Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (відповідний код – 45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту) (1. «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій)» 2. «Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій))»
Очікувана вартість
351 590,00 UAH
UA-2021-07-13-004901-c dcba357c4f3041d48b89e309a9ab6a07
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Осадовський

+380999682846 tendervokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Тарас Осадовський
+380999682846
tendervokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 16:00
Початок аукціону: 28 липня 2021 12:37
Очікувана вартість: 351 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 757,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(1. «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Проспекп Пр. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту
1 роботи
2. «Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня Волинської обласної ради за адресою: Проспект Президента Грушевського, 21, м. Луцьк (вогнезахист дерев’яних конструкцій))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Проспекп Пр. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2021 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 09:28
Оголошення Вогнезахист он.docx
19 липня 2021 09:28
Проект договору вогнезахист.docx
19 липня 2021 09:28
Протокол 100.pdf
14 липня 2021 15:03
Протокол 98.pdf
19 липня 2021 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 09:28
Оголошення Вогнезахист он.docx
14 липня 2021 15:02
Оголошення Вогнезахист он.docx
13 липня 2021 13:14
Оголошення Вогнезахист.docx
19 липня 2021 09:28
Проект договору вогнезахист.docx
13 липня 2021 13:14
Проект договору вогнезахист.docx
19 липня 2021 09:28
Протокол 100.pdf
14 липня 2021 15:03
Протокол 98.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в проект договору
Дата подання: 16 липня 2021 13:04
Дата відповіді: 19 липня 2021 08:58
Шановний замовнику, просимо внести зміни, в пороект договору, а саме в пункт 2.4. Термін вогнезахистної ефективності: ДСА2- 6 років. Адже в додатку № 2 -Вимоги до кваліфікації учасника прописано наступне: Вогнезахисна речовина не повинна викликати корозію металевих частин даху, повинна запобігати поширенню полум’я поверхнею (І група вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А)), бути малонебезпечним матеріалом щодо токсичності продуктів горіння просоченої деревини, що повинно бути підтверджено протоколом, висновком чи сертифікатом (якості) відповідності, виданим акредитованим державним органом. Термін експлуатації вогнезахисту повинен складати не менше 2-х років з моменту підписання акту прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що до оголошення про закупівлю буде внесно зміни відповідно до Вашого запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-13-004901-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", Код ЄДРПОУ:38901342
Дата подання: 04 серпня 2021 23:48
Про скасування рішення про дискваліфікацію.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженого особою Комунального підприємства "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради номер 104 від 30 липня 2021 року Замовник відхилив пропозицію ПП " Теплий Дім ПСП" як таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник не надав Сертифікати:
Сертифікат SA 8000:2014 щодо встановлення системи автоматичної протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей , виданий органом сертифікації Учаснику;
Сертифікат ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров'я та безпекою праці . Вимоги та настанови щодо застосування виданий органом сертифікації Учаснику.
Пропозицію дискваліфіковано.
На нашу думку, Замовник незаконно прийняв рішення щодо відхилення нашої пропозиції, так як відповідно до Вимог тендерного документації даної закупівлі документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
ПП "Теплий Дім ПСП" у складі своєї пропозиції надав лист-роз’яснення за вихідним номером 487 від 26 липня 2021року в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, а саме сертифікатів.
Згідно ч.1 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", яким встановлено принципи здійснення закупівель, добросовіна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та прозорість, відкритість на всіх етапах закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури ; запобігання корупційних діям і зловживанням.
Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція Учасника ПП "Теплий Дім ПСП" відповідає вимогам визначеним в оголошенні.
Керуючись вище наведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Вимагаємо:
Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП "Теплий Дім ПСП".
Розглянути вимогу та надати відповідь.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 12:43
Розглянувши Вашу вимогу номер: UA-2021-07-13-004901-c.a1, повідомляємо наступне.
При здійсненні закупівель Замовник дотримується всіх принципів визначених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно з абз. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Також, відповідно до ч. 3 статті 14 цього Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Українська система стандартизації, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, протягом 2014-2015 років зазнала реформування. Зокрема, був прийнятий Закон України «Про стандартизацію», який установив правові та організаційні засади стандартизації в Україні, створивши передумови наближення національної системи стандартизації до міжнародних і європейських норм та правил. Національним органом стандартизації є Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203 в п. 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізовані з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26 грудня 2019 року № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Отже, вимога про надання сертифікатів ISO відповідає вимогам законодавства України та не може бути дискримінаційною огляду на наявність законодавчого обов’язку їх наявності. Так, у п. 46 Постанови від 24 червня 2020 року по справі №826/15639/17 Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду зазначив, «що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу».
Стосовно Сертифікату SA 8000:2014 повідомляємо наступне. Вказана вимога стосується всіх учасників закупівлі, тому не може бути дискримінаційною, адже отримати сертифікат SA 8000:2014 може будь-який учасник, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сертифікат SA 8000:2014 передбачений чинним законодавством, і будь-який учасник має можливість надати цей сертифікат, виконавши вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу - рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020 року.

Враховуючи викладене вище вважаємо, що надали вичерпну та обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" 129 924,37
UAH з ПДВ
129 924,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ" 344 000,00
UAH з ПДВ
344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 15:49
Електронний підпис
27 липня 2021 15:40
Електронний підпис
27 липня 2021 15:39
СЕС AFS-1 (1).pdf
27 липня 2021 15:39
Свідоцтво маля 4р..pdf
27 липня 2021 15:39
Регламент AFS-1 27.01.20 (1).pdf
27 липня 2021 15:39
Проєкт договору.pdf
27 липня 2021 15:39
лист відгук (1).pdf
27 липня 2021 15:39
копія Статуту.pdf
27 липня 2021 15:39
копія Дозволу.pdf
27 липня 2021 15:39
Копії дипломів (2).pdf
27 липня 2021 15:39
Untitled.FR11.pdf
27 липня 2021 15:39
Dovidka_21186436990310948074.pdf
27 липня 2021 15:39
489 лист-гарантія ст.17.pdf
27 липня 2021 15:39
482 довідка МТБ.pdf
27 липня 2021 15:39
17 Копії посвідчень.pdf
27 липня 2021 15:39
16 Копія декларації.pdf
27 липня 2021 15:39
5 Копія диплому.pdf
27 липня 2021 15:39
5 Копії дипломів.pdf
27 липня 2021 15:39
2 Копія витягу ПДВ.pdf
27 липня 2021 15:39
1.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 липня 2021 15:35
Електронний підпис
27 липня 2021 09:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2021 09:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 липня 2021 09:26
витяг ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2021 09:26
Відомості ЄДРПОУ.PDF
27 липня 2021 09:26
Лист гарантія ст17.pdf
27 липня 2021 09:26
Ліцензія.pdf
27 липня 2021 09:26
ІПН директор.pdf
27 липня 2021 09:26
Паспорт директора.PDF
27 липня 2021 09:26
Накази та дипломи.rar
27 липня 2021 09:26
Сертифікти ISO.rar
27 липня 2021 09:26
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2021 09:26
Підтвердження МТБ.rar
27 липня 2021 09:26
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП"
#38901342
Відхилено 129 924,37
UAH з ПДВ
30 липня 2021 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
#37610680
Переможець 344 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 12:51

Документи

30 липня 2021 11:57
Електронний підпис
30 липня 2021 11:57
Протокол 104.pdf

Документи

02 серпня 2021 12:51
Електронний підпис
02 серпня 2021 12:50
Протокол 105.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
#37610680
344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2021 12:51
Електронний підпис
02 серпня 2021 12:50
Протокол 105.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 08:34
Договір 502.pdf укладений
05 серпня 2021 16:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2021 10:22
210 000,00 UAH UA088201720344341001100030264
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
UA833253650000000260000003031
ТОВ "ЄВРОФЕСТ"
Оплачений
22 вересня 2021 10:22
134 000,00 UAH UA088201720344341001100030264
КП"Волинська обласна клінічна лікарня"
UA833253650000000260000003031
ТОВ "ЄВРОФЕСТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 344 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 333,33 UAH)