Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 35 162 413,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 812,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175812.07 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт та буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 липня 2019 року №641. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати аванс протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту його отримання. Закриття авансу відбувається згідно підписаних Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 за фактично виконані обсяги робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 14:11 |
Тендерна документація.docx | |
13 липня 2021 14:11 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000032 ● 1703404800e447f69176e2460a71d5ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 16:52 |
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-07-13-005808-c
13.07.2021 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (код ЄДРПОУ 42434474)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-19 17:29:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-005808-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону та вимог підпункту 4) пункту 3.5 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника, у разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" тоді, як учасник знаходиться у зведених відомостях Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції (рішення у справі № 467-р від 12.08.2021)?
3. Замовником у проекті договору тендерної документації (файл: Проект договору.docx) зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-22 10:28:05
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 35 162 413,00 грн. разом з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 13 липня 2021 о 14:11. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 13 липня 2021 року о 16:07.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-782/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/
Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону та вимог підпункту 4) пункту 3.5 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника, у разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" тоді, як учасник знаходиться у зведених відомостях Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції (рішення у справі № 467-р від 12.08.2021)?
Закупівля за ідентифікатором UA-2021-07-13-005808-c оголошена 13 липня 2021 о 14:11. Термін подачі тендерних пропозицій – до 29 липня 2021 00:00.
Учасник закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" подав тендерну пропозицію 28 липня 2021 року.
Пунктом 3.5. Розділу 3 тендерної документації передбачено:
Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника, у разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене , вчиненене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Додатком 11 тендерної документації передбачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу.
04 серпня 2021 року Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" (ПРОТОКОЛ №332 ВІД 04 серпня 2021 року), тобто підстав для відмови учаснику НЕ БУЛО.
04 серпня 2021 року Замовником було перевірено інформацію на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, за посиланням - https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-porushnikiv-torgiv-za-2020-2021-rr
Перевірялись зведені відомості від 03.08.2021 року, адже файл з зведеними відомостями від 04.08.2021 року відсутній.
Учасник знаходиться в зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів від 13.08.2021, які містяться на офіційному сайті АМКУ.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
3. Замовником у проекті договору тендерної документації (файл: Проект договору.docx) зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, оскільки:
Умовами пункту 6.2. Розділу 6 Тендерної документації передбачено: Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами договору є ціна (за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі), предмет (найменування, кількість, вимоги до якості товарів (робіт, послуг)) і строк дії договору.»
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Отже, Замовником чітко визначені істотні умови договору. Під основними умовами договору розуміється усі інші умови, що не визначені як істотні. Фактично у законодавстві немає визначення основних/неістотних умов договору. Втім основними/неістотними умовами можна вважати все те, що не було визначено, як істотні. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід наголосити, що у додатку «Проект договору» є визначений Порядок змін умов договору про закупівлю, де у пункті 7 чітко зазначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно ст. 41 Закону.
Отже, зважаючи на вищевикладене, під умовами зазначеними у додатку «Проект договору» до тендерної документації «Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель» слід розуміти, що у даному випадку мова йде про умови договору, які не є істотними, наприклад зміна реквізитів або зміна підписанта та інші, та які Замовник може змінювати у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель, тому такі умови Тендерної документації не суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду пропозицій від 04.08.2021 №332, повідомлення про вимогу усунення невідповідностей, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 04.08.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.08.2021, договір про закупівлю робіт від 17.08.2021 №10-Д, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.04.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у проекті договору тендерної документації (файл: Проект договору.docx) зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Аргументовані заперечення: Встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування під час укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівель не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, оскільки: Умовами пункту 6.2. Розділу 6 Тендерної документації передбачено: Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами договору є ціна (за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі), предмет (найменування, кількість, вимоги до якості товарів (робіт, послуг)) і строк дії договору.» Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, Замовником чітко визначені істотні умови договору. Під основними умовами договору розуміється усі інші умови, що не визначені як істотні. Фактично у законодавстві немає визначення основних/неістотних умов договору. Втім основними/неістотними умовами можна вважати все те, що не було визначено, як істотні. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель. Слід наголосити, що у додатку «Проект договору» є визначений Порядок змін умов договору про закупівлю, де у пункті 7 чітко зазначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно ст. 41 Закону. Отже, зважаючи на вищевикладене, під умовами зазначеними у додатку «Проект договору» до тендерної документації «Зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель» слід розуміти, що у даному випадку мова йде про умови договору, які не є істотними, наприклад зміна реквізитів або зміна підписанта та інші, та які Замовник може змінювати у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель, тому такі умови Тендерної документації не суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Усі описані факти порушень спростовуються в результаті наведеного аналізу тексту тендерної документації, тендерної пропозиції та дій сторін. Слід наголосити, що всі дії Замовника були обґрунтованими, законними та вчиненими з чітким дотриманням порядку проведення процедури закупівлі. Підсумовуючи наведене, слід зазначити, що органом моніторингу застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації, внаслідок чого зроблено помилкові висновки та нівельовано право Уповноваженої особи приймати самостійні рішення в межах Закону відповідно до конкретних обставин.
2022-05-10 10:54:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» подано до Вінницького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу № UA-M-2022-04-14-000032 по закупівлі UA-2021-07-13-005808-с оскаржено до суду. Ухвалою від 17.05.2022 по справі 120/3872/22 відкрито провадження у адміністративній справі |
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 120/3872/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 травня 2022 |
Документи:
18 травня 2022 13:19
|
Електронний підпис |
18 травня 2022 13:15
|
01-13-504-2022.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
34 460 200,00
UAH з ПДВ
|
34 460 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
34 810 000,00
UAH з ПДВ
|
34 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
35 129 000,00
UAH з ПДВ
|
35 129 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" #41792106 |
Переможець |
34 460 200,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 13:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2021 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:57
|
Ду №9 від 31.08.2023.PDF | укладений |
01 вересня 2023 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:46
|
Договір №10-Д від 17.08.2021 року.PDF | укладений |
01 вересня 2023 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 14:44
|
ДУ 8 від 31.05.23.PDF | зміни до договору |
31 травня 2023 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2023 10:45
|
ДУ №7 від 06.03.2023.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:51
|
ДУ №6 від 20.12.2022 до договору 10-Д.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:46
|
Додаткова угода №5 від 11 квітня 2022 року (10-Д).PDF | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:29
|
Додаткова угода №4 від 02.02.2022 року.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:34
|
Додаткова угода №3 від 28.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:29
|
Додаткова угода №2 від 02.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 13:04
|
Додаткова угода №1 від 20.08.2021 року.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2021 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 10-Д від 17 серпня 2021 року, а саме: Викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 34 460 200,00 грн. (тридцять чотири мільйони чотириста шістдесят тисяч двісті гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума фінансування на 2021 рік складає – 8 117 573,90 грн. (вісім мільйонів сто сімнадцять тисяч п’ятсот сімдесят три гривні 90 копійок) з ПДВ. Попередня оплата становить 2 431 400,00 грн. (два мільйони чотириста тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ. Термін використання попередньої оплати – до закінчення строку дії обставин непереборної сили (припинення воєнного стану на всій території України). Сума фінансування на 2022 рік складає – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Договірна ціна (Додаток №1) є динамічною. Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.05.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору № 10-Д від 17 серпня 2021 року, а саме: Викладено пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.08.2023 року. Викладено пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.08.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Викладено Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 10-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 серпня 2021 — 31 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 686 173,90
UAH (в тому числі ПДВ 947 695,65 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Через агресію РФ проти України, що є підставою введення воєнного стану з 24.02.2022, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з врахуванням листа ТПП України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, а також недостатнім фінансуванням субвенції з держбюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році, підтверджуються об’єктивні обставини непереборної сили, що виникли поза волею сторін та є підставою для дострокового розірвання договору |