Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Черкасиінвестбуд |
Код ЄДРПОУ: | 22797909 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Байди Вишневецького, 47 |
Контактна особа: |
Сазикіна Ірина Євгеніївна +380977594361 invest_19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2021 14:06 |
Очікувана вартість: | 5 651 473,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 257,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється, при умові наявності бюджетного фінансування, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту реєстрації Актів приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 12:18 |
Технічна частина.zip | |
13 липня 2021 12:18 |
Тендерна документація.docx | |
13 липня 2021 12:18 |
Додаток 6 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000117 ● 3d9a147c18664f278de021e5bf082b1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 N510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
32.UA-2021-07-13-000933-b 13.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:14:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція пам'ятника загиблим в Афганістані та інших локальних конфліктах в єдиному меморіальному комплексі по бульвару Шевченка в м.Черкаси» (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-13-000933-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 11:35:49
пояснення па поставлені питання
Доброго дня
Щодо питань поставлених під час проведення моніторингу можемо пояснити наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі (Реконструкція пам'ятника загиблим в Афганістані та інших локальних конфліктах в єдиному меморіальному комплексі по бульвару Шевченка в м. Черкаси» (коригування) визначена на підставі проектно – кошторисної документації та відповідно до експертного звіту №63/е/21 від 26 квітня 2021 р., виданого Черкаською філією інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», та зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, розрахованого за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісне обладнання та будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні реконструкції, зазначених в проектній документації та орієнтовно становить 5 651 473,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Щодо другого питання. На час проведення закупівлі була відсутня технічна можливість здійснити публікацію інформації про проведення закупівлі. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника впроваджується з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту. Інформація буде опублікована одразу після створення даного модуля на веб-сайті замовника.
З повагою
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі оголошеної КП «Черкасиінвестбуд» (далі-Замовник) на закупівлю «Реконструкція пам'ятника загиблим в Афганістані та інших локальних конфліктах в єдиному меморіальному комплексі по бульвару Шевченка в м. Черкаси» (коригування) » ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-13-000933-b (далі – процедура закупівлі), який опубліковано 20 грудня 2021 року (далі – Висновок) Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби з огляду на таке. В першу чергу звертаємо увагу, що органом державного фінансового контролю не запитувались у Замовника пояснення по суті порушень, на думку органу державного фінансового контролю, встановлених у Висновку. При цьому незрозуміло, як могли бути враховані пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, про які ідеться у констатуючій частині Висновку, якщо пояснення відбиралися у Замовника з іншої підстави. У Висновку зазначено: «Так, вимогами частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» обумовлено надання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме: довідки за наведеною формою про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням їх найменування та кількості, правових підстав користування (власні/ орендовані/на підставі договорів про надання послуг/ лізингу тощо). Учасником ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ», на виконання вищевказаних вимог, в тендерній пропозиції надано довідку, якою учасник підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.08.2021 №933/1. Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконанню в рамках договору про закупівлю, поданій Замовником у файлі «Технічна частина.zip», який є частиною Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, одним з яких є підсумкова відомість ресурсів. Учасником ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» в тендерній пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, яка є ідентичною підсумковій відомості ресурсів поданій Замовником у файлі «Технічна частина.zip», який є частиною Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації. Проте, довідку, якою учасник ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.08.2021 №933/1 не підтверджена наявність у нього деяких машин і механізмів, а саме: комплекти роторного буріння для буріння свердловин під буронабивні палі глибиною до 50 м; автогідропідіймачі, висота підйому 28 м; насос грязьовий, подача 15 м³/год, напір 50м; глиномішалка, місткістю 4 м³; машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; автогідропідіймачі, висота підйому 12 м; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою 13 т; конвеєри стрічкові пересувні, довжина 15 м; монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля; скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0м³; машини свердлильні електричні; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т. Отже, учасник ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» невідповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив переможцем та уклав договір від 10.09.2021 №10/09-21 на загальну суму 5 636 877,00 гривень.» Погодитись з таким Висновком Замовник не може, оскільки при прийнятті рішення про визначення переможцем ТОВ «Черкасиміськбудпроект» Замовником враховано вимоги пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації.» Додатком 1 тендерної документації передбачений Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям, зокрема - «1.1. Довідка за наведеною нижче формою про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням їх найменування та кількості, правових підстав користування (власні/орендовані/на підставі договорів про надання послуг/лізингу тощо).» в той же час, ні пункт 5.1 ч.5 розділу ІІІ ні Додаток 1 ні форма довідки не передбачають вимогу до учасника надання інформації про наявність ВСІХ транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які передбачені Підсумковою відомістю ресурсів. Відповідно учасник міг надати в складі пропозицію інформацію про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі і які у нього наявні на момент подання тендерної пропозиції. Єдиною вимога, яка містилась в зазначених вимогах тендерної документації, а саме в формі довідки, - «Найменування відповідно до Підсумкової відомості ресурсів». Учасник надав в складі пропозиції інформацію про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, інформація про які містилась в Підсумковій відомості ресурсів. Виходячи з вищезазначеного в Замовника були відсутні підстави відхиляти тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Черкасиміськбудпроект», відповідно відсутні підстави для здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2021-12-28 19:28:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження рішення. ПОЗОВНА ЗАЯВА ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ направлена до Черкаського окружного адміністративного суду. дата відкриття провадження - 11.01.2022 р. Номер справи - 580/124/22 Суддя - Алла РУДЕНКО |
Дата публікації: | 12 січня 2022 |
Документи:
24 січня 2022 11:54
|
Електронний підпис |
12 січня 2022 21:22
|
підписування док-та ключем.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГАРАНТ |
5 423 828,40
UAH з ПДВ
|
5 423 828,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» |
5 636 877,00
UAH з ПДВ
|
5 636 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОБУДЕНЕРГО" |
5 650 923,60
UAH з ПДВ
|
5 650 923,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГАРАНТ #21359403 |
Відхилено |
5 423 828,40
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 09:20
|
|
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» #40448108 |
Переможець |
5 636 877,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:59
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 18:02
|
ДУ_5_перенес. фінанс..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:16
|
ДУ 4_підряд.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:52
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:11
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 11:23
|
Додаткова угода | зміни до договору |
10 вересня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 11:06
|
Договір | зміни до договору |
10 вересня 2021 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодили зміну ціни Договору у бік її зменшення без зміни кількості, обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткове фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна системи оподаткування, відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 10/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |