Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул. С.Бандери від вул. М.Емінеску до вул. А.Міцкевича в м. Чернівці
Очікувана вартість
2 489 420,40 UAH
UA-2021-07-13-002992-c ● 9474680626db4260aecb2ffd5ba2a9f9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderdinfra@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 2 489 420,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 447,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). У разі, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії - учасник надає його разом із банківською гарантією. Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника визначено тендерною документацією Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000грн.. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (не раніше ніж до 10.12.2021р.). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника визначено тендерною документацією Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до міського бюджету. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. С.Бандери від вул. М.Емінеску до вул. А.Міцкевича в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. С.Бандери від вул. М.Емінеску до вул. А.Міцкевича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Акти виконаних робіт оформлюються належним чином Підрядником і подаються для підписання уповноваженому представнику Замовника (особа, що здійснює технічній нагляд на об’єкті) щомісячно не пізніше 20 числа. Уповноважений представник Замовника (особа,що здійснює технічній нагляд на об’єкті) протягом п’яти робочих днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт, або повертає Підряднику в разі виявлення невідповідності в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник повинен розглянути та підписати Акт або направити Підряднику письмову мотивовану відмову від прийняття робіт. Замовник зобов’язується протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється після прийому-передачі Замовником готового (після капітального ремонту) Об’єкта, та після усунення всіх недоліків (дефектів) або відступів від умов Договору, у разі їх виявлення. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 11:18 |
Тендерна документація (кап.ремонт вул.С.Бандери).doc | |
13 липня 2021 11:18 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
13 липня 2021 11:18 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
13 липня 2021 11:18 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
13 липня 2021 11:18 |
Додаток 4 до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-13-002992-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:39172006
Дата подання: 16 липня 2021 18:35
Усунути дискримінаційні умови тендерної документації та умови, що порушують конфіденційність учасника
У відповідності до Додатка 3 до тендерної документації на «Капітальний ремонт вул. С.Бандери від вул. М. Емінеску до вул. А. Міцкевича в м. Чернівці» Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, передбачено надання:
1.3. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
1.3.1.Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво об’єктів, де виконувались роботи з улаштування бруківки з колотого або булижного каменю) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю);
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.
1.3.2. Документи, які підтверджують виконання робіт по договору, наданого згідно пп.1.3.1:
- скан-копія відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі);
- скан-копія останньої довідки КБ-3;
- скан-копія актів виконаних робіт КБ-2В на улаштування бруківки з колотого або булижного каменю, з відбитками печаток сертифікованого інженера технічного нагляду або копією листа у довільній формі від сертифікованого інженера технічного нагляду про те, що він дійсно здійснював технічний нагляд за вказаним об’єктом будівництва;
- скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копія позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі);
- довідка довільної форми про відсутність протягом 2015 - 2020 років недобросовісного виконання договірних зобов’язань (виконання робіт із порушенням строків, несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, недотримання якості виконання робіт, застосування до учасника оперативно – господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України).
У випадку, якщо Учасник торгів планує залучати на виконання робіт субпідрядника, йому необхідно підтвердити його спроможність виконання аналогічних договорів наданням підтверджуючих документів в обсягах та видах робіт (послуг), як це передбачено вимогами Замовника до основного Учасника.
1. Вважаємо, що вимога щодо надання:
- скан-копії відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі) порушує принципи рівності в процедурі закупівлі та є дискримінаційною у зв’язку із тим, що учаснику закупівлі, для отримання відповідного відгуку від замовника, необхідно звернутись до останнього з листом про надання відгуку, що займе певний час. У відповідності до приписів чинного законодавства України встановлено загальний строк розгляду звернень, який становить – 1 (один) місяць, що ставить під сумнів можливість вчасного отримання необхідної інформації та документації.
Крім того, у зв’язку зі можливим припинення юридичної особи (замовника) шляхом ліквідації, в учасника буде відсутня можливість отримання відгуку, який по своїм часовим характеристикам буде відповідати зазначеній вимозі тендерної документації.
Отже, пропонуємо Вам виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- скан-копії відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі).
2. Вважаємо, що вимога щодо надання:
- скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копії позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі),
є дискримінаційною, у зв’язку із тим, що вказана документація у відповідності до умов чинного законодавства перебуває у володінні та розпорядженні замовника, а не підрядника (виконавця) робіт. Відповідно учасник закупівлі змушений буде звернутись до замовника для отримання даної документації, а в разі якщо замовником виступав суб’єкт, що оголосив дану процедуру закупівлі, то це негативно вплине на вимоги конфіденційності процесу тендерної закупівлі.
Отже, пропонуємо Вам виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копії позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі).
Розгорнути
Згорнути
1.3. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
1.3.1.Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво об’єктів, де виконувались роботи з улаштування бруківки з колотого або булижного каменю) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю);
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.
1.3.2. Документи, які підтверджують виконання робіт по договору, наданого згідно пп.1.3.1:
- скан-копія відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі);
- скан-копія останньої довідки КБ-3;
- скан-копія актів виконаних робіт КБ-2В на улаштування бруківки з колотого або булижного каменю, з відбитками печаток сертифікованого інженера технічного нагляду або копією листа у довільній формі від сертифікованого інженера технічного нагляду про те, що він дійсно здійснював технічний нагляд за вказаним об’єктом будівництва;
- скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копія позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі);
- довідка довільної форми про відсутність протягом 2015 - 2020 років недобросовісного виконання договірних зобов’язань (виконання робіт із порушенням строків, несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, недотримання якості виконання робіт, застосування до учасника оперативно – господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України).
У випадку, якщо Учасник торгів планує залучати на виконання робіт субпідрядника, йому необхідно підтвердити його спроможність виконання аналогічних договорів наданням підтверджуючих документів в обсягах та видах робіт (послуг), як це передбачено вимогами Замовника до основного Учасника.
1. Вважаємо, що вимога щодо надання:
- скан-копії відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі) порушує принципи рівності в процедурі закупівлі та є дискримінаційною у зв’язку із тим, що учаснику закупівлі, для отримання відповідного відгуку від замовника, необхідно звернутись до останнього з листом про надання відгуку, що займе певний час. У відповідності до приписів чинного законодавства України встановлено загальний строк розгляду звернень, який становить – 1 (один) місяць, що ставить під сумнів можливість вчасного отримання необхідної інформації та документації.
Крім того, у зв’язку зі можливим припинення юридичної особи (замовника) шляхом ліквідації, в учасника буде відсутня можливість отримання відгуку, який по своїм часовим характеристикам буде відповідати зазначеній вимозі тендерної документації.
Отже, пропонуємо Вам виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- скан-копії відгуку від замовника з інформацією про повне виконання робіт по аналогічному договору (дата надання відгуку повинна бути не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі).
2. Вважаємо, що вимога щодо надання:
- скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копії позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі),
є дискримінаційною, у зв’язку із тим, що вказана документація у відповідності до умов чинного законодавства перебуває у володінні та розпорядженні замовника, а не підрядника (виконавця) робіт. Відповідно учасник закупівлі змушений буде звернутись до замовника для отримання даної документації, а в разі якщо замовником виступав суб’єкт, що оголосив дану процедуру закупівлі, то це негативно вплине на вимоги конфіденційності процесу тендерної закупівлі.
Отже, пропонуємо Вам виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат;
- скан-копії позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2021 10:32
Доброго дня, шановний учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків.
Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах.
Отже, враховуючи наведене вище, вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення даної процедури закупівлі має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Таким чином, рішення щодо включення вказаних в тендерній документації вимог є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Законодавством надано замовнику право вимагати від учасника надання всієї інформації, яка б дозволила замовнику переконатися у відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та спроможності якісно виконати роботи та у встановлені строки.
Крім того, у відповідності до приписів чинного законодавства України звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Закупівлю оголошено 13.07.2021р. Прийом пропозицій триває до 29.07.2021р., тобто більше 15 днів, а отже учасник має цілком достатньо часу для отримання позитивного відгуку на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Стосовно надання скан-копій зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат, позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі):
Відповідно до п.4 Загальних Умов, за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник зобов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію (у разі, коли цей обов'язок повністю або частково не покладено на підрядника), прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх.
П. 47 Загальних умов передбачено наступне: «Забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією та проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника».
Отже, проектна документація (в тому числі зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт) повинна обов’язково бути у володінні як замовника так і підрядника.
У разі відсутності в учасника одного з документів, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, йому необхідно звернутись для його отримання до замовника таких робіт.
Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків.
Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах.
Отже, враховуючи наведене вище, вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення даної процедури закупівлі має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Таким чином, рішення щодо включення вказаних в тендерній документації вимог є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Законодавством надано замовнику право вимагати від учасника надання всієї інформації, яка б дозволила замовнику переконатися у відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та спроможності якісно виконати роботи та у встановлені строки.
Крім того, у відповідності до приписів чинного законодавства України звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Закупівлю оголошено 13.07.2021р. Прийом пропозицій триває до 29.07.2021р., тобто більше 15 днів, а отже учасник має цілком достатньо часу для отримання позитивного відгуку на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Стосовно надання скан-копій зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з відбитком печатки виконавця, що має кваліфікаційний сертифікат, позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (у разі, якщо проект будівництва об’єкта підлягав обов’язковій експертизі):
Відповідно до п.4 Загальних Умов, за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник зобов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію (у разі, коли цей обов'язок повністю або частково не покладено на підрядника), прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх.
П. 47 Загальних умов передбачено наступне: «Забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією та проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника».
Отже, проектна документація (в тому числі зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт) повинна обов’язково бути у володінні як замовника так і підрядника.
У разі відсутності в учасника одного з документів, що вимагаються замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, йому необхідно звернутись для його отримання до замовника таких робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПЕРВУСЯК ІВАН СТЕПАНОВИЧ |
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ" |
1 970 000,00
UAH з ПДВ
|
1 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС" |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ПЕРВУСЯК ІВАН СТЕПАНОВИЧ #2939224597 |
Відхилено |
1 720 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2021 10:04
|
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС" #40252058 |
Очікує рішення |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 11:33
|
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ" #3113109798 |
Відхилено |
1 970 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2021 12:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 10:42 |
Кінець періоду оскарження: | 17 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 вересня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» члени тендерного комітету вирішили відмінити тендер за предметом закупівлі: Капітальний ремонт вул. С.Бандери від вул. М.Емінеску до вул. А.Міцкевича в м. Чернівці (UA-2021-07-13-002992-с) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт. |
Документи:
06 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис |
06 вересня 2021 10:39
|
Протокол відміни торгів.PDF |