Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт благоустрою по вул. Добровольського, 30 м. Горішні Плавні Полтавської області» (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Очікувана вартість
1 362 673,00 UAH
UA-2021-07-13-002727-a 8e9dfa3cf4284c8da6d42029ade73755
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мормоль Вікторія Володимирівна

380987907312 oks_ispolkom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 13961926
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , вулиця Миру, будинок 24
Контактна особа: Мормоль Вікторія Володимирівна
380987907312
oks_ispolkom@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2021 15:00
Початок аукціону: 23 липня 2021 15:57
Очікувана вартість: 1 362 673,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 813,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. 1) категорія (п.1 ч.4 ст.2) - ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ; Місцезнаходження - 39800, Полтавська обл., м.Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт благоустрою по вул. Добровольського, 30 м. Горішні Плавні Полтавської області» (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , Добровольського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності, за листом Підрядника, Замовник згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» надає Підряднику попередню оплату на роботи за капітальними видатками. Кошти попередньої оплати по об’єкту надаються Підряднику у разі наявності та виключно в межах виділених бюджетних асигнувань. Кошти попередньої оплати спрямовуються на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Підрядник зобов’язаний в трьохмісячний термін використати одержану попередню оплату та підтвердити її використання актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), а не використані кошти повернути Замовнику. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2021 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 13:24
ПЗ1.pdf
13 липня 2021 13:24
ГП.pdf
13 липня 2021 13:24
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc
13 липня 2021 13:23
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2021 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Альт-буд" 1 052 393,10
UAH з ПДВ
1 052 393,10
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО" 1 248 931,00
UAH з ПДВ
1 248 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2021 12:23
Електронний підпис
22 липня 2021 12:22
Статут.PDF
22 липня 2021 12:22
РЗПК-10628-39.rtf
22 липня 2021 12:22
паспорт код.PDF
22 липня 2021 12:22
Опис.PDF
22 липня 2021 12:22
наказ на дир.PDF
22 липня 2021 12:22
Ліц.з дод.PDF
22 липня 2021 12:22
Кошторис 2.pdf
22 липня 2021 12:22
кошторис 1.pdf
22 липня 2021 12:22
Дозвіл_2021.PDF
22 липня 2021 12:22
Довідки.pdf
22 липня 2021 12:22
довідка мтб.pdf
22 липня 2021 12:22
Витяг єдиний податок.PDF
22 липня 2021 12:22
Виписка.PDF
22 липня 2021 12:22
баланс Альт-буд.pdf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_Т2.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ССР.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ОС_7-1.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ИВР.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ДЦ.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ДФ_7-1-1.rtf
22 липня 2021 12:22
93_ДЦ_ВОБ.rtf
22 липня 2021 12:22
93.imd

Публічні документи

21 липня 2021 23:03
Електронний підпис
21 липня 2021 22:44
Довiдки.pdf
21 липня 2021 22:44
Дозвіл .pdf
21 липня 2021 22:44
Установчi.pdf
21 липня 2021 22:44
Кошторис.pdf
21 липня 2021 22:44
Цiнова_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Альт-буд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Альт-буд"
#41163027
Переможець 1 052 393,10
UAH з ПДВ
28 липня 2021 13:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Альт-буд" #41163027

№ рішення у справі

70/24-р/к

Дата рішення у справі

11.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альт-буд"
#41163027
1 052 393,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:30
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
12 січня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:45
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.doc зміни до договору
24 грудня 2021 13:44
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:38
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.doc зміни до договору
24 грудня 2021 13:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:25
Договір 1.PDF укладений
11 серпня 2021 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №1 від 24.12.2021р. до Договору підряду №1 від 11.08.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідні зміни викладені в Додатковій угоді №2 від 24.12.2021р. до Договору підряду №1 від 11.08.2021р. Разом із внесеними змінами договірна ціна робіт зменшилась і складає 913 043,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 913 043,39
UAH