнікет – один АРМ Охорони (неттоп), на моніторі якого буде відображена наступна інформація: фото співробітника з БД СКУД, ФІО, посада, напрямок проходу (вхід чи вихід, в’їзд чи виїзд) та інше.
Вимоги до proximity карт доступу та витратні матеріали для друку
Дата подання: 23 липня 2021 14:14
Дата відповіді: 26 липня 2021 15:16
Замовник вказав у п.5.4. "Ідентифікація користувача в СКУД повинна проводитися за допомогою безконтактних радіочастотних картках Mifare (стандарту ISO 14443 Type A з оригінальними чипами від NXP Semiconductors MF1 IC S50/v1, розміром: 85,4 х 54,0 х 0,8 мм) з унікальним ідентифікаційним кодом." Чи обізниний Замовник з тим, що наразі "унікальний ідентифікаційний номер" у цих карток легко підробляється та клонується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Технічні вимоги до предмета закупівлі сформовані Замовником на підставі його потреб. Замовник обрав тип карток із співвідношення ціна-якість з використанням оригінальних чипів NXP Semiconductors. Вимоги до карток наведені в технічному завданні.
поставка ЗІП.
Дата подання: 26 липня 2021 14:49
Дата відповіді: 28 липня 2021 10:27
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тексті конкурсної документації зазначено необхідність поставки ЗІП комплекту обладнання СКУД. Вказано, що це має статися у Етапу №4, наведено орієнтовний перелік. Але КОНКУРСНО-ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ не містить Етапу №4. Це помилково? Чи потрібно ЗІП та його варість враховувати при підготовці пропозиції? Надайте будь ласка інформацію щодо ЗІП, та порядку його закупівлі та передачі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В конкурсну документацію внесені відповідні зміни. Дякуємо за уважність.
ПП СКУД
Дата подання: 26 липня 2021 16:10
Дата відповіді: 27 липня 2021 11:58
В розділі 12. Вимоги до впровадження СКУД, Технічного завдання, вказано, що програмне забезпечення (ПЗ) потрібно враховувати у вартості впровадження Етапів №1 - №3, таким чином, щоб була забезпечена можливість впровадження кожного з етапів в незалежності один від одного: “ Постачальник визначає вартість кожного етапу, яка формується з вартості Обладнання СКУД, ПЗ та Послуг необхідного для реалізації такого етапу”. Проте форма подання Конкурсно-цінової пропозиції суперечить вищевказаній вимозі. В переліку етапів відсутня вимога включати ПЗ на кожен етап, натомість необхідно виділити вартість програмної продукції окремим розділом: “ ПП ** (з урахуванням монтажу (установкою) та пусконалагоджування)” Прохання дати роз’яснення, як правильно подавати вартість ПЗ/ПП в конкурсно-ціновій пропозиції: окремим розділом, або враховувати частини ПЗ/ПП в кожному з етапів впровадження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Згідно з умовами проекту Договору та Технічного завдання поставка всієї програмної продукції буде виконуватися на Етапі №1. Оскількі програмна продукція не оподатковується податком на додану вартість згідно з пунктом 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, вартість ПП в Конкурсно-ціновій пропозиції виділена окремим блоком.
Вимоги до контролерів - уточнення
Дата подання: 28 липня 2021 13:58
Дата відповіді: 30 липня 2021 08:59
Шановний Замовнику, прошу надати більш розгорнуту відповідь, а саме: в "п.5.1. Вимоги до контролерів" сказано, що контролери повинні "мати Unibus інтерфейс для підключення модулів розширення;" Оскільки саме ця назва (Unibus) з відповідним протоколом на даний час використовується ТІЛЬКИ одним виробником - компанією Inner Range, чи наполягає Замовник, при розгяді аналогічних пропозицій, на наявності саме такої шини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Всі основні характеристики контролера наведені Замовником в Таблиці відповідності та Технічному завданні. Інтерфейси та протоколи запропонованих учасником контролерів, в тому числі еквівалентів визначеним Замовником, повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам таблиці відповідності. Інтерфейс Unibus дозволяє зручно та ефективно масштабувати систему, оптимальніше в нашому випадку ніж по стандартній шині 485.
Також слід зазначити, що інтерфейс Unibus побудований на стандартизованному протоколі CANBus, який має аналоги у інших виробників СКД під різними назвами. Учасники можуть використовувати такі аналоги у своїх пропозиціях.
Також хочемо зазначити, що компанія InnerRange має велику кіліькість партнерів в Україні, учасники можуть не шукати аналоги, а запропонувати рішення від Inner Range.
Шафа підлогова Evoline 19”42U 600X1000 мм
Дата подання: 29 липня 2021 11:54
Дата відповіді: 29 липня 2021 14:25
Добрий день! Наскільки для Замовника є критичними параметри шафи Evoline - перфорація 63% (S і D)? У доступному каталозі виробника модель серії Evoline з таким параметром відсутня, з таким параметром є серія CloudMax. Чи є прийнятною для Замовника перфорація 66%?
Відповідь: Доброго дня.
Перфорація 66% не є критичним параметром та прийнятна для Замовника.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ, Код ЄДРПОУ:40681594
Дата подання: 29 липня 2021 11:41
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін в технічне завдання
Шановний Замовнику.
Наша Компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі UA-2021-07-13-007679-c, уважно ознайомилася з технічним завданням (додаток 3 конкурсної документації) та виявила ряд вимог, що носять дискримінаційний характер.
Так у Вимогах до контролерів (п. 5.1.) зазначено, що контролери повинні "мати Unibus інтерфейс для підключення модулів розширення;"
Оскільки саме ця назва (Unibus) з відповідним протоколом на даний час використовується ТІЛЬКИ одним виробником - компанією Inner Range, то саме ця вимога виключає можливість подання аналогічних (еквівалентних) пропозицій.
Наведене вище свідчить про дискримінацію учасників та про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: - частини 1 статті 3 Закону, а саме – закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників; - частини 4 статті 5 Закону, а саме – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників - частини 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо переглянути технічні вимоги, щодо закупівлі Обладнання Системи контролю та управління доступом, програмної продукції та надання послуг з внесенням відповідних змін в технічне завдання (додаток 3 конкурсної документації) для створення конкурентних умов для всіх учасників ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2021 11:05
Доброго дня.
Інформація щодо контролерів надавалась Замовником у відповідях на запитання до закупівлі.
Всі основні характеристики контролера наведені Замовником в Таблиці відповідності та Технічному завданні. Інтерфейси та протоколи запропонованих учасником контролерів, в тому числі еквівалентів визначеним Замовником, повинні відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам таблиці відповідності. Інтерфейс Unibus дозволяє зручно та ефективно масштабувати систему, оптимальніше в нашому випадку ніж по стандартній шині 485. Також слід зазначити, що інтерфейс Unibus побудований на стандартизованному протоколі CANBus, який має аналоги у інших виробників СКД під різними назвами. Учасники можуть використовувати такі аналоги у своїх пропозиціях. Також хочемо зазначити, що компанія Inner Range має велику кіліькість партнерів в Україні, учасники можуть не шукати аналоги, а запропонувати рішення від Inner Range. Технічне завдання не містить дискримінаційних вимог, що обмежують потенційних учасників у технічних рішеннях щодо конфігурації системи.
Також прошу звернути увагу, що Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Зазначена інформація міститься в конкурсній документації на закупівлю.

Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 30 липня 2021 10:43
Внесення змін до конкурсної документації.
У відповідності до прийнятих Національним органом стандартизації України (МЄРТУ) ряду національних стандартів щодо Систем охоронного призначення і зокрема серії національних стандартів ДСТУ EN 60839 введено термін «Системи контролювання доступу», скорочено СКД. Терміну «Система контроля та управління доступом, скорочено (СКУД)» не відповідає нормативним вимогам національних стандартів України (терміни і визначення) і є застарілим.
Прошу внести зміни в Конкурсну документацію та замінити терміни «Система контроля та управління доступом (СКУД)» на терміни «Системи контролювання доступу (СКД)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2021 13:20
Доброго дня.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" (далі – Підприємство) уважно розглянуло Вашу вимогу про усунення порушень UA-2021-07-13-007679-c.b2 та повідомляє наступне.
Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Проте, з метою відкритості та прозорості проведення закупівель, максимальної економії, ефективності та пропорційності, усі договори Підприємства укладаються з переможцями конкурсів, які визначаються за результатами аукціонів. Для проведення аукціонів, Підприємством проводиться відбір постачальників товарів, надавачів послуг через електронну систему закупівель.
В тендерній документації, а так само і в «Оголошенні про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-07-13-007679-c» зазначена необхідна інформація про предмет закупівлі, зокрема:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Зазначена інформація встановлює вимоги до предмету закупівлі та допомагає його ідентифікувати та визначити з загального переліку. Крім того, «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Обладнання та матеріалів Системи контролю та управління доступом, програмних продуктів, ЗІП та надання Послуг», що є частиною Тендерної документації та проекту Договору, визначає якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В свою чергу, терміни «Системи контролювання доступу» (СКД) та «Система контроля та управління доступом, скорочено» (СКУД) є збірним поняттям, та надають короткий опис предмету закупівлі, і не впливають на його суть та інші критерії.
Конкурсна документація складена з дотриманням діючого законодавства.
З зазначеного вбачається, що використання таких термінів як СКД та СКУД не тягне за собою недійсність договору про закупівлю та не є підставою для скасування спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-07-13-007679-c. Отже, внесення запропонованих змін до Конкурсної документації є недоцільним.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 30 липня 2021 10:49
Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до конкурсної документації
У відповідності до підпункту 4 Додатку №6 (Методика визначення кваліфікаційних критерій конкурсної документації у випадках закупівлі Складного технологічного обладнання) Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р., Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та у «випадку виконання спеціалізованих робіт, які потребують наявності у працівника посвідчень, сертифікатів, допусків, ліцензій тощо (наприклад діяльність в сфері архітектури, землевпорядних робіт та ін.) необхідно вказати вимогу про подання підтверджувальних документів, щодо наявності у таких працівників права виконувати вказані роботи». У відповідності до роз’яснень, данні критерії «застосовуються у випадку, якщо закуповуються роботи або послуги, що мають виконуватися кваліфікованим персоналом, або умови постачання товару передбачають введення товару в експлуатацію, здійснення пусконалагоджувальних робіт, навчання персоналу».
При цьому в Додатку № 2 Конкурсної документації «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» не мається чіткої вимоги по документам що підтверджують кваліфікацію працівників Виконавця окрім вимоги надання «скан-копії діючих сертифікатів зазначених працівників від виробника обладнання».
У відповідності до нормативних документів - Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» роботи з монтажу та пусконалагоджувальні роботи «Систем контролювання доступом» можуть виконувати працівники, що мають робітничу професію «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» з набутою кваліфікацією не нижче 6го розряду.
У відповідності до вищенаведеного, вимог Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Постанови КМУ від 22.07.2015 р. № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них», Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» Замовнику необхідно внести відповідні зміни в Додаток 2 Конкурсної документації, а саме:
В пункт 3 (Додатку 2) додати вимогу – надати копії Посвідчень Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 6-го розряду, що виданий учбовим закладом професійного навчання чи підвищення кваліфікації і які відповідають вимогам Постанові КМУ від 22.07.2015 р. № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них», дійсного на дату подання документів і завірені печаткою та підписом керівника учасника конкурсу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2021 13:17
Доброго дня.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" (далі – Підприємство) уважно розглянуло Вашу вимогу про усунення порушень UA-2021-07-13-007679-c.b2 та повідомляє наступне.
Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Проте, з метою відкритості та прозорості проведення закупівель, максимальної економії, ефективності та пропорційності, усі договори Підприємства укладаються з переможцями конкурсів, які визначаються за результатами аукціонів. Для проведення аукціонів, Підприємством проводиться відбір постачальників товарів, надавачів послуг через електронну систему закупівель.
В тендерній документації, а так само і в «Оголошенні про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-07-13-007679-c» зазначена необхідна інформація про предмет закупівлі, зокрема:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони.
Зазначена інформація встановлює вимоги до предмету закупівлі та допомагає його ідентифікувати та визначити з загального переліку. Крім того, «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Обладнання та матеріалів Системи контролю та управління доступом, програмних продуктів, ЗІП та надання Послуг», що є частиною Тендерної документації та проекту Договору, визначає якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В свою чергу, терміни «Системи контролювання доступу» (СКД) та «Система контроля та управління доступом, скорочено» (СКУД) є збірним поняттям, та надають короткий опис предмету закупівлі, і не впливають на його суть та інші критерії.
Конкурсна документація складена з дотриманням діючого законодавства.
З зазначеного вбачається, що використання таких термінів як СКД та СКУД не тягне за собою недійсність договору про закупівлю та не є підставою для скасування спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-07-13-007679-c. Отже, внесення запропонованих змін до Конкурсної документації є недоцільним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 02 серпня 2021 20:04
Внесення змін до конкурсної документації
У відповідності до п. 10.7. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р., Замовник має оприлюднити додаткову інформацію - плани, креслення, предмета Закупівлі.
Наголошуємо, що у відповідності до умов Конкурсної документації Замовник проводить процедуру закупівель будівельних робіт з монтажу систем контролювання доступом. У відповідності до містобудівного Законодавства (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», Постанови Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» та інш.) та ДБН А2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Замовник для проведення даних робіт повинен мати вже готову Робочу (проектну) документацію необхідних для виконання даних монтажних (будівельних) робіт.
Сам Додаток 3 Конкурсної документації за змістом і суттю є «Техніко-економічним обґрунтуванням (ТЕО), техніко-економічним розрахунком» що також регламентовані вимогами ДБН А2.2-3-2014.
Звертаємо увагу що у відповідність до ДБН А.2.2-3-2014 "Склад, та зміст проектної документації на будівництво" в Робочій проектній документації повинні міститися розділи - Специфікації обладнання, виробів і матеріалів, Сертифікати відповідності на обладнання і навіть розрахункова кошторисна документація, що значно спрошує проведення конкурсу.
У відповідності до вимог вищенаведених вимого будівельного законодавства, частини 2, пункту 10.7, Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р., просимо внести до Конкурсної документації окремий розділ з розробки проекту (робочої документації) та застосувати процедуру передтендерні консультації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2021 13:35
Доброго дня.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ" (далі – Підприємство) уважно розглянуло Ваші вимоги про усунення порушень UA-2021-07-13-007679-c.b4 та UA-2021-07-13-007679-c.a3 (відповідь на вимогу UA-2021-07-13-007679-c.a3 у відповідному розділі розміщена помилково та надається нижче у цьому розділі) та повідомляє наступне.
Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» . Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
У відповідності до умов Конкурсної документації Підприємство проводить процедуру закупівлі Обладнання та матеріалів Системи контролю та управління доступом, програмних продуктів, ЗІП та надання Послуг з монтажу та пусконалагоджування обладнання. Підприємство не проводить и не має намірів проводити процедуру закупівлі будівельних робіт, а сам предмет закупівлі згідно вимог ДБН А2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не має ознак об’єкту будівництва, у зв'язку з чим посилання на необхідність виконання розробки проекту (робочої документації), відповідно до містобудівного Законодавства (Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про архітектурну діяльність», Постанови Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» та інш.) не є необхідними та обґрунтованими.
Щодо вимоги UA-2021-07-13-007679-c.a3, Конкурсна документація містить «Перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть застосуватись до Учасника», які повністю відповідає вимогам підпункту 4 Додатку №6 (Методика визначення кваліфікаційних критерій конкурсної документації у випадках закупівлі Складного технологічного обладнання) Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р.
Так, Учасник має відповідати кваліфікаційним критеріям, зокрема, мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання своїх зобов’язань. Учасник самостійно визначає кількість та перелік осіб (працівників), яких він вважає за необхідне долучити до виконання своїх зобов’язань та окремих видів робіт, які мають бути спеціалістами в цій галузі та мати відповідний досвід виконання саме таких робіт.
Слушно зазначено у зауваженні, що окремі зобов’язання з монтажу та пусконалагоджування СКУД можуть виконувати працівники, що мають робітничу професію «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» з набутою кваліфікацією не нижче 6го розряду. Але, з наведеного вбачається, що такі особи лише можуть виконувати такі дії, а не визначено, що виключно такі особи мають їх здійснювати.
З метою отримання бажаного результату Замовник встановлює певні вимоги, а саме, наявність у Учасника мінімальної кількості спеціалістів не менше 5 осіб, з них не менше 2 осіб з інженерною освітою, що пройшли навчання та мають право встановлення, налаштування та подальшого обслуговування обладнання. Такі спеціалісти Учасника повинні мати відповідні дипломи і сертифікати, що підтверджують їх фах та досвід в сфері налаштування та обслуговування обладнання, що закуповується.
Такі особи, на підтвердження їх фаху (освіти) та досвіду роботи, повинні мати відповідні документи, зокрема, дипломи про освіту, скан-копії діючих сертифікатів, що надають право налаштування та подальшого обслуговування Обладнання.
Таким чином, Замовник в Конкурсній документації зазначив основні вимоги до Учасника – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання аналогічних зобов’язань, а так само зазначив мінімальний та обов’язковий перелік документів, які підтверджують фах (освіту) та досвід роботи таких працівників.
В разі необхідності залучення Учасником окремих працівників (спеціалістів) для виконання окремих видів робіт він не обмежений у праві залучення таких осіб з наданням підтверджуючих документів їх фаху (освіти) та досвіду виконання саме цих робіт, проте він має долучити до виконання своїх зобов’язань не менше 5 осіб, з них не менше 2 осіб з інженерною освітою, що пройшли навчання та мають право встановлення, налаштування та подальшого обслуговування обладнання, які обов’язково повинні мати відповідні дипломи і сертифікати, що підтверджують їх фах та досвід в сфері налаштування та обслуговування обладнання, що закуповується.
Враховуючи зазначене, відсутня необхідність доповнення Конкурсної документації додатковими вимогами (уточненнями) про надання копії Посвідчень Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 6-го розряду.
Конкурсна документація складена з дотриманням діючого законодавства.
З зазначеного вбачається, що відсутність у Конкурсній документації вимоги про надання копії Посвідчень Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 6-го розряду не є підставою для скасування спрощеної/допорогової закупівлі UA-2021-07-13-007679-c.a3. Отже, внесення запропонованих змін до Конкурсної документації є недоцільним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 02 серпня 2021 20:07
Надання інформації або перенесення дати проведення конкурсу
п. 9.3. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р. регламентовано, що Замовник зобов’язаний провести процедуру Передтендерних консультацій в разі Закупівель робіт, послуг та складного технологічного обладнання, вартість якого перевищує 1 млн грн включаючи ПДВ. .
У відповідності до умов конкурсної документації щодо предмету закупівлі «Система контроля та управління доступом (СКУД)» та п. 9.3. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р., прошу оприлюднити матеріали і документи щодо проведення Передтендерних консультацій у відповідність до Розділу 9 Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р.
В разі не проведення даних заходів, прошу відтермінувати проведення процедури даної конкурсної закупівлі та провести Передтендерну консультацію і долучити до її процедури фахівців нашої організації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2021 13:14
Доброго дня.
Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Закупівля також регламентується Порядком закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром». Згідно з п. 9,3 Наказу ДК «Укроборонпром» №76 від 25.02.21р. проведення передтендерних консультацій обов’язкове при закупівлі, зокрема, складного технологічного обладнання, вартість якого перевищує 1 млн грн включаючи ПДВ. Разом з тим, відповідно до п.1.21 Наказу складне технологічне обладнання – це категорії товарів, визначені розділами 42 “Промислова техніка”, 43 “Гірничодобувне та будівельне обладнання” та 38 “Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)” Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Система контролю та управління доступом, що є предметом закупівлі, віднесена до коду 35120000-1 ДК 021:2015 - Системи та пристрої нагляду та охорони, та не є складним технологічним обладнанням. Передтендерні консультації при проведенні процедури закупівлі системи контролю та управління доступом не є обов’язковими. Замовник не вважає за доцільне відтермінування проведення процедури даної допорогової закупівлі. Також прошу звернути увагу, що умовами конкурсної документації та внутрішніми нормативними документами не передбачено оприлюднення будь-яких документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі, крім визначених п.10.6, 10.7 Наказу ДК «Укроборонпром» №76 від 25.02.21р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 03 серпня 2021 22:35
Надати пояснення та внесення змін до конкурсної документації
Пунктом 10.12. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р. зазначено, що у випадку, якщо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, джерело його походження або виробника належно обґрунтовано, але існує можливість застосування товару, характеристики якого в повній мірі відповідають характеристикам визначеної продукції, специфікація повинна містити вираз “або еквівалент” та/або “або аналог”.
В Додаток № 1 до Додатку № 3 Конкурсної документації (Технічне завдання) майже до всього переліку обладнання СКД застосовується визначення “або еквівалент” та приведені «Технічні характеристики Обладнання СКУД, що вимагаються Замовником».
Так зазначено:
1. «Контролер доступу INTG 996035PCB&K, або еквівалент» та його характеристика «Розміри (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 200 X 200 X 45».
2. «Мережевий контролер двох дверей INTG 996012PCBK, або еквівалент» та його характеристика «Розміри (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 200 X 94 X 45».
3. «Корпус INTG 995201PEEU3), або еквівалент» та його характеристики «Розмірив вбудованого блоку живлення (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 460 X 358 X 85» та «Розміри (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 460 X 358 X 85».
4. «X-Large Integrity Powered Enclosure - Збільшений низькопрофільний металевий корпус із вбудованим джерелом живлення 3А INTG 995203PEEU3 або еквівалент» та його характеристики «Розмірив вбудованого блоку живлення (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 460 X 358 X 85» та «Розміри (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 720 X 358 X 85».
5. «Термінал для керування системою Integriti INTG 995400, або еквівалент» та його характеристики «Розміри (Висота Х Ширина Х Глибина, мм) не більше: 152 X 90 X 18».
У відповідності до визначення пункту 10.12. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р. та вищенаведеного прошу надати інформацію щодо наявності аналогічного (еквівалент) вказаного обладнання (товару) СКД, вказані характеристики (розміри) якого в повній мірі відповідають характеристикам (розмірам) визначеної продукції. В разі відсутності інформації щодо наявності аналогічної продукції просимо прибрати дані характеристики (розміри) з Додатку № 1 до Додатку № 3 Конкурсної документації (Технічне завдання), так як дана вимога Конкурсної документації явно містить вимогу, що обмежує конкуренцію та спричиняє дискримінацію Учасників та пропонованої продукції (п. 10.13. Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2021 12:49
Доброго дня.
Підприємство не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Закупівля також регламентується Порядком закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром». Пунктом 10.12 Наказу ДП «Укроборонпрому» №76 від 25.02.21р. зазначено, що у випадку, якщо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, джерело його походження або виробника належно обґрунтовано, але існує можливість застосування товару, характеристики якого в повній мірі відповідають характеристикам визначеної продукції, специфікація повинна містити вираз “або еквівалент” та/або “або аналог”. Відповідно до вимог Наказу Технічне завдання на закупівлю Обладнання та матеріалів Системи контролю та управління доступом, програмних продуктів, ЗІП та надання Послуг (Додаток 3 Конкурсної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») містить вираз «або еквівалент» у частині обладнання з зазначенням конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, джерела його походження або виробника. Прошу звернути увагу, що жодним нормативним документом, якими керується Замовник при проведенні процедур закупівель, не передбачені зобов’язання Замовника щодо пошуку та підбору таких еквівалентів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ, Код ЄДРПОУ:40681594
Дата подання: 06 вересня 2021 18:32
Вимога/Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель “ProZorro”, Замовником, а саме: Державним підприємством «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» було оголошено процедуру спрощеної/допорогової закупівлі (Iдентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-007679-с щодо предмету закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Системи контроля та управління доступом (СКУД)).
Відповідно до реєстру розкриття пропозицій у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
2. ТОВ Спейс Ай Ті

Найбільш економічно вигідну пропозицію у конкурсі (аукціоні) на вищезазначену закупівлю надано ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ».
За результатами оцінки пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ», Замовник рішенням відповідальної особи від 02.09.2021 року № 2/25873 відхилив цю пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Конкурсної документації та дискваліфікував Учасника (ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ»).

У зв’язку з цим ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» повідомляє про порушення її прав та інтересів і висловлює свою категоричну незгоду з вищезазначеним рішенням відповідальної особи, де з посиланням на висновок ініціатора закупівлі зазначено, що: “пропозиція учасника з урахуванням внесених змін не відповідає умовам конкурсної документації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.”.

Так, зокрема, в рішенні відповідальної особи (розділ 5) зазначено, що:

1. “Наявний функціонал програмного забезпечення, який пропонується учасником та описаний в Технічному завданні учасника, не допускає інтеграції (не дає можливості інтегрування / не дозволяє інтегрувати) з діючими на Підприємстві апаратно-програмними засобами СВН Evidence Network. Відсутність інтеграції між діючим апаратно-програмними засобами СВН Evidence Network та нововстановленим програмним забезпеченням призведе до необхідності доопрацювання та переналаштування усього апаратно - програмного комплексу, що, в свою чергу, потребує додаткового фінансування. Крім того, переналаштування усього апаратно - програмного комплексу призведе до ризику відсутності кінцевої інтеграції та, відповідно, ставить під загрозу тимчасової відсутності функціонування системи контролю та управління доступом в цілому.
Також під час розгляду програмного комплексу ГАЛО встановлені суттєві недоліки функціонування та не відповідності вимогам технічного завдання Замовника, а саме: в наявному функціоналі ПЗ ГАЛО, який пропонується учасником, відсутні функціональні можливості, які були обов’язковими умовами Технічного завдання СКУД, а саме:
• Можливість інтеграції, яка встановлена та функціонує у замовника, наразі такої інтеграції ПЗ ГАЛО не має;
• Наявність інструментарію API для можливості проведення інтеграції зі сторонніми системами, наразі такого функціоналу в ПЗ ГАЛО не має, а він необхідний, так як за допомогою АPI необхідно організувати інтеграцію СКУД з КІС «IT-Підприємство (п. 4.2.3. Вимоги до інтеграції СКУД з KIC Технічного завдання), що є однією з ключових вимог до системи СКУД. Виконання цього пункту є обов’язковим для Учасників;
• Наявність функціоналу охоронної сигналізації з можливістю створення локального охоронного пульта централізованого спостереження (ПЦС) у цілях моніторингу охоронної сигналізації з візуалізацією та циклами обробки тривоги, наразі такий функціонал в ПЗ ГАЛО відсутній.
• Наявність інтеграції з MS Active Directory, з забезпеченням функціоналу інтеграції згідно п.4.2.1. Організація інтеграції з Microsoft Active Directory Технічного Завдання, наразі такого функціоналу ПЗ ГАЛО не має;
• Наявність функціоналу, що дозволяє організувати вибірковий огляд співробітників шляхом блокування доступу групі користувачів СКУД за вибірковим алгоритмом (п.4.1.2. Вимоги до організації розмежування доступу через пішохідні прохідні), наразі такого функціоналу ПЗ ГАЛО не має;
• Можливість гнучко налаштовувати формат видачі звітів, з можливістю створення графіків, таблиць, фільтрів звітної інформації, тощо. Наразі в ПЗ ГАЛО є можливість використовувати тільки попередньо налаштовані фільтри та формати звітів виробника ПЗ, що не відповідає вимогам Технічного Завдання;
• Можливість роботи з растровими картами, Можливість проводити протоколювання дій Операторів та Адміністраторів Системи, протоколювання зміни налаштувань системи з можливістю повернення Системи в один із проміжних станів або початковий стан по конкретній мітці (дата, час, оператор, елемент системи), Можливість проведення подвійної автентифікації користувачів, тощо. ”.

З приводу наведеного вище (розділ 5, п. 1) ми наголошуємо, що все це не відповідає дійсності, а саме:

 Встановлення нового ПЗ СКУД призведе тільки до налагодження зв’язку між існуючим ПЗ СВН Evidence Network та нововстановленим ПЗ СКУД, при чому неважливо яким. Тому наступне твердження про необхідність «доопрацювання та переналаштування усього апаратно - програмного комплексу» є, м’яко кажучи, перебільшенням.
Стосовно всього іншого:
 Можливість інтеграції ПЗ ГАЛО – відповідь: «Є така можливість»;
 Інструментарій API – відповідь: «Є такий інструментарій», готові надати після підписання NDI;
 Функціонал охоронної сигналізації – відповідь: «Є такий функціонал», як апаратно на самому контролері ASP-4 є 16 вільно програмуємих входів, так і з використанням модулів розширення. Також наразі в ПЗ ГАЛО є інтеграція з панелями охоронної сигналізації Satel Integra 64\128, про це ми також наголошували;
 Інтеграція з MS Active Directory – відповідь: «Є за замовчуванням»;
 Наявність вибіркового контролю працівників – відповідь: «Є такий функціонал»;
 Функціонал гнучкої видачі звітів – відповідь: «Є за замовчуванням»;
 «Можливість роботи з растровими картами, Можливість проводити протоколювання дій Операторів та Адміністраторів Системи, протоколювання зміни налаштувань системи з можливістю повернення Системи в один із проміжних станів або початковий стан по конкретній мітці (дата, час, оператор, елемент системи), Можливість проведення подвійної автентифікації користувачів, тощо.» - відповідь: «Є такий функціонал».

2. “Аналіз оновленої версії Таблиці відповідності, після усунення Учасником встановлених невідповідностей технічних характеристик запропонованого Обладнання СКУД, ПЗ показує що встановлені невідповідності не виправлені в повному обсязі, а саме: залишились посилання на інтернет – магазини, що суперечить вимогам конкурсної документації.
Наприклад: п. 14 АРМ Охорони має посилання https://hard.rozetka.com.ua/computers/c80095/obem-ssd=120-gb;21414=4650;70553=286370/; п.15 АРМ Адміністратора має посилання https://artline.ua/catalog/kompyuteryartline/tip=kompyuter/seriya-protsessora=intelcore-i5; тощо.
Така інформація не може вважатися достовірною інформацію від Виробника та прийматись до перевірки. ”.

З приводу цього твердження (розділ 5, п.2) цитуємо слова самої «Розетки» - «Тому сьогодні ми не тільки найбільший онлайн-ритейлер, а ще й майданчик для продавців.» https://rozetka.com.ua/ua/pages/about/
Тобто ця платформа надає змогу продавцям (в тому числі і виробникам) напряму контактувати з покупцями. На кожній сторінці товару є посилання на конкретного продавця (виробника, постачальника, тощо)

3. Для спростування «невідповідностей», зазначених в п.п. 3 та 4 (розділ 5), додається лист від виробника – компанії APOLLO Security, з наведенням конкретних можливостей продукції, які доводять, що зауваження Замовника нікчемні.

Окремо хочеться сказати про інтерфейс Unibus та твердження Замовника, що він є варіантом CANBus. За посиланням https://en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus можна побачити сфери діяльності, де застосовується даний протокол. Систем контролю доступу серед них немає.


Навіть більше - розробник даного протоколу компанія Robert Bosch GmbH, для своєї продукції СКУД https://www.boschsecurity.com/ru/ru/solutions/access-control-systems/ використовує тільки Ethernet, RS-485 та Wiegand.

Таким чином, зі всього вищенаведеного, та з огляду на відповіді, надані Замовником на питання, вимоги/скарги в період уточнень, можна зробити однозначний висновок, що Замовник:
 не готовий розглядати альтернативні рішення;
 не зацікавлений в чесній процедурі проведення Тендеру
 є заангажованим;
 порушив та продовжує порушувати вимоги «Порядку закупівель підприємствами Державного концерну “Укроборонпром”», затвердженого наказом Концерну від 25.02.2021 р. № 76.

Зазначені дії Замовника при наявності такої кількості очевидних порушень прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
А, зокрема, це є і основною причиною невиконання завдання, що стоїть перед підприємствами Концерну, щодо забезпечення ефективності закупівель шляхом максимальної конкуренції, відкритості та рівних умов гри для всіх учасників.

Виходячи з вищевикладеного, вважаючи рішення відповідальної особи від 02.09.2021 року № 2/25873 необгрунтованим та прийнятим з порушеннями вимог Порядку закупівель підприємствами Державного концерну “Укроборонпром”, затвердженого наказом Концерну від 25.02.2021 р. № 76, вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, на які посилається сам Замовник,


ПРОШУ:

1. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ», як такої, що не відповідає вимогам Конкурсної документації та дискваліфікації Учасника.
2. Визнати ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ», переможцем процедури закупівлі UA-2021-07-13-007679-с, оскільки наша пропозиція має найнижчу ціну та відповідає всім вимогам Конкурсної документації.
3. Розглянути цю вимогу/скаргу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2021 13:54
Уважно розглянувши вимогу UA-2021-07-13-007679-c.a7, подану ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» в рамках проведення закупівлі UA-2021-07-13-007679-c, ДК 021:2015 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (система контроля та управління доступом (СКУД)), повідомляємо наступне.
Щодо пункту 1:
1.1. Інтеграція ПЗ GALO з існуючою СВН Evidence Network не можлива, що, зокрема, підтверджено самим учасником;
1.2. Учасником документально не підтверджено наявність в ПЗ GALO іншого функціоналу згідно вимог таблиці відповідності. Крім того в наданому на розгляд документі "Руководство пользователя GALO" немає опису необхідного функціоналу. А аналіз функціональних можливостей ПЗ на офіційних ресурсах розробника ПЗ GALO також підтверджує відсутність необхідного функціоналу.
Щодо пункту 2:
2.1. Учасником не виконано вимоги Конкурсної документації, в яких чітко вказана необхідність надавати посилання на веб – сторінки виробників обладнання у разі подання еквіваленту;
2.2. Сайт "Розетка" не несе відповідальності за точність та повноту матеріалів розміщених на своєму сайті (посилання https://rozetka.com.ua/ua/pages/terms/, розділ «Відмова від відповідальності»), тому інформація щодо еквівалентних пропозицій не може вважатися достовірною та достатньою для аналізу.
Щодо пункту 3:
3.1. Учасником не виконано вимоги Конкурсної документації в частині наявності інтерфейсу Unibus. Згідно обговорення конкурсної документації під час процедури закупівлі на етапі «період уточнень», Замовник надав чітку відповідь щодо аналогу інтерфейсу UniBus, визначивши цей функціонал суттєвим та обов’язковим.
3.2. Щодо відповіді виробника відносно технічних можливостей контролерів ASP-4, учасник робить спробу спотворення інформації. В таблиці відповідності сформовані вимоги до контролеру, а саме: можливість взаємодії (шляхом безпосереднього під'єднання до інтерфейсних роз'ємів не менше ніж 250 модулів розширення та зчитувачів з можливістю обслуговувати не менше ніж 240 дверей). Аналіз офіційної технічної інформації виробника на контролер ASP-4 вказує, що можливості саме контролера ASP-4 значно менші – до одного контролеру можна під'єднати 64 модулі розширення, з них 16 зчитувачів (вимагається 250). Наведені Учасником у вимозі до Замовника цифри отримуються шляхом множення на 32 (робота 32 контролерів ASP-4 в кластерному режимі), але це не є виконанням вимоги Технічного завдання, так як Технічне завдання містить вимоги саме до можливостей одного контролеру, у випадку Учасника це ASP-4. Крім того, в документах виробника є чітка вказівка на те, що навіть в кластерному режимі контролери ASP-4 підтримують можливість працювати з 128 дверима (вимагається 240 і не на 32 контролери, а на один!). Тому враховуючи вищевказане не має підстав вважати контролер ASP-4 таким, що виконує вимоги ТЗ в якості аналогу.
Також слід наголосити, що Учасник мав інші невідповідності, що не усунуті:
• відсутність інтерфейсного роз’єму контролера WatchDog;
• зчитувачі HID Signo 20 не підтримують зазначені в Таблиці відповідності формати RFID карт: Mifare®Hi-Memory, Mifare®Ultralight, Mifare® Plus SL1 і SL3. Також відсутня підтримка інтерфейсу Тouch Memory, та підтримка розрядності інтерфейсу Wiegand 42,58 біти, Wiegand auto;
• відсутність авторизаційних листів від Виробника;
• відсутня можливість сигналізації розряду АКБ тощо.
З урахування викладеного конкурсна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» містить низку технічних зауважень, що взагалі не підлягають усуненню (невідповідність необхідних функціональних можливостей ПЗ, невідповідність необхідних технічних характеристик контролерів, зчитувачів, блоків живлення, тощо), та є такою, що не відповідає вимогам Конкурсної документації.
Підстави для скасування рішення щодо відхилення пропозиції Учасника та його дискваліфікації відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-07-13-007679-c.a8
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ, Код ЄДРПОУ:40681594
Дата подання: 24 вересня 2021 16:35
Вимога/скарга щодо порушення прав та інтересів, незгоди з рішеннями відповідальної особи Замовника від 02.09.2021 р. та 22.09.2021 р..
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель “ProZorro”, Замовником, а саме: Державним підприємством «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» було оголошено процедуру спрощеної/допорогової закупівлі (Iдентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-007679-с щодо предмету закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Системи контроля та управління доступом (СКУД)).
Відповідно до реєстру розкриття пропозицій у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
2. ТОВ Спейс Ай Ті
Найбільш економічно вигідну пропозицію у конкурсі (аукціоні) на вищезазначену закупівлю надано ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ».
За результатами оцінки пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» Замовник рішенням відповідальної особи від 02.09.2021 року № 2/25873 відхилив цю пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Конкурсної документації та дискваліфікував Учасника (ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ»).
При цьому, вимогу/скаргу ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» від 06 вересня п.р. № 71 про скасування рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» як такої, що «не відповідає вимогам Конкурсної документації» та дискваліфікації Учасника Замовник залишив без задоволення, повідомивши, що підстави для цього відсутні.
Далі, Замовник рішенням уповноваженої особи від 22.09.2021 року визнав переможцем та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "Спейс Ай Ті".
Детально ознайомившись з конкурсною (тендерною) пропозицією останнього, зазначаємо, що пропозиція учасника ТОВ "Спейс Ай Ті" з урахуванням внесених змін не відповідає умовам конкурсної документації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Так, під час ознайомлення з функціоналом програмного забезпечення версії Corporate INTG 996901C, що пропонується учасником, встановлено суттєві недоліки функціонування та не відповідності вимогам технічного завдання Замовника. Зокрема, в наявному функціоналі вищезазначеного ПЗ, як виявляється, відсутні функціональні можливості, що були обов’язковими умовами Технічного завдання СКУД, а саме: наявність інструментарію API для можливості проведення інтеграції зі сторонніми системами (п. 4.2. Вимоги до інтеграції СКУД зі сторонніми системами).
Наразі, такого функціоналу в ПЗ версії Corporate INTG 996901C не має, а він, як стверджує Замовник, «необхідний, так як за допомогою АPI необхідно організувати інтеграцію СКУД з КІС «IT-Підприємство (п. 4.2.3. Вимоги до інтеграції СКУД з KIC Технічного завдання), що є однією з ключових вимог до системи СКУД. Виконання цього пункту є обов’язковим для Учасників» (див. розділ 5 Рішення відповідальної особи Замовника від 02.09.2021 року № 2/25873 щодо відхилення пропозиції як такої, що не відповідає вимогам Конкурсної документації та дискваліфікації учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ»).
Разом з цим, в процесі ознайомлення та аналізу конкурсної (тендерної) пропозиції ТОВ "Спейс Ай Ті" виявлено, що вона не відповідає вимогам Конкурсної документації.
Так, відповідно до вимог додатку № 1 Конкурсної документації, Учасник мав надати авторизаційний лист/листи, наданий Учаснику Виробником або офіційним представником Виробника запропонованої СКУД (контролери та/або розширювачі, програмне забезпечення керування СКУД), який підтверджує присвоєння партнерського статусу Учасника.
Проте, пропозиція учасника ТОВ "Спейс Ай Ті" не містить авторизаційні лист/листи в повному обсязі, поскільки статус ТОВ «СТА Електроніка», що надало Учаснику авторизаційний лист і позицінує себе як офіційний партнер та ексклюзивний дистриб’ютор всіх продуктів Inner Range в Україні, ніяким чином не підтверджено.
Тут варто нагадати, що Замовник, обгрунтовуючи своє рішення щодо відхилення пропозиції як такої, що не відповідає вимогам Конкурсної документації та дискваліфікації учасника ТОВ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» (див. розділ 5 Рішення відповідальної особи від 02.09.2021 року № 2/25873), стверджував:
“3. Аналіз наданого листа виробника із зазначенням статусу учасника показує що встановлені невідповідності не виправлені, оскільки, Учасник мав надати авторизаційний лист/листи, наданий/-ні Учаснику Виробником або офіційним представництвом Виробника, а не дистриб’юторами, дилерами чи іншими офіційними партнерами.”
Крім цього, як виявилось, в складі конкурсної (тендерної) пропозиції ТОВ "Спейс Ай Ті" не подано через систему електронних закупівель “ProZorro” у довільній формі довідку про відсутність у складі пропозиції обладнання та програмного забезпечення, що походять з Російської Федерації.
Це свідчить про те, що виконання нормативно-правових актів України щодо санкцій на заборону ввезення на територію України товарів, що походять з Російської Федерації, та кваліфікаційних вимог Замовника не забезпечено (Кваліфікаційні вимоги до Учасників, п.7, додаток № 3 Конкурсної документації).
В цій ситуації Замовник, керуючись вимогами нормативних документів, був зобов’язаний відхилити конкурсну пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам конкурсної (тендерної) документації.
Натомість Замовник при розгляді та оцінці конкурсних (тендерних) пропозицій Учасників відверто демонструє застосування “подвійних стандартів”.
Таким чином, зі всього вищенаведеного, та з огляду на відповіді, надані Замовником на питання, вимоги/скарги в період уточнень, а також на формальні відповіді при оскарженні дій Замовника можна зробити однозначний висновок, що Замовник:
 не готовий розглядати альтернативні рішення;
 не зацікавлений в чесній процедурі проведення Тендеру;
 є заангажованим;
 порушив та продовжує системно порушувати вимоги «Порядку закупівель підприємствами Державного концерну “Укроборонпром”», затвердженого наказом Концерну від 25.02.2021 р. № 76.
Зазначені дії Замовника при наявності такої кількості очевидних порушень прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
А, зокрема, це є і основною причиною невиконання завдання, що стоїть перед підприємствами Концерну, щодо забезпечення ефективності закупівель шляхом максимальної конкуренції, відкритості та рівних умов гри для всіх учасників.

У зв’язку з цим ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ» повідомляє про порушення її прав та інтересів і висловлює свою категоричну незгоду з рішеннями відповідальної особи Замовника від 02.09.2021 р. та 22.09.2021 р..
Виходячи з вищевикладеного, вважаючи вищезазначені рішення відповідальної особи Замовника необгрунтованими та прийнятими з порушеннями вимог Порядку закупівель підприємствами Державного концерну “Укроборонпром”, затвердженого наказом Концерну від 25.02.2021 р. № 76, вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, на які посилається сам Замовник,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Спейс Ай Ті» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно в межах правового поля.
2. Розглянути цю вимогу/скаргу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 вересня 2021 14:36
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ 4 938 353,25
UAH
4 884 218,25
UAH
Документи
ТОВ Спейс Ай Ті 5 379 268,90
UAH
4 938 003,70
UAH
Документи

Публічні документи

30 серпня 2021 13:42
Електронний підпис
30 серпня 2021 13:29
Копія техпаспорту
30 серпня 2021 13:24
Копії трудових книжок
30 серпня 2021 13:07
Лист-відповідь
11 серпня 2021 17:55
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:51
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:48
2. Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

29 вересня 2021 11:26
Електронний підпис
21 вересня 2021 15:35
Електронний підпис
20 вересня 2021 12:31
Електронний підпис
17 вересня 2021 11:30
Електронний підпис
14 вересня 2021 17:34
Лист
14 вересня 2021 15:16
Лист Підтверждення2
14 вересня 2021 15:16
Лист Підтверждення
13 вересня 2021 10:33
Лист Підтверждення2
13 вересня 2021 10:33
Лист Підтверждення
03 вересня 2021 17:43
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:04
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:01
1 Кваліфікація ч2.pdf
10 серпня 2021 17:01
1 Кваліфікація ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ

ТОВ Спейс Ай Ті

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
#40681594
Відхилено 4 884 218,25
UAH
02 вересня 2021 15:58
ТОВ Спейс Ай Ті
#37101499
Рішення скасоване 4 938 003,70
UAH
28 вересня 2021 14:36
ТОВ Спейс Ай Ті
#37101499
Переможець 4 938 003,70
UAH
13 жовтня 2021 09:22

Документи

02 вересня 2021 15:58
Лист-вимога.pdf

Документи

Документи

13 жовтня 2021 09:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спейс Ай Ті
#37101499
4 938 003,70
UAH
Документи

Документи

13 жовтня 2021 09:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 6 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 5 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 4 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 3 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 2 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Додаток 1 до договору 10778.pdf укладений
03 травня 2022 10:59
Договір 10778_25873.pdf укладений
03 травня 2022 10:59