Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Code CPV 021:2015 – 30210000-4 – Data-processing machines (hardware) (notebook)
Code CPV 021:2015 – 30210000-4 – Data-processing machines (hardware) (notebook)
Очікувана вартість
4 810 022,00 UAH
UA-2021-07-12-009127-c ● 05e425b196584ecf98b520c30d8c8763
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пашаєв Султан Муслімович +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education and Science of Zaporizhzhya City Council |
National ID: | 37573094 |
Contact point: |
Ivanishina Olena +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Additional contacts: |
Пашаєв Султан Муслімович +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 липня 2021 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 4 810 022,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 050,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 липня 2021 16:40 |
Enquiries until: | 02 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 810 022 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі :
ноутбук, відповідний код ДК 021:2015 – 30213000-5
ноутбук, відповідний код ДК 021:2015 – 30213000-5
Name and product code of each nomenclature item of the subject of purchase:
notebook, the corresponding code CPV 021: 2015 - 30213000-5
notebook, the corresponding code CPV 021: 2015 - 30213000-5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
notebook
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2021 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2021 16:03 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
02 серпня 2021 16:02 |
ЗМІНИ_02.08.2021.docx | |
16 липня 2021 14:23 |
ЗМІНИ_16.07.2021.pdf | |
16 липня 2021 14:23 |
1-ТД_ноут НУШ.pdf | |
12 липня 2021 16:40 |
Додаток_2_проект.pdf | |
12 липня 2021 16:40 |
Додаток_3_лист-згода.pdf |
02 серпня 2021 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 серпня 2021 16:03 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
02 серпня 2021 16:02 |
ЗМІНИ_02.08.2021.docx
|
||||||
16 липня 2021 14:23 |
ЗМІНИ_16.07.2021.pdf
|
||||||
16 липня 2021 14:23 |
1-ТД_ноут НУШ.pdf
|
||||||
12 липня 2021 16:40 |
Додаток_2_проект.pdf
|
||||||
12 липня 2021 16:40 |
Додаток_3_лист-згода.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін поставки
Дата подання: 14 липня 2021 14:58
Дата відповіді: 16 липня 2021 13:35
Які точні вимоги до термуні поставки?
1. в проекті договору вони взагалі не визначені: 5.1. Термін поставки товару: ________________________. Товар повинен бути поставлений
протягом ___ робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника
2. В п. 4.4 тендерної документаціїї: до листопада 2021 року включно.
3. В оголоешші про закупівлю: "Період постачання: по 30 листопада 2021 "
Прошу визначити точні вимоги до терміну постачання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що загальний термін постачання товару визначений у оголошенні про проведення процедури закупівлі та п. 4.4. тендерної документації, згідно з якими строк поставки товару встановлено включно до 30.11.2021. При цьому проектом договору про закупівлю визначається порядок постачання товару окремими партіями, строк кожної такої партії товару, визначатиметься сторонами на етапі укладення такого договору
Технічне завдання щодо закупівлі:
Дата подання: 14 липня 2021 15:11
Дата відповіді: 16 липня 2021 13:35
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року.
Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України!
Відповідно просимо внести зміни до документації, зазначивши вимогою до екранів ноутбуків наступне:
"тип матриці - IPS"
Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. А відстуність вимоги "тип матриці - IPS" є порушенням Наказу МОН України №1440 від 02.11.2017
Просимо усунути порушення! Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовником готуються зміни до тендерної документації
Технічне завдання щодо закупівлі
Дата подання: 14 липня 2021 15:31
Дата відповіді: 16 липня 2021 13:36
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як наявність «Привід: DVD±RW» - НЕ відповідають наказу МОН України №1440 від 02.11.2017 та значно звужує коло потенційних учасників і призводить до дискримінації.
Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників і призводить до їх дискримінації.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України, внести зміни технічного завдання щодо закупівлі ноутбуків та видалити вимогу щодо наявності приводу DVD±RW
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що технічні характеристики товару визначаються з урахуванням вимог передбачених наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (Наказ 1440). Визначення технічним завданням тендерної документації наявності для ноутбуків приводу DVD±RW не суперечить Наказу 1440. Враховуючи те, що Наказом 1440 визначені мінімальні граничні вимоги до предмету закупівлі, Замовник не обмежений у зазначені додаткового обладнання товару, що не суперечить Наказу 1440
Привід: DVD±RW
Дата подання: 16 липня 2021 15:12
Дата відповіді: 21 липня 2021 15:06
Прошу уточнити вимогу щодо наявноісті Приводу: DVD±RW: повинен бути внутрішнім чи зовнішнім?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що у запропонованому учасником товарі привід DVD±RW має бути внутрішнім
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-12-009127-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 21 липня 2021 10:05
технічні вимоги до предмета закупівлі
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як :
Батарея та блок живлення: Батарея не гірше літій-іонна, 44Wh, гарантовано 6 годин автономної роботи, блок живлення зовнішній, вихідна напруга (output) 19 В, сила вихідного струму 2.1A, вихідна потужність 40 W
Особливості: підсвітка клавіатури
Привід: DVD±RW
Процесор: не гірше Intel® Core™i3-10110U
-НЕ відповідають наказу МОН України №1440 від 02.11.2017 та значно звужує коло виробників ноутбуків аж до одного і призводить до дискримінаційних вимог: Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника; Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції.
Наводимо Практику Колегії та судової практики Колегії АМКУ: 13386-р/пк-пз, UA-2019-08-21-001521-c, 13242-р/пк-пз, UA-2019-07-30-002521-b, 826/7895/17, 826/16027/17, 826/10075/18, 826/7824/17, 826/3416/18, 826/1643/17, 826/15939/17, 826/12151/17.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених у тендерній документації. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України, та видалити дискримінаційні вимоги, що зазначені вище.
У випадку, не усунення зазначених дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звертатися до АМКУ з відповідною скаргою, до якої будуть долучене підтвердження того, що під зазначені Вами технічні вимогу підходить лише ноутбуки одного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Батарея та блок живлення: Батарея не гірше літій-іонна, 44Wh, гарантовано 6 годин автономної роботи, блок живлення зовнішній, вихідна напруга (output) 19 В, сила вихідного струму 2.1A, вихідна потужність 40 W
Особливості: підсвітка клавіатури
Привід: DVD±RW
Процесор: не гірше Intel® Core™i3-10110U
-НЕ відповідають наказу МОН України №1440 від 02.11.2017 та значно звужує коло виробників ноутбуків аж до одного і призводить до дискримінаційних вимог: Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника; Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції.
Наводимо Практику Колегії та судової практики Колегії АМКУ: 13386-р/пк-пз, UA-2019-08-21-001521-c, 13242-р/пк-пз, UA-2019-07-30-002521-b, 826/7895/17, 826/16027/17, 826/10075/18, 826/7824/17, 826/3416/18, 826/1643/17, 826/15939/17, 826/12151/17.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених у тендерній документації. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України, та видалити дискримінаційні вимоги, що зазначені вище.
У випадку, не усунення зазначених дискримінаційних вимог, ми будемо вимушені звертатися до АМКУ з відповідною скаргою, до якої будуть долучене підтвердження того, що під зазначені Вами технічні вимогу підходить лише ноутбуки одного виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2021 16:56
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо увагу на те, що у всіх Наказах МОН наведені мінімальні вимоги до комп’ютерного та іншого обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке за технічними характеристиками відповідає Наказам МОН, а також не обмежений вимагати обладнання з кращими технічними характеристиками. Зазначаємо, що запропоноване учасником комп’ютерне обладнання за технічними характеристиками має бути не гірше, ніж визначене технічним завданням щодо закупівлі тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-07-12-009127-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 22 липня 2021 17:22
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на низку дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації.
1. Щодо штучного обмеження конкуренціі шляхом встановлення необгрунтованих та дискримінаційних способів підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, таким, зокрема, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до строки 1 Таблиці 1 Додатку (1)2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку довільної форми, у якій зазначити, зокрема, транспортний(і) засіб(засоби) (власних та/або орендованих та/або, що перебувають у лізингу, та/або перевізника) із зазначенням марки, моделі та державного номеру кожного транспортного(их) засобу(ів). До довідки надаються документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди (лізингу) транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення (документи повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) або перевізника на зазначені транспортні засоби.
Відповідно до строки 2 Таблиці 1 Додатку (1)2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку довільної форми при цьому кількість працівників, в частині водія(іїв), повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Для підтвердження вказаної інформації, щодо наявності водіїв Учасник має надати наказ(и) про прийняття на роботу або договір(и) цивільно-правового характеру.
Вимоги тендерної документації не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель, штучно та необгрунтовано обмежують конкуренцыю колом компаній, які мають на своєму балансі транспортні засоби. Вимоги містять посилання на можливість використання послуг перевізників, проте вимога стосовно підтвердження наявності працівників, в частині водія(іїв) невелює таку можливість.
Крім того, вимога щодо надання інформації про марки, моделі та державні номеру кожного транспортного(их) засобу(ів) ставить можливість прийняти участь у закупівлі у залежність від третьої сторони, яка не є суб’єктом процедури закупівлі та фактично унеможлявлює надання підтверджуючої інформації підприємствами, які використовують послуги перевізників, оскільки такі підприємства, наприклад, як ТОВ «Нова Пошта», не надають таку інформацію своїм клієнтам.
2. Щодо встановлення протизаконного способу перевірки відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Абзацами другим та третім частини 15 статті 29 Закону встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Проте всупереч вимогам Закону відповідно до абзацу другого та третього Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції Додатку (1)2 до тендерної документації Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.
У разі отримання факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Такий способ підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, як виїздна перевірка Замовником, не передбачений Законом. Тим більше Законом не передбачено, що Учасники розтошовані поза межами міста Запоріжжя мають нести додаткові витрати з перевезення уповноважених осіб Замовника. Такі умови тендерної документації не відповідають Закону, є протиправними та порушують право нашого підприємства, потужності якого знаходяться у місті Київ, на рівні умови розгляду тендерних пропозицій порівняно з Учасниками з міста Запоріжжя.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Проте вимоги Замовника до способів підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям не передбачені Законом, спрямовані на необгрунтоване штучне обмеження конкуренції та є протиправними, що призводить до дискримінації та порушення прав нашого підприємства, встановлених Законом та Конституцією України.
3 Щодо необгрунтованого обмеження конкуренції та відповідності технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації специфічним технічним особливостям продукції Acer.
Проаналізувавши тендерні вимоги Замовника у відповідних технічних характеристиках щодо предмета закупівлі, нами встановлено, що через їхню надмірну деталізацію та специфічність, їхній сукупності відповідає лише певна модель обладнання виробництва Acer.
Хоча технічне завдання Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте фактично, характеристики предмету закупівлі відповідає специфікації продукції обладнання виробництва Acer, що в свою чергу і унеможливлює запропонувати товар іншого виробника.
Відповідно до п.3 частини 2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Просимо усунути вищевикладені правопорушення.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на низку дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації.
1. Щодо штучного обмеження конкуренціі шляхом встановлення необгрунтованих та дискримінаційних способів підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, таким, зокрема, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до строки 1 Таблиці 1 Додатку (1)2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку довільної форми, у якій зазначити, зокрема, транспортний(і) засіб(засоби) (власних та/або орендованих та/або, що перебувають у лізингу, та/або перевізника) із зазначенням марки, моделі та державного номеру кожного транспортного(их) засобу(ів). До довідки надаються документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди (лізингу) транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення (документи повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) або перевізника на зазначені транспортні засоби.
Відповідно до строки 2 Таблиці 1 Додатку (1)2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку довільної форми при цьому кількість працівників, в частині водія(іїв), повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Для підтвердження вказаної інформації, щодо наявності водіїв Учасник має надати наказ(и) про прийняття на роботу або договір(и) цивільно-правового характеру.
Вимоги тендерної документації не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель, штучно та необгрунтовано обмежують конкуренцыю колом компаній, які мають на своєму балансі транспортні засоби. Вимоги містять посилання на можливість використання послуг перевізників, проте вимога стосовно підтвердження наявності працівників, в частині водія(іїв) невелює таку можливість.
Крім того, вимога щодо надання інформації про марки, моделі та державні номеру кожного транспортного(их) засобу(ів) ставить можливість прийняти участь у закупівлі у залежність від третьої сторони, яка не є суб’єктом процедури закупівлі та фактично унеможлявлює надання підтверджуючої інформації підприємствами, які використовують послуги перевізників, оскільки такі підприємства, наприклад, як ТОВ «Нова Пошта», не надають таку інформацію своїм клієнтам.
2. Щодо встановлення протизаконного способу перевірки відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Абзацами другим та третім частини 15 статті 29 Закону встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Проте всупереч вимогам Закону відповідно до абзацу другого та третього Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції Додатку (1)2 до тендерної документації Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.
У разі отримання факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Такий способ підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, як виїздна перевірка Замовником, не передбачений Законом. Тим більше Законом не передбачено, що Учасники розтошовані поза межами міста Запоріжжя мають нести додаткові витрати з перевезення уповноважених осіб Замовника. Такі умови тендерної документації не відповідають Закону, є протиправними та порушують право нашого підприємства, потужності якого знаходяться у місті Київ, на рівні умови розгляду тендерних пропозицій порівняно з Учасниками з міста Запоріжжя.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Проте вимоги Замовника до способів підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям не передбачені Законом, спрямовані на необгрунтоване штучне обмеження конкуренції та є протиправними, що призводить до дискримінації та порушення прав нашого підприємства, встановлених Законом та Конституцією України.
3 Щодо необгрунтованого обмеження конкуренції та відповідності технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації специфічним технічним особливостям продукції Acer.
Проаналізувавши тендерні вимоги Замовника у відповідних технічних характеристиках щодо предмета закупівлі, нами встановлено, що через їхню надмірну деталізацію та специфічність, їхній сукупності відповідає лише певна модель обладнання виробництва Acer.
Хоча технічне завдання Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте фактично, характеристики предмету закупівлі відповідає специфікації продукції обладнання виробництва Acer, що в свою чергу і унеможливлює запропонувати товар іншого виробника.
Відповідно до п.3 частини 2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Просимо усунути вищевикладені правопорушення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2021 16:51
1. З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що в частині способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям передбачених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) Замовником готуються відповідні зміни, про що буде опублікована відповідна інформація в електронній системі закупівель.
2. Щодо права Замовника відвідати потужності Учасника, тендерна пропозиція якого знаходиться на розгляді, повідомляємо, що умови додатку 1 тендерної документації, в частині можливого відвідання потужностей відповідного Учасника процедури закупівлі, не встановлюють вимоги які впливають на формування тендерної пропозиції Учасника. Передбачене право Замовника відвідати потужності Учасника для встановлення достовірності інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції не є обов’язковим заходом та насамперед не встановлює надання додаткових документів та/або інформації яка обмежує участь у процедурі закупівлі будь-якого з Учасників такої закупівлі. Зазначене право Замовника на відвідання потужностей Учасника стосується етапу оцінки тендерної пропозиції Учасника, а отже, не може вважатися дискримінаційною щодо можливості участі у процедурі закупівлі та подання відповідним Учасником тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасники за власним бажанням мають право надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтвердження, таким чином, достовірності інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене умови тендерної документації в частині можливості відвідання потужностей Учасника не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання. З огляду на вищенаведене через відсутність порушень вимог Закону, підстав для задоволення вимоги Учасника в цій частини не вбачаються.
3. Щодо технічних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо увагу на те, що у всіх Наказах МОН наведені мінімальні вимоги до комп’ютерного та іншого обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке за технічними характеристиками відповідає Наказам МОН, а також не обмежений вимагати обладнання з більш детальними технічними характеристиками. Зазначаємо, що запропоноване Учасником комп’ютерне обладнання за технічними характеристиками має бути не гірше, ніж визначене технічним завданням щодо закупівлі тендерної документації. З огляду на вищенаведене через відсутність порушень вимог Закону, підстав для задоволення вимоги Учасника в цій частини не вбачаються
2. Щодо права Замовника відвідати потужності Учасника, тендерна пропозиція якого знаходиться на розгляді, повідомляємо, що умови додатку 1 тендерної документації, в частині можливого відвідання потужностей відповідного Учасника процедури закупівлі, не встановлюють вимоги які впливають на формування тендерної пропозиції Учасника. Передбачене право Замовника відвідати потужності Учасника для встановлення достовірності інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції не є обов’язковим заходом та насамперед не встановлює надання додаткових документів та/або інформації яка обмежує участь у процедурі закупівлі будь-якого з Учасників такої закупівлі. Зазначене право Замовника на відвідання потужностей Учасника стосується етапу оцінки тендерної пропозиції Учасника, а отже, не може вважатися дискримінаційною щодо можливості участі у процедурі закупівлі та подання відповідним Учасником тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасники за власним бажанням мають право надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтвердження, таким чином, достовірності інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене умови тендерної документації в частині можливості відвідання потужностей Учасника не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання. З огляду на вищенаведене через відсутність порушень вимог Закону, підстав для задоволення вимоги Учасника в цій частини не вбачаються.
3. Щодо технічних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що відповідно до п.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо увагу на те, що у всіх Наказах МОН наведені мінімальні вимоги до комп’ютерного та іншого обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке за технічними характеристиками відповідає Наказам МОН, а також не обмежений вимагати обладнання з більш детальними технічними характеристиками. Зазначаємо, що запропоноване Учасником комп’ютерне обладнання за технічними характеристиками має бути не гірше, ніж визначене технічним завданням щодо закупівлі тендерної документації. З огляду на вищенаведене через відсутність порушень вимог Закону, підстав для задоволення вимоги Учасника в цій частини не вбачаються
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-12-009127-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 06 серпня 2021 15:11
Дата подання: 06 серпня 2021 15:11
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
У тендерній документації Замовника міститься ряд безпідставних дискримінаційних вимог, що призводить до обмеження участі у зазначених конкурентних торгах підприємства Скаржника
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.08.2021 № 18289.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 11:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 серпня 2021
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Лібра-Лайн" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Лібра-Лайн" |
4 799 640,00
UAH з ПДВ
|
4 775 352,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД |
4 809 300,00
UAH з ПДВ
|
4 785 249,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Лібра-Лайн" #30293779 |
Переможець |
4 775 352,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 15:52
|
3021-3.pdf | укладений |
15 вересня 2021 15:51
|