Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери, робочі станції, 2 лоти: лот 1 – персональні комп’ютери - 30213000-5; лот 2 – робочі станції - 30214000-2
Personal computers, workstations, 2 lots: lot 1: personal computers - 30213000-5; lot 2: workstations - 30214000-2.
Personal computers, workstations, 2 lots: lot 1: personal computers - 30213000-5; lot 2: workstations - 30214000-2.
Очікувана вартість
6 526 134,00 UAH
UA-2021-07-12-009833-c ● 5f0d2a1728964dda85a4937cedfcce19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Наталя Бабієнко +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дмитро Каран +3800442301908 Dmytro.Karan@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Natalia Babiienko +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Дмитро Каран +3800442301908 Dmytro.Karan@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 526 134,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 липня 2021 17:48 |
Enquiries until: | 02 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 526 134 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Кількість, обсяг поставки товарів: за лотом 1: персональний комп’ютер тип 1 – 15 комплектів; персональний комп’ютер тип 2 – 112 комплектів; персональний комп’ютер тип 3 – 49 комплекти; за лотом 2: робоча станція тип 1 – 2 комплекти; робоча станція тип 2 – 1 комплект. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 1 “Специфікація товару, технічні вимоги до товару” до цієї тендерної документації.
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корп. 34, м. Київ, 02232.
Строк поставки товарів: не більше 120 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корп. 34, м. Київ, 02232.
Строк поставки товарів: не більше 120 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Quantity of goods: for lot 1: type 1 personal computer – 15 sets; type 2 personal computer – 112 sets; type 3 personal computer – 49 sets; for lot 2: type 1 workstation – 2 sets; type 2 workstation – 1 set. Detailed information on required technical, qualitative, and quantitative characteristics of the procurement item (quantity to be purchased) is provided in “Specifications and technical requirements to goods” in Annex 1 to the bidding documents.
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02232.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 120 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Розгорнути
Згорнути
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02232.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 120 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Тендерна документація
12 липня 2021 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 17:48 |
Тендерна документація_ПК. Роб. станції, 2 лоти_.docx | |
12 липня 2021 17:48 |
Додаток 8_Проєкт_договору_ПК_Робочі_станції_2_лоти.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 16 липня 2021 10:21
Дата відповіді: 20 липня 2021 15:45
Шановний Замовник, у технічній специфікації тендерної документації не заявлено вимог до потужності комп`ютерних блоків живлення. Є вимогиа лише до класу енергоефективності. Чи означає це, що виробник має право самостійно прийняти рішення щодо необхідної потужності блоків живлення до кожної із конфігурацій системних блоків?
Відповідь: Оскільки в технічній специфікації тендерної документації не заявлено вимог до потужності комп`ютерних блоків живлення, виробник (постачальник) має самостійно визначати потужності блоків живлення до кожної із конфігурацій системних блоків комп'ютерів.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 2 – робочі станції - 30214000-2 |
Опис предмету закупівлі: |
Кількість, обсяг поставки товарів: за лотом 2: робоча станція тип 1 – 2 комплекти; робоча станція тип 2 – 1 комплект. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 1 “Специфікація товару, технічні вимоги до товару” до цієї тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корп. 34, м. Київ, 02232. Строк поставки товарів: не більше 120 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації). |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 295 179,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3000 UAH |
Title: lot 2: workstations - 30214000-2
Description: Quantity of goods: for lot 1: type 1 personal computer – 15 sets; type 2 personal computer – 112 sets; type 3 personal computer – 49 sets; for lot 2: type 1 workstation – 2 sets; type 2 workstation – 1 set. Detailed information on required technical, qualitative, and quantitative characteristics of the procurement item (quantity to be purchased) is provided in “Specifications and technical requirements to goods” in Annex 1 to the bidding documents.
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02232.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 120 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Розгорнути
Згорнути
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02232.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 120 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 295 179,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 000,00 UAH
including VAT
Позиції
3 комп
лот 2 – робочі станції - 30214000-2
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 7, корп. 34
Дата доставки:
31 грудня 2021
lot 2: workstations - 30214000-2
CPV: 30210000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 серпня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій