Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, за адресою: м.Херсон, вул. Старообрядницька, 21.
Очікувана вартість
330 400,00 UAH
UA-2021-07-13-005234-a ● f1630165ac61450095bcb12c577a4af6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 37959517 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Старообрядницька, 21 |
Контактна особа: |
Poluhina Uliya Mikolaivna 2100-Poluhina@ks.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 330 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 652,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області, за адресою: м.Херсон, вул. Старообрядницька, 21.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних робіт по формі КБ-2в, які складаються Виконавцем в двох примірниках, протягом десяти робочих днів з моменту підписання сторонами актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
13 липня 2021 17:43 |
ТД .docx | |
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності .docx | |
13 липня 2021 17:43 |
Витяг з Протоколу №29-07 від 13.07.2021.doc | |
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 2 Технічна спеціфікація .doc | |
13 липня 2021 17:42 |
Оголошення.pdf | |
13 липня 2021 17:42 |
Додаток 4 Тендерна_пропозицiя.docx | |
13 липня 2021 17:42 |
Додаток 5 Відомості про учасника.docx |
13 липня 2021 17:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
|||
13 липня 2021 17:43 |
ТД .docx
|
|||
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності .docx
|
|||
13 липня 2021 17:43 |
Витяг з Протоколу №29-07 від 13.07.2021.doc
|
|||
13 липня 2021 17:43 |
Додаток 2 Технічна спеціфікація .doc
|
|||
13 липня 2021 17:42 |
Оголошення.pdf
|
|||
13 липня 2021 17:42 |
Додаток 4 Тендерна_пропозицiя.docx
|
|||
13 липня 2021 17:42 |
Додаток 5 Відомості про учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-13-005234-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС", Код ЄДРПОУ:32021697
Дата подання: 06 серпня 2021 10:21
Cтосовно Витягу з протоколу №30-08 від 05 серпня 2021 16-30
1.Приватному підприємству "АРС" надана ліцензія Державна Архітектурно- Будівельна інспекція України №2013040506 від 18.08.2017р.
Ваше посилання на клас наслідків СС3 ( значні наслідки ) не відповідає категорії об'єкту.
2. У локальному кошторисі відносно поліпшеного фарбування водоемульсійними сумішами допущено звичайну описку. Читати - акриловими сумішами.
З повагою В.Д.Громада
Розгорнути
Згорнути
Ваше посилання на клас наслідків СС3 ( значні наслідки ) не відповідає категорії об'єкту.
2. У локальному кошторисі відносно поліпшеного фарбування водоемульсійними сумішами допущено звичайну описку. Читати - акриловими сумішами.
З повагою В.Д.Громада
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2021 17:37
Шановний учаснику.
1. Вимога щодо наявності у учасників закупівель документів з класом наслідків (відповідальності) СС3 стосується поточних ремонтів, які виконуються у будівлях віднесених до пам’яток архітектури національного та місцевого значення, до яких включено будівлю Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області. Згідно з вимогами пам’яткоохоронного законодавства будівельні роботи на пам’ятках архітектури необхідно проводити лише організацією, яка має відповідні ліцензії для виконання робіт на об’єкті (а саме, СС3). Законом України «Про охорону культурної спадщини» та ДБН А.2.2-14-2016 передбачено що, для проведення робіт з поточного ремонту у складі підрядної організації мають бути фахівці певного освітньо-кваліфікаційного рівня.
2. Стосовно питання другого Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасників наведено у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації та Переліку формальних помилок, який затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями). Не відповідність інформації у локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 на виконання робіт по поточному ремонту, який надано учасником у складі тендерній пропозиції за позиціями 74 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування», а також 11 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування» та 36 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування» не відноситься до формальних помилок та описок.
У Дефектному акті (додаток 2 до тендерної документації), розміщеному в електронній системі закупівель, зазначено повний перелік робіт, який повинен врахувати учасник торгів у своїй тендерній пропозиції та зазначити позиції одиничних обсягів робіт в складеному Локальному кошторисі.
1. Вимога щодо наявності у учасників закупівель документів з класом наслідків (відповідальності) СС3 стосується поточних ремонтів, які виконуються у будівлях віднесених до пам’яток архітектури національного та місцевого значення, до яких включено будівлю Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області. Згідно з вимогами пам’яткоохоронного законодавства будівельні роботи на пам’ятках архітектури необхідно проводити лише організацією, яка має відповідні ліцензії для виконання робіт на об’єкті (а саме, СС3). Законом України «Про охорону культурної спадщини» та ДБН А.2.2-14-2016 передбачено що, для проведення робіт з поточного ремонту у складі підрядної організації мають бути фахівці певного освітньо-кваліфікаційного рівня.
2. Стосовно питання другого Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасників наведено у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації та Переліку формальних помилок, який затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями). Не відповідність інформації у локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 на виконання робіт по поточному ремонту, який надано учасником у складі тендерній пропозиції за позиціями 74 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування», а також 11 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування» та 36 «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених до фарбування» не відноситься до формальних помилок та описок.
У Дефектному акті (додаток 2 до тендерної документації), розміщеному в електронній системі закупівель, зазначено повний перелік робіт, який повинен врахувати учасник торгів у своїй тендерній пропозиції та зазначити позиції одиничних обсягів робіт в складеному Локальному кошторисі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРС" |
260 046,00
UAH з ПДВ
|
260 046,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Херсонмаркет |
322 552,00
UAH з ПДВ
|
322 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
05 серпня 2021 18:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі