Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033
Очікувана вартість
870 360,00 UAH
UA-2021-07-13-003950-a ● da08d58a91eb4fd2a40d4b75e83f46d3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА - САДОК № 37 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24114122 |
Місцезнаходження: | 73033, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6 |
Контактна особа: |
Тетяна Аббасова +380552290938 det.sad37@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 870 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 351,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26110.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 747 м².
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
1 штуки
Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 165 м².
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару покупцем здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківській поточний рахунок продавця на підставі видаткових накладних (актів приймання-передачі) в строк 10 робочих днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2021 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2021 09:24 |
протокол 30.pdf | |
22 липня 2021 09:23 |
перелік змін.pdf | |
22 липня 2021 09:22 |
Нова редакція Спортивні iгрові майданчики - яс № 37 -ТД- п.93 -2021.docx | |
13 липня 2021 15:46 |
Додаток_10_до_ТД-_п_93_-2021.docx | |
13 липня 2021 15:46 |
Додаток_9_до_ТД_-п.__93_-_2021.docx | |
13 липня 2021 15:45 |
Додаток_8_до_ТД_п._93_-_2021.docx | |
13 липня 2021 15:44 |
Додаток_7_до_ТД_п.93-2021.docx | |
13 липня 2021 15:44 |
Додаток_6_до_ТД_-п._93-2021.docx | |
13 липня 2021 15:39 |
Додаток_5_до_ТД_-_п._93-_2021.docx | |
13 липня 2021 15:38 |
Додаток_4_до_ТД_-_п.93_-_2021.docx | |
13 липня 2021 15:37 |
Додаток_3_до_ТД_-_п.93_-_2021.docx | |
13 липня 2021 15:31 |
Додаток 2 до ТД - п. 93 -2021.docx | |
13 липня 2021 15:29 |
Додаток_1до_ТД_-п.93-2021.docx |
22 липня 2021 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2021 09:24 |
протокол 30.pdf
|
|||
22 липня 2021 09:23 |
перелік змін.pdf
|
|||
22 липня 2021 09:22 |
Нова редакція Спортивні iгрові майданчики - яс № 37 -ТД- п.93 -2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:46 |
Додаток_10_до_ТД-_п_93_-2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:46 |
Додаток_9_до_ТД_-п.__93_-_2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:45 |
Додаток_8_до_ТД_п._93_-_2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:44 |
Додаток_7_до_ТД_п.93-2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:44 |
Додаток_6_до_ТД_-п._93-2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:39 |
Додаток_5_до_ТД_-_п._93-_2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:38 |
Додаток_4_до_ТД_-_п.93_-_2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:37 |
Додаток_3_до_ТД_-_п.93_-_2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:31 |
Додаток 2 до ТД - п. 93 -2021.docx
|
|||
13 липня 2021 15:29 |
Додаток_1до_ТД_-п.93-2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-13-003950-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40025827
Дата подання: 16 липня 2021 16:12
Надання зразку товару. Дискримінаційна вимога
Шановний замовник.
Розділом ІІІ частиною 7 абз. 3 та Розділом VI частиною 4 п. 4.4 тендерної документації встановлена наступна вимога:
" Учасник торгів протягом 5 робочих днів після завершення електронного аукціону, повинні надати Замовнику, за адресою його розташування, зразок гумового покриття (покриття з гумової плитки), що пропонується у тендерній пропозиції."
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Вимога замовника щодо надання одного зразку не гарантує надання в подальшому якісного товару.
Постачання якісного товару гарантують зовсім інші речі:
1) Якісно виписані технічні вимоги;
2) Включення цих технічних вимог у якості додатку до договору;
3) Контроль виконання договору з боку учасників.
Якість товару гарантується наданою специфікацією, вірними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що встановлюються у тендерній документації замовников.
Відповідної позиції дотримується Міністерство економіки України у свої відповідях на запити №513/2017, 560/217, 440/2017, в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, а також колегія АМКУ у своїх рішеннях (зокрема № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b), зазначає, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги щодо надання зразку товару.
Розгорнути
Згорнути
Розділом ІІІ частиною 7 абз. 3 та Розділом VI частиною 4 п. 4.4 тендерної документації встановлена наступна вимога:
" Учасник торгів протягом 5 робочих днів після завершення електронного аукціону, повинні надати Замовнику, за адресою його розташування, зразок гумового покриття (покриття з гумової плитки), що пропонується у тендерній пропозиції."
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Вимога замовника щодо надання одного зразку не гарантує надання в подальшому якісного товару.
Постачання якісного товару гарантують зовсім інші речі:
1) Якісно виписані технічні вимоги;
2) Включення цих технічних вимог у якості додатку до договору;
3) Контроль виконання договору з боку учасників.
Якість товару гарантується наданою специфікацією, вірними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що встановлюються у тендерній документації замовников.
Відповідної позиції дотримується Міністерство економіки України у свої відповідях на запити №513/2017, 560/217, 440/2017, в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, а також колегія АМКУ у своїх рішеннях (зокрема № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b), зазначає, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги щодо надання зразку товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2021 12:14
Детально розглянувши вимогу UA-2021-07-13-003950-a.b1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 16 липня 2021 о 16:12, інформуємо про наступне.
Вимога тендерної документації щодо надання учасником торгів протягом 5 робочих днів після завершення електронного аукціону, Замовнику, за адресою його розташування, зразка гумового покриття (покриття з гумової плитки), що пропонується у тендерній пропозиції, продиктована необхідністю пересвідчитись, що учасник торгів пропонує до постачання гумове покриття з технічними характеристиками, які встановлено Замовником у тендерній документації (Додаток 3).
З урахуванням того, що останнім часом посилилася тенденція участі недобросовісних учасників та поставки фальсифікованого товару, було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків, щоб переглянути їх до визначення переможця.
Враховуючи консультації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, позицію Антимонопольного комітету України з зазначеного питання, тендерний комітет прийняв рішення задовільнити вимогу та внести зміни до тендерної документації, виключивши пункт щодо надання учасником торгів зразків гумового покриття (покриття з гумової плитки) з вимог тендерної документації.
Вимога тендерної документації щодо надання учасником торгів протягом 5 робочих днів після завершення електронного аукціону, Замовнику, за адресою його розташування, зразка гумового покриття (покриття з гумової плитки), що пропонується у тендерній пропозиції, продиктована необхідністю пересвідчитись, що учасник торгів пропонує до постачання гумове покриття з технічними характеристиками, які встановлено Замовником у тендерній документації (Додаток 3).
З урахуванням того, що останнім часом посилилася тенденція участі недобросовісних учасників та поставки фальсифікованого товару, було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків, щоб переглянути їх до визначення переможця.
Враховуючи консультації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, позицію Антимонопольного комітету України з зазначеного питання, тендерний комітет прийняв рішення задовільнити вимогу та внести зміни до тендерної документації, виключивши пункт щодо надання учасником торгів зразків гумового покриття (покриття з гумової плитки) з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-07-13-003950-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40025827
Дата подання: 16 липня 2021 16:14
Дисримінаційна вимога
Шановний замовник.
Додатком 1 до тендерної документації, встановлений кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно додатку, під аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів.
У Тендерній документації в п. 4 Розділу І встановлено:
Інформація про предмет закупівлі
Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
1. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 747 м²
2. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 165 м²
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до статті 16 ч. 1 п. 3 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Додаток 3 до Тендерної документації визначено:
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
Тим же Додатком 3 до Тендерної документації визначено перелік робіт та матеріалів, що будуть встановлені, а саме:
1. Спил та викорчовування дерев - 15 шт.
2. Демонтаж старих тротуарних плит - 150 м2
3. Демонтаж старого металевого обладнання - 2 т
4. Демонтаж старих бетонних конструкцій - 3 м3
5. Демонтаж старих бетонних поребриків 50х195х500 - 59 п м
6. Планувальні роботи - 1068 м2
7. Укладання гумової плитки 500х500х20 на ущільнену основу з відсіву h=15 см – 747м² та 165м² (912 м2)
8. Демонтаж та вивезення старого асфальтного покриття - 200 м2
Обсяг робіт визначених Технічним завданням не передбачає поставку товару, що відповідає ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі.
Матеріали, що поставляються за даною закупівлею, відповідають ДК: 33682000-4 – Гумові плитки, а з урахуванням обсягу робіт закупівля в цілому відповідає таким ДК021:2015 :
45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів
45112720-8 – Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку
Таким чином вбачається, що вимога Тендерної документації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає самій суті предмету закупівлі (з урахуванням особливостей видів робіт та товару).
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та усунути невідповідність вимоги щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору та вимоги що, роз’яснює аналогічний договорів як договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів, шляхом виключення даної вимоги в цілому, або приведення у відповідність предмету закупівлі, або зміни визначення аналогічного договору на: «Під аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт по ремонту, будівництву, благоустрою спортивних майданчиків, стадіонів».
Розгорнути
Згорнути
Додатком 1 до тендерної документації, встановлений кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно додатку, під аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів.
У Тендерній документації в п. 4 Розділу І встановлено:
Інформація про предмет закупівлі
Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
1. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 747 м²
2. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 165 м²
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до статті 16 ч. 1 п. 3 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Додаток 3 до Тендерної документації визначено:
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
Тим же Додатком 3 до Тендерної документації визначено перелік робіт та матеріалів, що будуть встановлені, а саме:
1. Спил та викорчовування дерев - 15 шт.
2. Демонтаж старих тротуарних плит - 150 м2
3. Демонтаж старого металевого обладнання - 2 т
4. Демонтаж старих бетонних конструкцій - 3 м3
5. Демонтаж старих бетонних поребриків 50х195х500 - 59 п м
6. Планувальні роботи - 1068 м2
7. Укладання гумової плитки 500х500х20 на ущільнену основу з відсіву h=15 см – 747м² та 165м² (912 м2)
8. Демонтаж та вивезення старого асфальтного покриття - 200 м2
Обсяг робіт визначених Технічним завданням не передбачає поставку товару, що відповідає ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі.
Матеріали, що поставляються за даною закупівлею, відповідають ДК: 33682000-4 – Гумові плитки, а з урахуванням обсягу робіт закупівля в цілому відповідає таким ДК021:2015 :
45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів
45112720-8 – Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку
Таким чином вбачається, що вимога Тендерної документації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає самій суті предмету закупівлі (з урахуванням особливостей видів робіт та товару).
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та усунути невідповідність вимоги щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору та вимоги що, роз’яснює аналогічний договорів як договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів, шляхом виключення даної вимоги в цілому, або приведення у відповідність предмету закупівлі, або зміни визначення аналогічного договору на: «Під аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт по ремонту, будівництву, благоустрою спортивних майданчиків, стадіонів».
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2021 12:15
Детально розглянувши вимогу: UA-2021-07-13-003950-a.b2, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 16 липня 2021 о 16:14, інформуємо про наступне.
Однією з основних функцій тендерного комітету та уповноваженої особи, є планування закупівель, визначення предмету закупівлі, вибір процедури закупівлі у відповідності до вимог законодавства, чинного у сфері публічних закупівель.
Предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015:37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
1. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 747 м²
2. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 165 м².
Тендерною документацією на закупівлю товару передбачено, що «Ціна на товар повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни, витрат на поставку товару, облаштування прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033 (поставка товару, його монтаж та встановлення)».
Проектом договору, викладеним у додатку 6 до тендерної документації, у пункті 2.1. передбачено: «Загальна сума цього Договору становить _______грн. (________________________ грн. ________________коп.). з ПДВ.
Ціна на товар розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни, витрат на поставку товару, облаштування прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033 (поставка товару, його монтаж та встановлення)».
Враховуючи, вищевикладене, тендерний комітет прийняв рішення залишити вимогу без задоволення.
Однією з основних функцій тендерного комітету та уповноваженої особи, є планування закупівель, визначення предмету закупівлі, вибір процедури закупівлі у відповідності до вимог законодавства, чинного у сфері публічних закупівель.
Предметом закупівлі даних торгів є ДК 021:2015:37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Спортивні ігрові майданчики з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033)
1. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 747 м²
2. Спортивний ігровий майданчик з гумовим покриттям включно з доставкою та облаштуванням прилеглої до майданчика території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033, площею 165 м².
Тендерною документацією на закупівлю товару передбачено, що «Ціна на товар повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни, витрат на поставку товару, облаштування прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033 (поставка товару, його монтаж та встановлення)».
Проектом договору, викладеним у додатку 6 до тендерної документації, у пункті 2.1. передбачено: «Загальна сума цього Договору становить _______грн. (________________________ грн. ________________коп.). з ПДВ.
Ціна на товар розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни, витрат на поставку товару, облаштування прилеглої до майданчиків території по вул. Лавреньова, 6, у м. Херсон Херсонської області, 73033 (поставка товару, його монтаж та встановлення)».
Враховуючи, вищевикладене, тендерний комітет прийняв рішення залишити вимогу без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" |
858 888,00
UAH з ПДВ
|
858 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
30 липня 2021 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій