Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork CPV 2008 021:2015 - 45230000-8 (services on current (average) repair of the Kovelsky overpass through railway tracks on Peremohy Avenue in Kyiv)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Serhii Tytarenko +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Additional contacts: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 59 770 840,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 298 854,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 липня 2021 11:25 |
Enquiries until: | 04 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 59 770 840 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 298 854 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 11:26 |
Тендерна документація.docx | |
13 липня 2021 11:25 |
Додаток_1.doc | |
13 липня 2021 11:25 |
Додаток_2.doc | |
13 липня 2021 11:25 |
Додаток_3.doc | |
13 липня 2021 11:25 |
Додаток_4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000034 ● 045592b0c2a642b1a5c9d1eb2ca87862
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-07-13-003150-c 13.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 14:31:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг із поточного (середнього) ремонту шляхопроводу Ковельського через залізничні колії по проспекту Перемоги в м. Києві, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-003150-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 14:37:59
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-07-13-003150-c
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до наказу затвердженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.03.2021 року № Н-46 про поточний ремонт й обстеження об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2021 рік, було передбачено виконання послуг з поточного (середнього) ремонту шляхопроводу Ковельського через залізничні колії по проспекту Перемоги в м. Києві.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з поточного (середнього) ремонту шляхопроводу Ковельського через залізничні колії по проспекту Перемоги в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-003150-c).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 07 серпня 2019 р. № 10-0420-19 (копія додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в кошторисній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
59 640 000,00
UAH з ПДВ
|
59 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
59 700 000,00
UAH з ПДВ
|
59 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Переможець |
59 640 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:50
|
09-11 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 09:19
|
09-11 ТОВ МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112.pdf | укладений |
16 вересня 2021 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |